Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Jednotka motoru se nenačtě!!! HELP!!!!!!!E39, 530D rv 1999
- 
				GeorgeB
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: čtv 14.05.2015 00:00
- Bydliště: Prague City
- Klubové ID: 3624
Mám docela nemilej problém na svojí e39. Odešlo mi čerpadlo pod řidičem (asi) 
viz topic. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=146613
Bohužel se nechce připojit jednotka motoru! V současné době je auto u Rawena a ani on si neví rady. Bylo to vyzkoušenou dvěma lidmy nezávisle na sobě, ve třech porgramech. Zkoušela se vyměnit jednotka z jiného auta, dokonce jsem vzal i svojí a nechal jí zkontrolovat u Falcona. Byly vyndány relátka, zkontrolovány, jestli cvakají a jde proud. Všechno OK. I pojistky u jednotek, v kaslíku i kufru, všechno OK. Když jsem auto kupoval tak jsem neměl k ruce diagnostiku kdy bych to zjistil, takže o to víc jsem teď překvapenej že jezdim 3 měsíce s autem u kterýho nereaguje motorová jednotka. Vůbec netušim kde hledat. Má někdo nějakou podobnou zkušenost? nebo tip, kde ještě hledat? Nejhorší je že proměřený a zkontrolovaný bylo snad úplně všechno. Je vůbec možný aby to fungovalo a jezdilo, když se motorová jednotka nenačte?????
			
			
									
						
										
						viz topic. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=146613
Bohužel se nechce připojit jednotka motoru! V současné době je auto u Rawena a ani on si neví rady. Bylo to vyzkoušenou dvěma lidmy nezávisle na sobě, ve třech porgramech. Zkoušela se vyměnit jednotka z jiného auta, dokonce jsem vzal i svojí a nechal jí zkontrolovat u Falcona. Byly vyndány relátka, zkontrolovány, jestli cvakají a jde proud. Všechno OK. I pojistky u jednotek, v kaslíku i kufru, všechno OK. Když jsem auto kupoval tak jsem neměl k ruce diagnostiku kdy bych to zjistil, takže o to víc jsem teď překvapenej že jezdim 3 měsíce s autem u kterýho nereaguje motorová jednotka. Vůbec netušim kde hledat. Má někdo nějakou podobnou zkušenost? nebo tip, kde ještě hledat? Nejhorší je že proměřený a zkontrolovaný bylo snad úplně všechno. Je vůbec možný aby to fungovalo a jezdilo, když se motorová jednotka nenačte?????
- 
				GeorgeB
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: čtv 14.05.2015 00:00
- Bydliště: Prague City
- Klubové ID: 3624
Fajn, takže dejme tomu že proměříme kabel, a potom co dál? Pokud tam šťáva je tak co, Když ne?
Jednotka se tváří že funguje, byla tam už i jiná a stejnej problém, nereaguje...
Jsem z toho docela hořkej protože nechápu jakej problém to může být a kolik možností tam je...
 
Jak je teda možný že auto jezdí v klidu a jednotka nekomunikuje????
			
			
									
						
										
						Jednotka se tváří že funguje, byla tam už i jiná a stejnej problém, nereaguje...
Jsem z toho docela hořkej protože nechápu jakej problém to může být a kolik možností tam je...
Jak je teda možný že auto jezdí v klidu a jednotka nekomunikuje????
- 
				
								Fx   
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Byla tam už i jiná a stejnej problém -> a byla tam i s EWS a klíčem, nebo jen jednotka? (To se teda ptám kvůli tomu čerpadlu).
Diag. linka z pinu 42 na konektoru X2019 (88/55-pinový na ŘJ motoru) na konektor X2039, kde se spojuje se signálem z automatu. Dále na pin 4 konektoru X6011, pak na spojovací uzel X183 a pak až na diag. zásuvku (X6002, pin 20).
S ohledem na lokaci konektoru X183 bych to tipoval na zatékání do interiéru, kde mohlo dojít k přerušení vedení oxidací.
			
							Diag. linka z pinu 42 na konektoru X2019 (88/55-pinový na ŘJ motoru) na konektor X2039, kde se spojuje se signálem z automatu. Dále na pin 4 konektoru X6011, pak na spojovací uzel X183 a pak až na diag. zásuvku (X6002, pin 20).
S ohledem na lokaci konektoru X183 bych to tipoval na zatékání do interiéru, kde mohlo dojít k přerušení vedení oxidací.
- Přílohy
- 
			
		
				- G_015057.png (46.39 KiB) Zobrazeno 3317 x
 
- 
			
		
				- G_143012.png (53.35 KiB) Zobrazeno 3317 x
 
- 
				rawen
- Registrovaný
- Příspěvky: 263
- Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 3677
Ahoj všem, jednotku jsem dával bez ews, pouze na zkoušku. Auto je 2/99 DDE 4.0 (není to A2019, ale A2249). X183 byl i můj tip, ale proměřeno a v pořádku. X2414 pin 32 je propojen s pinem 17 na diag. konektoru(X6002). Auto nelze vůbec připojit ani Inpou ani Disem, avšak bmw scanner se připojí všude kromě DDE a LEW. Dnes zkusím ještě prohodit budíky a ten senzor úhlu natočení volatu.
			
			
									
						
							Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
			
						

