Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna turba -demontáž

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od palkos10 »

Zdravim, auto mi dnes začlo neskutečně hulit při jizde, piska mi turbo a moji cestu zastavila hlaska, ze nemam olej v motoru a hle o tam opravdu nebyl, asi bez debat že i já se musim pustit do vymeny turby. Jelikoz jsem laik a neopravuju auta denne, chci se zeptat zdali nema nekdo navod nebo nemuze popsat kudy nejlepe turbo vyndat a jestli je to narocne nebo to mam odvizt mechanikovi nekam, auto potrebuji a sam se toho urcite nebojim jen abych nebyl pak v pulce a nezjistil ze musim nekam na kanal :) mam e39 525d 120kw hledal jsem postupy ale nic jsem nenasel nikde, tak snad se s tim nekdo popral uz u tohohle auta..diky vsem :)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#3 Příspěvek od palkos10 »

Děkuji vše se povedlo jen ta nejstupidnější věc ne a to vyndat turbo z auta ven turbo je povolené, ale nejde ven ani spodem ani vrchem..než něco povypojuju dalšího řešil prosím někdo tenhle problém na tomhle autě? Mě vomejou
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#4 Příspěvek od DaweTDS »

Já vždy dělal turbo spodem. jde i s přepadovou trubkou od oleje i s baňkou. Je to teda na M57 3,0d ..Jen se musí povolit stabilizátor a musí se posunout. Kosti můžou zustat ,jen povolit 4 šroubky co drží stabík u nápravy.
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#5 Příspěvek od palkos10 »

tak spodem si troufám říct, že to opravdu nepujde..je tam náprava a přes tu to dolu nedostanu, nevíte jestli se dá sundat ta část na motoru kde je uložený vzduchový filtr? nebo je to celé komplet, kdyby to šlo sundat je po problému..
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#6 Příspěvek od ardo »

ale jde to spodem,je to hold jak ježek v kleci..
případně si vyndej vstřiky,ventil víko a vyndej si ho horem
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#7 Příspěvek od palkos10 »

a ještě možná pro někoho banální otázku, ale nějak se v tom nemohu zorientovat. Je vložka odlučovače oleje to stejné jako filtr k odvětrávání klikové skříni? nebo jsou to 2 věci a každá jinde...a co byste poradili, vyměnit nebo nechat? díky
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

Vložkou asi myslíš filtr který se mění v odlučovači oleje
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#9 Příspěvek od bibikuba »

to bude to samo,separátor se mění tuším při každé třetí výměně oleje..
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#10 Příspěvek od kadli »

Spodem jde vyndat uplne v pohode. Blbost povolovat stabik atd.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#11 Příspěvek od DaweTDS »

Já to větší turbo z E60 už bez povolení stabíku i s trubkama dovnitř i ven nedostal.
Odpovědět