bmw e 61 mpaket
-
tommi
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 26.12.2010 01:00
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
magisterr
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 25.12.2014 01:00
- Bydliště: Zlín
-
tommi
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 26.12.2010 01:00
-
magisterr
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 25.12.2014 01:00
- Bydliště: Zlín
-
tommi
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 26.12.2010 01:00
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
podival bych se i na horni ulozeni tlumicu (zacne se separovat guma od vnitrniho krouzku, zatocit s volantem a divat se, zatocit racnou pres matku na tlumici a pod)
prevazit kola tam, kde to opravdu umi je ale zaklad + zkouknout stav pneu/alu, jestli nehazou, ocistit dosedaci plochy, zatocit si kotoucem a divat jak/jestli "chodi" do stran, vule v naboji kola...
prevazit kola tam, kde to opravdu umi je ale zaklad + zkouknout stav pneu/alu, jestli nehazou, ocistit dosedaci plochy, zatocit si kotoucem a divat jak/jestli "chodi" do stran, vule v naboji kola...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
magisterr
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 25.12.2014 01:00
- Bydliště: Zlín
-
tommi
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: ned 26.12.2010 01:00
