Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e60 530i cukání za jízdy ( automat )
Zdravím všechny,
mám problém s cukáním (škubáním) za jízdy.. Když jedu určitou rychlosti a přídám ať už trochu nebo víc plynu tak cítím, že mi to začne cukat a dělá to tak dlouho dokud neuberu nebo naopak nepřidám ještě víc plynu. Skáčou mi do toho i trochu otáčky a zrychlení není plynulé.Je to automat a dělá to hlavně při zahřatém motoru. Zrychlím vždy tak, že mi zařazená rychlost zůstane stejná.. Slyšel jsem, že pomůže tomu výměna oleje v převodovce.. Může to být i něco jiného ? Na diagnostice jsem nebyl !!! Díky za rady
mám problém s cukáním (škubáním) za jízdy.. Když jedu určitou rychlosti a přídám ať už trochu nebo víc plynu tak cítím, že mi to začne cukat a dělá to tak dlouho dokud neuberu nebo naopak nepřidám ještě víc plynu. Skáčou mi do toho i trochu otáčky a zrychlení není plynulé.Je to automat a dělá to hlavně při zahřatém motoru. Zrychlím vždy tak, že mi zařazená rychlost zůstane stejná.. Slyšel jsem, že pomůže tomu výměna oleje v převodovce.. Může to být i něco jiného ? Na diagnostice jsem nebyl !!! Díky za rady
Ahoj. Kámošovi to na 545i dělalo to samý a navíc mu to ještě pak skočilo do nouzáku. Vyměnil olej v Pakra ZF Jihlava a bylo po problému. Jinak při výměně měniče ti doporučí i olej. Měnič stojí kolem 10tKč a výměna s proplachem stála 9tKč.
Jinak se přikláním k názoru, že určitě to nedělat v garáži, ale u odborníků.
Jinak se přikláním k názoru, že určitě to nedělat v garáži, ale u odborníků.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě že hydroměnič nikdo v garaži neopraví,,ale vyndat převod a dát ji zpět je sranda,,za tento ukon je zbytečné plati pálky a ještě DPHgsicbr píše:Ahoj. Kámošovi to na 545i dělalo to samý a navíc mu to ještě pak skočilo do nouzáku. Vyměnil olej v Pakra ZF Jihlava a bylo po problému. Jinak při výměně měniče ti doporučí i olej. Měnič stojí kolem 10tKč a výměna s proplachem stála 9tKč.
Jinak se přikláním k názoru, že určitě to nedělat v garáži, ale u odborníků.


Jenom jsem reagoval na to, jak psal, že v garáži nikdo měnič neopraví. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že v garáži jenom vymontovat a zbytek nechat na odborníka. Na druhou stranu jsem taky psal, že někdy stačí vyměnit jenom olej jako u kámoše, takže tam stejně musí.Pazdi píše:vyměnit měnič asi ano - ale repasovat doma v garáži ne - to si myslím, že chtěl Giovany říci:)
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Co je ti na vyndaní měniče jasný když se ptaš jak s nim zpět???? Jestli chceš .pošli do SZ tel popíšu ti to at neudělaš nej chybu když se do toho bud pouštět sám.Podotýkam jen že musíš mit aspon hever...a zvedací zarízení jinak je zbytečné o tom premyšlet..dělat to na zemi sice asi udělat pude ,,ale je to hodně za hranougizi píše:Zajímá mi jakej je postup na měnič ?? Vyndat to je jasny ale jak spatky ??

Pokial to nie je hydromenic, tak vadny mechatronik. Hlavne ak pri cukani otacky nekolisu. Zvacsa to zacne robit na piatom stupni pri ustalenej rychlosti - pravidelne trhnutie kazdych par sekund. Sprievodnym javom moze byt rana pri dobrzdeni a neskory zaber spiatocky po jej zaradeni a tvrdsie preradenie z 5 do 6.
Tyka sa to hlavne prevodoviek zf 6hp26.
Tyka sa to hlavne prevodoviek zf 6hp26.