Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady   
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
			
		
		
			
				
																			
								minimax  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  39 Registrován:  pát 28.11.2014 01:00 
		
						
					
						 
													
							
						#1 
						Příspěvek 
					 
								od minimax   pát 05.06.2015 21:46 
			
			
			
			
			
			Kdyby někoho náhodou jako mě napadlo zkusit power box od cpa-chiptuning.de, tak asi funguje, auto má subjektivně větší zátah, ale jejich ochota končí zaplacením a pak už nekomunikují. Mě přestal chodit start/stop a deklarovaná úspora paliva byla spíše naopak:).
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JaraX  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  24548 Registrován:  pát 10.06.2005 00:00Klubové ID:  482
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						#2 
						Příspěvek 
					 
								od JaraX   úte 09.06.2015 08:45 
			
			
			
			
			
			powerboxy sou prasárna, jediné co to dělá tak to lže jednotce, pokud čip tak profi,
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#3 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   úte 09.06.2015 12:11 
			
			
			
			
			
			Částečně nesouhlasím s jaraxem... mám v 3er s motorem N53B30 strčený (originál) PBX od BurgerTuning a .... už sem to tu psal: dělá přesně to, co sem od něj očekával.... výrazně zlešuje reakce na práci s plynovým pedálem (který je jinak z výroby strašně tupý ref EUR5)... esli přidává nějaké kobyly nechci spekulovat (who says 275 from 272 hp?) a je mi to v podstatě jedno, bo sem chtěl vylepšit ten plyn.pedál... a to PBX na 100% splňuje.... a za výrazně míň peněz než plnohodnotný čip  
Ale jarax má pravdu v tom, že je to vlastně obelhávání DME.... 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								minimax  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  39 Registrován:  pát 28.11.2014 01:00 
		
						
					
						 
													
							
						#4 
						Příspěvek 
					 
								od minimax   úte 09.06.2015 12:38 
			
			
			
			
			
			JaraX píše: powerboxy sou prasárna, jediné co to dělá tak to lže jednotce, pokud čip tak profi,
klasický čip jsem nechtěl, auto je zatím v záruce a tak musím počkat. Fakt je, že reakce na plyn lepší byla, ale to je asi tak vše:)
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								caknakis  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  868 Registrován:  ned 13.01.2008 01:00Bydliště:  Praha - západKlubové ID:  3068 
		
						
					
						 
													
							
						#5 
						Příspěvek 
					 
								od caknakis   stř 10.06.2015 10:52 
			
			
			
			
			
			pavproch píše: Částečně nesouhlasím s jaraxem... mám v 3er s motorem N53B30 strčený (originál) PBX od BurgerTuning a .... 
Copak jsi dávál? JB4? Spokojenost?
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#6 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   stř 10.06.2015 11:59 
			
			
			
			
			
			JB4 fuuuuuuj (páč je to pro 35i, což je fuuuuuuj motor)...
já mám poctivý N53 bez větrníku, takže úplně nromální powerbox...  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								caknakis  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  868 Registrován:  ned 13.01.2008 01:00Bydliště:  Praha - západKlubové ID:  3068 
		
						
					
						 
													
							
						#7 
						Příspěvek 
					 
								od caknakis   stř 10.06.2015 12:10 
			
			
			
			
			
			proč je podle tebe 35i fuuuj motor?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#8 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   stř 10.06.2015 12:12 
			
			
			
			
			
			bo má větrník, resp. dva
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JaraX  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  24548 Registrován:  pát 10.06.2005 00:00Klubové ID:  482
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						#9 
						Příspěvek 
					 
								od JaraX   stř 10.06.2015 12:30 
			
			
			
			
			
			ale jede 2x tak a žere stejně
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Zdenda530d  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  464 Registrován:  ned 18.08.2013 00:00 
		
						
					
						 
													
							
						#10 
						Příspěvek 
					 
								od Zdenda530d   stř 10.06.2015 19:05 
			
			
			
			
			
