Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10 prvni vaznejsi zavada NETESNA palivova nadrz?
lepení je ještě horší, než svařování. Nádrž bych určitě nelepil. Nikdy to neočistíš tak, aby to bylo 100% čistý. Nafta je hodně vzlínavá.
P.S. nepanikařte. jestli ta nádrž praskla, tak se určitě jedná o nějakou vnější vadu (náraz, kamínek, nebo to něco prodřelo), nebo vadu z výroby. Přijde mi dost odvážný říct hned, že je to z výroby tak ošizený, že to nevydrží. Nádrž většinou přežije všechno na autě.
P.S. nepanikařte. jestli ta nádrž praskla, tak se určitě jedná o nějakou vnější vadu (náraz, kamínek, nebo to něco prodřelo), nebo vadu z výroby. Přijde mi dost odvážný říct hned, že je to z výroby tak ošizený, že to nevydrží. Nádrž většinou přežije všechno na autě.
Ano vsak jsem to psal ze nejprve se to pokusim nechat svarit intuitivne si myslim ze to je lepsi reseni, az potom slepit..
Jelikoz stale premyslim o dalsich moznych pricinach.. atp. a jelikoz jsem zatim tu "prasklinu" nevidel na vlastni oci, upravil jsem v nazvu threadu "praskla" na NETESNA protoze skutecne nevim zda je praskla a nebo to tece nekudy jinudy....
Sice to nic nemeni na faktu, ze kvalitni materialy by to mely naprosto v pohode vydrzet ale kdyz premyslim nahlas:
Krome moznych vlivu B100 na nekvalitni tesneni mne jeste napadlo jestli treba mohlo mit vliv moje vlastnorucne michane aditivum slozene z redidla BEZAROMATIK, zimniho VIFU a ACETONU.... ovsem to tam davam tesne pred tankovanim tak 3-4 vicka od VIFU a hned zaleju plnou B100, takze se to okamzite zredi... Takze i tato teoreticky mozna pricina mi prijde jako vysoce nepravdepodobna......
no nic sezenu si ty origo tesneni, nasledne se pokusim zjistit z jakeho jsou matrose, pokud matros nebude FKM,Viton, EPDM apod. ale z nekvalitni smejdsky levny NBR . .tak si sezenu kvalitnejsi nahradu (popripade necham vyrezat) a po vyndani sedacek je asi preventivne vymenim... tedy az se k tomu dokopu (vyssi intenzita louzicek to asi urychli).. pokud u toho bude neco zajimave na foceni popr. komentovani tak se o sve poznatky samozrejme podelim.....
MOD Francis: Nepoužívej citaci při odpovědi na bezprostředně předcházející příspěvek.
Jelikoz stale premyslim o dalsich moznych pricinach.. atp. a jelikoz jsem zatim tu "prasklinu" nevidel na vlastni oci, upravil jsem v nazvu threadu "praskla" na NETESNA protoze skutecne nevim zda je praskla a nebo to tece nekudy jinudy....
Sice to nic nemeni na faktu, ze kvalitni materialy by to mely naprosto v pohode vydrzet ale kdyz premyslim nahlas:
Krome moznych vlivu B100 na nekvalitni tesneni mne jeste napadlo jestli treba mohlo mit vliv moje vlastnorucne michane aditivum slozene z redidla BEZAROMATIK, zimniho VIFU a ACETONU.... ovsem to tam davam tesne pred tankovanim tak 3-4 vicka od VIFU a hned zaleju plnou B100, takze se to okamzite zredi... Takze i tato teoreticky mozna pricina mi prijde jako vysoce nepravdepodobna......
no nic sezenu si ty origo tesneni, nasledne se pokusim zjistit z jakeho jsou matrose, pokud matros nebude FKM,Viton, EPDM apod. ale z nekvalitni smejdsky levny NBR . .tak si sezenu kvalitnejsi nahradu (popripade necham vyrezat) a po vyndani sedacek je asi preventivne vymenim... tedy az se k tomu dokopu (vyssi intenzita louzicek to asi urychli).. pokud u toho bude neco zajimave na foceni popr. komentovani tak se o sve poznatky samozrejme podelim.....
MOD Francis: Nepoužívej citaci při odpovědi na bezprostředně předcházející příspěvek.
Jestli ten "tvuj mix" zere tesneni okolo nadrze, tak si muzes byt jisty, ze bude zrat dalsi tesneni po ceste az ke vstrikovacum, protoze to bude stejnej matros. Takze jestli za to muze skutecne nevhodna palivova smes, tak se mas jeste na co tesit
Nehlede na zivotnost vstriku a pumpy, kdyz tam lejes aceton, coz je odmastovadlo. Ano, je to redene, ale nevis co se tam deje. Nektery svinstvo to rozpusti, ale taky se ti tam muze neco pridirat. No jsem zvedav, kam se to bude ubirat.

