Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E60 Rána při vypnutí motoru.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#1 Příspěvek od Vosty »

Zdarec mám takový problém na mé e60 530D 160kw r.v. 2004. Když chcípnu motor ozve se větší rána od motoru, ale auto mi napíše při delší jízdě chybu Active Steering (žlutá kontrolka Volantu s vykřičníkem) a pokud vypnu motor při téhle chybě tak se žádná rána neozve. Prosím pokud s tím má někdo zkušenost ať se ozve Díky.
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Honza325 »

Tak vyheveruj levý přední kolo, kolo sundej a měl by jsi za plastovym nadkolim vidět na převodku řízení. Ať na ní někdo položí ruku (spíš na její zkosenou část pod konec volantový tyče) a ty to nastartuj a chcípni tak,aby to udělalo. Jestli myslíš,že má ta "rána" něco společnýho s akt.řízenim,tak to pomocník ucítí hmatem.. Samozřejmě to nijak nebolí. Dělalo se s tim aktivnim něco?Nebo nějaký kódování?Baterku jsi neodpojoval/měnil? Diagnostika Tě asi nemine.
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#3 Příspěvek od Vosty »

Jestli stim bylo neco delano to nevim ale kdyz sem byl na geometrii aby mi srovnali volant tak sem mel levej rejd vetsi nez pravej a servo slo hrozne ztuha a nefungovalo mi DSC tak sem jel na geometrii znova aby mi srovnali oba rejdy na stejno tak to udelali a servo najednou zacalo jit krasne zlehka a DSC zacalo fungovat ale volant byl zase nakrivo tak mi rekli ze se bude muset presadit rizeni. Podle toho sem si rekl ze se v tom asi nekdo hrabal. Ale jak pises asi to bude klepat nekde do prevodky. Jinak Diky
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Honza325 »

Na aktivnim řízení přesazovat volant? Když už,zajímalo by mě,jestli v tom servisu viděli někdy ten tisícihran pod volantem :D Kdy už ty servisy začnou chodit na školení pravidelně a ne naposledy v dobách Felicií :roll:
Zajeď s tim za někym,kdo tomu rozumí na diagnostiku plus případnou kalibraci.
Problémy s aktivnim řízenim totiž uměj vytáhnout z peněženky hodně Palackejch :D
Vosty
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 21.10.2014 00:00

#5 Příspěvek od Vosty »

Uvidim jak to dopadne...snad to bude blbost
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

určitě zační kalibrací aktivního řízení
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#7 Příspěvek od mr_nitroz »

V bmw ti udelaji geometrii s kalibraci rizeni.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

za cenu repase řízení :D
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#9 Příspěvek od MUF_IV »

JO kalibrace na E60 me stala v BMW cca 1500 a geometrie 4800. ALe volant sedel na desetinu milimetru rovně... když jsem dělal potom geometrii kvuli vymene tycek rizeni v obyc servisu, bojovali se zatezema na sedackach a vysledek nebyl nikdy takhle dobry. tedy za me ty prachy objejtuj a mam to v cajku.. a nebo za nekym kdo to vazne umi a zna...tim myslím že to opravdu umi a zná :) ne že to zkusí... :)
Odpovědět