			JaraX píše: powerboxy sou prasárna, jediné co to dělá tak to lže jednotce, pokud čip tak profi,
Vyjímečně musím souhlasit s Jaraxem
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								TANN3R  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  1833 Registrován:  ned 29.03.2015 01:00Bydliště:  OlomoucKlubové ID:  3633 
		
						
					
						 
													
							
						#11 
						Příspěvek 
					 
								od TANN3R   stř 10.06.2015 19:40 
			
			
			
			
			
			JaraX píše: ale jede 2x tak a žere stejně
Tak tak, na to co to umí, se to ani nějak extra nesere. Pro mě je to nej benzín do E90. Přímostřikovou atmosféru bych už nechtěl..
K tématu: Za mě powerbox nebrat, radši počkat a po záruce to odladit u zkušeného úpravce.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#12 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   stř 10.06.2015 22:03 
			
			
			
			
			
			JaraX píše: ale jede 2x tak a žere stejně
A představ si, že mě to je jedno, i dyby to jelo 1000x líp a nežralo nic, tak bych větrník prostě  nechtěl.... 
:vomiting smiley: 
Zrovna neska sem vezl jednoho známého, který byl doslova a dopísmene hotový ze zvuku a linearity N/A R6.... 
:lovestruck:  
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JaraX  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  24548 Registrován:  pát 10.06.2005 00:00Klubové ID:  482
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						#13 
						Příspěvek 
					 
								od JaraX   čtv 11.06.2015 06:03 
			
			
			
			
			
			samozřejmě, každý má svoje, já jsem taky atmosférovej, všechny 3 BMW co mám sou atmosféry, 2x R6 a 1x V8. 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								caknakis  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  868 Registrován:  ned 13.01.2008 01:00Bydliště:  Praha - západKlubové ID:  3068 
		
						
					
						 
													
							
						#14 
						Příspěvek 
					 
								od caknakis   pát 12.06.2015 18:18 
			
			
			
			
			
			pavproch píše: JaraX píše: ale jede 2x tak a žere stejně
A představ si, že mě to je jedno, i dyby to jelo 1000x líp a nežralo nic, tak bych větrník prostě  nechtěl.... 
:vomiting smiley: 
Zrovna neska sem vezl jednoho známého, který byl doslova a dopísmene hotový ze zvuku a linearity N/A R6.... 
:lovestruck: 
Co si koupíš za deset let, pane světonázore? 
 Dacii Logan? Možná nějáké žiguli bude bez "větrníku", jak říkáš  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#15 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   pát 12.06.2015 18:55 
			
			
			
			
			
			Za deset let budu - doufám - ještě stále (hmmm dyž sa podívám do občanky na datum narození, tak to už budu skoro důchodce) dělat brmbrm  s N53 a N52.... proto  sa o ně fčíl tak hodně moc starám.... 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JaraX  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  24548 Registrován:  pát 10.06.2005 00:00Klubové ID:  482
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						#16 
						Příspěvek 
					 
								od JaraX   pát 12.06.2015 19:43 
			
			
			
			
			
			a čím jsi jezdil před 10rokama?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#17 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   pát 12.06.2015 19:54 
			
			
			
			
			
			1.8t schade
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JaraX  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  24548 Registrován:  pát 10.06.2005 00:00Klubové ID:  482
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						#18 
						Příspěvek 
					 
								od JaraX   pát 12.06.2015 20:08 
			
			
			
			
			
			to vysvětluje vše 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								pavproch  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  4038 Registrován:  úte 15.02.2011 01:00Bydliště:  m4Zlik + 3er, oba N52B30 
		
						
					
						 
													
							
						#19 
						Příspěvek 
					 
								od pavproch   pát 12.06.2015 20:12 
			
			
			
			
			
			ano, vysvětluje.... protože život se mnou udělal pořádnej kotrmelec.... po sametu sem si (prací!) vydělal na 3er (sic jen 318i), paxem dostal od života pořádnou přesdržku a 15let to rozdýchával (a tesknil po modrobílé vrtuli) a až na starý  kolena sem si ji (teda rovnou dvě)  mohl zase dopřát...