Nehlede na zivotnost vstriku a pumpy, kdyz tam lejes aceton, coz je odmastovadlo. Ano, je to redene, ale nevis co se tam deje. Nektery svinstvo to rozpusti, ale taky se ti tam muze neco pridirat. No jsem zvedav, kam se to bude ubirat.
no opravdu to může mít vliv. Kdyby jsi raději koupil VIF a dolíval kvalitní aditivum a bral obyčejnou naftu bude mít motor a auto celkově mnohem lepší životnost a delší život.
Ono se to opravdu někde podepíše a jednou ti to auto dá pěknej účet. Třeba postupně pomalu ale někde se to může projevit a pak to může bejt problém.
Ten tvuj mix DIXI jsis měl někde nechat otestovat v laboratoři a probrat zda je to v pořádku nebo je to agresivní směs která bude postupně likvidovat vše co ji přijde do cesty ...jako je guma a další tesnící prvky.
Ono se to opravdu někde podepíše a jednou ti to auto dá pěknej účet. Třeba postupně pomalu ale někde se to může projevit a pak to může bejt problém.
Ten tvuj mix DIXI jsis měl někde nechat otestovat v laboratoři a probrat zda je to v pořádku nebo je to agresivní směs která bude postupně likvidovat vše co ji přijde do cesty ...jako je guma a další tesnící prvky.
to aditivum ktere tam davam kvalitu paliva vylepsuje a nezhorsuje (a jeho soucasti je zimni VIF obsahujici 2-ETH, ktere se bohuzel vubec neda sehnat ciste v malem mnozstvi za rozumnou cenu )..Filozof píše:no opravdu to může mít vliv. Kdyby jsi raději koupil VIF a dolíval kvalitní aditivum a bral obyčejnou naftu bude mít motor a auto celkově mnohem lepší životnost a delší život.
Ono se to opravdu někde podepíše a jednou ti to auto dá pěknej účet. Třeba postupně pomalu ale někde se to může projevit a pak to může bejt problém.
Ten tvuj mix DIXI jsis měl někde nechat otestovat v laboratoři a probrat zda je to v pořádku nebo je to agresivní směs která bude postupně likvidovat vše co ji přijde do cesty ...jako je guma a další tesnící prvky.
uz mam ty tesneni na nadrz (zatim orig) takze prvni bude kontrola a inspekce a vymena tesneni bez demontaze cele nadrze...
Jasne ze pocitam s tim ze mi to auto za takovych 200-300tis da pekny ucet... s tim musi pocitat kazdy kdo kupuje nejake auto.....
No a jeste budu muset vymenit levou spojovaci tycku rizeni trochu se mi hybe kolo (je to divne na tachaci neni ani 150tis).... vsak ja vim , jasne ze to urcite zpusobila taky B100 jak jinak asi ze



Kluci ....jsem se dlouho nezasmál.
no ona 5er fko samo o sobě prej kvalitní moc není co tak slyším od mechaniků.... jarax a snejk plus kluci z BMW by ti řekli více co tam odchází...
najet 3-4kila s Fkem 5er bude zázrak bez nějakého většího servisu....spíše v to nevěřím.
Proto jak budou peníze a pokud budou pujdu raději do e65-e66 750iL vyjde levněji s LPG bude to silné rychlé se skvělým zvukem a ještě pěkně vybavené.


