Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chybová hláška 530D E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TomasE60
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 15.04.2014 00:00

#1 Příspěvek od TomasE60 »

Zdravím a chtěl bych požádat o radu ohledně hlášky z diagnostiky. Díky za každou radu. Dále se chci zeptat jak ovlivní chod motoru prasklé svody nebo těsnění pod svody. V prostoru svodů je cítit spálená nafta a jsou tam saze :o(

Tomáš

Hláška je: DDE 3FF0 DDE: Air - mass flow sensor - Ratio of calculated to measured air mass too high.
Air-mass flow sensor B1362_D56HFM

PS: co znamenají ty kódy? Díky moc.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od TANN3R »

Příliš velký rozdíl mezi předpokládaným a skutečným množstvím protékajícího vzduchu - asi ti váha vzduchu měří nesmysly. Nebo si zaslepil EGR?

Prasklé svody chod motoru neovlivní vůbec, leda až vletí úlomek do turba :D Dobře ti radím, vyměň si svody co nejdřív. Ten smrad spalin je pak cítit v interiéru a špatně se to dostává ven..
TomasE60
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: úte 15.04.2014 00:00

#3 Příspěvek od TomasE60 »

Díky za vyčerpávající info. EGR je tak jak byl.....není důvod proč zaslepovat.


T.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od TANN3R »

Důvod k zaslepení by určitě byl.. Při nejmenším s ohledem na bordel, který se díky němu usazuje v sání a pak jednou za čas proletí turbem. Proto na každém druhém autě píská turbo, min. za studena - omleté náběžné hrany na lopatkách.

Každopádně pokud se zaslepí a neupraví i sw, svítí porucha motoru právě kvůli nesrovnalostem v množství protékajícího vzduchu přes váhu.

Tvůj problém bude zřejmě v samotné váze, případně v nefunkčním egr, který může být stále zavřený = zaslepený.
Sonic
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 20.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od Sonic »

Jo turbo píská od omletých lopatek ale z toho že si koupíš vzduchovej filtr starline nebo ještě lépe KN. EGR fakt nemá vlív na lopatky turba. Proto že aby ti to ohoblovalo lopatky turba tak to 1) musí proběhnout spalováním a 2) ohoblovaný lopatky jsou na kompresorový straně turba a ne na výfukový. A ještě jeden tajnej tip. Bylo mi řečeno od lidí co se živí výrobou softwaru chiptuning atd. že po zaslepení EGR se velmi často přicpe DPF tudíž To to pouze tam kde není DPF. Sice mě osobně to příjde jako kravina ale vycházím z toho že s tim mají zkušenost a ne jednu... :wink:
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od TANN3R »

S filtrem máš pravdu, ale věř, že "pískat" může i výfuková část turba.
Odpovědět