no ona 5er fko samo o sobě prej kvalitní moc není co tak slyším od mechaniků.... jarax a snejk plus kluci z BMW by ti řekli více co tam odchází...
najet 3-4kila s Fkem 5er bude zázrak bez nějakého většího servisu....spíše v to nevěřím.
Proto jak budou peníze a pokud budou pujdu raději do e65-e66 750iL vyjde levněji s LPG bude to silné rychlé se skvělým zvukem a ještě pěkně vybavené.
Hanz píše:do te vany bych doporucil dat filtr do digestori, je levny a muzes ho pak i vyprat a pouzit znovu... taky tam nezapomen prilepit par magnetu z nastenky, pochytaji zelezne spony, az prevodovka zacne umirat...
rozleptanou nadrz od repky normalne olep stribrnou tesa paskou, kdyby to nechtelo drzet, stahni ji jeste kabel bindrama, bude to ok...
hodne veselych kilometru
Yes







zzeli píše:Jestli ten "tvuj mix" zere tesneni okolo nadrze, tak si muzes byt jisty, ze bude zrat dalsi tesneni po ceste az ke vstrikovacum, protoze to bude stejnej matros. Takze jestli za to muze skutecne nevhodna palivova smes, tak se mas jeste na co tesit![]()
Nehlede na zivotnost vstriku a pumpy, kdyz tam lejes aceton, coz je odmastovadlo. Ano, je to redene, ale nevis co se tam deje. Nektery svinstvo to rozpusti, ale taky se ti tam muze neco pridirat. No jsem zvedav, kam se to bude ubirat.
Po takovém chemikovi bych si chtěl koupit auto

Když už se posmíváte, co je v tom origo např. vifu víte? Co když je v tom to samý, co míchá Dyx?
Neříkam, že to tak je, ale například já taky dávam do bazénu základní chemikálie. Například když jsem strejcovi navočkovanýmu monutfieldem řekl, že na snížení pH používam kyselinu sýrovou, tak se křižoval a už do bazénu u mě nevlezl.
. Tak jsem mu řekl, ať se podívá na složení těch přípravků co tam dává on. Je to úplně to samý. Třeba vločkovač je sýran hlinitý atd. Rozdíl je v tom, že mě ta účinná látka stojí ani ne setinu toho, co v těch bazénových baleních.
Nezjišťoval jsem to u VIFu, protože cena vifu je tak směšná, že jsem se tim nechtěl zabývat. Prostě leju vif a hotovo. Nicméně jestli někdo zná složení, tak to určitě půjde nahradit zlomkovou cenou.
P.S.
Strejc koupil bazén o 2 roky pozdějš, než já. On už má třetí fólii (rozpadla se mu i s hadicema) a já mam pořád první. Asi ta moje chemie bude šetrnější, než ta jeho originální.
Neříkam, že to tak je, ale například já taky dávam do bazénu základní chemikálie. Například když jsem strejcovi navočkovanýmu monutfieldem řekl, že na snížení pH používam kyselinu sýrovou, tak se křižoval a už do bazénu u mě nevlezl.

Nezjišťoval jsem to u VIFu, protože cena vifu je tak směšná, že jsem se tim nechtěl zabývat. Prostě leju vif a hotovo. Nicméně jestli někdo zná složení, tak to určitě půjde nahradit zlomkovou cenou.
P.S.
Strejc koupil bazén o 2 roky pozdějš, než já. On už má třetí fólii (rozpadla se mu i s hadicema) a já mam pořád první. Asi ta moje chemie bude šetrnější, než ta jeho originální.

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Teddy: Jen takové drobné rýpnutí
Ta kyselina je z ementálu, nebo chedaru?
(sýr vs síra). Jinak ale souhlasím, na některé věci taky používám prostě základní sloučeniny, zbytek už jsou např. jen vůně apod., což např. u přípravku na mytí kol opravdu nepotřebuju, aby to vonělo po citrónu. Rozdíl v účinnosti a ceně je přitom dost velký.

