Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 Tour - 4 Silentblocky zadní nápravy - má někdo stahovák
Moc se neliší. Nemám originál! Mi ho udělal soused ještě na mou e39, tam jsou ty silentbloky větší. Ale na e61 jsme je s tím taky zvládli vyměnit. Rád ho prodám, jen mi překáží v garáži, ale je mi líto ho vyhodit
Do středy budu pryč, pak ho můžu vyfotit a prodat když mi za to nabídnete něco rozumného ať se mi vyplatí to jít zabalit a poslat 


Díky za odpovědi, jinak jsem z Prahy, tak Český Těšín je poněkud z ruky... 
Ještě mám dotaz jak je to s kvalitou jednotlivých Silentblocků.
jeden mechaniki, u kterého jsem měl auto před pár dny na heveru mi říkal, že smysl mají jen originál nebo Lemförder, že všechno ostatní nestojí za nic a po roce to budu měnit znovu.
U jiných aut (Subaru, Honda, Nissan) jsem se s tím nesetkal, tam jsem prostě koupil silentblocky a vyměnil a byl klid...
Jaká je tedy pravda??

Ještě mám dotaz jak je to s kvalitou jednotlivých Silentblocků.
jeden mechaniki, u kterého jsem měl auto před pár dny na heveru mi říkal, že smysl mají jen originál nebo Lemförder, že všechno ostatní nestojí za nic a po roce to budu měnit znovu.
U jiných aut (Subaru, Honda, Nissan) jsem se s tím nesetkal, tam jsem prostě koupil silentblocky a vyměnil a byl klid...
Jaká je tedy pravda??
Já měl více e39, na jednu jsem dával meyle HD, ty byly určitě bez problémů., zadek krásně zpevnil.
Pak na bráchovou jsme dali noname a připadaly mi docela měké i když chyba možná byla jinde.
Až budu silentbloky měnit příště, tak zkusím polyuretanové. Podle toho co o nich píšou, tak vydrží více, podvozek krásně zpevní, ale pořád dobře tlumí rázy. https://www.google.cz/search?q=e39+poly ... B550%3B441
Pak na bráchovou jsme dali noname a připadaly mi docela měké i když chyba možná byla jinde.
Až budu silentbloky měnit příště, tak zkusím polyuretanové. Podle toho co o nich píšou, tak vydrží více, podvozek krásně zpevní, ale pořád dobře tlumí rázy. https://www.google.cz/search?q=e39+poly ... B550%3B441
na PU silentblocky (myslím, že Powerflex) jsem už taky koukal, ale děsí mě informace, že s nimi je zadek pevnější a tvrdší. Já mám v autě sportovní podvozek z továrny a měchy a už teď je to na můj vkus tvrdé jako prase - do zatáčky fajn, ale když vezmu příčnou čáru na vozovce, retardér nebo něco takového, tak to poskočí a drncné (jako to kdysi dělal Škoda Favorit)
Mám celkem strach, co by se stalo, dát tam ještě tvrdší Silentblocky...
Mám celkem strach, co by se stalo, dát tam ještě tvrdší Silentblocky...
Souhlas, mám podobné pocity jako bibikuba.
...jinak aniž bych chtěl nějak rýpat do zdejší komunity - tuhle e39 mám teprve asi tři týdny. Stále ještě mi před domem stojí Subaru Legacy Sedan, rv99, 2,5l boxer, trvalá čtyřkolka 50:50 - mechanická s mezinápravovým diferákem a spojkou, 125kW, váha cca 1.375kg. To auto sedí do zatáček jak přibité, ale na příčných nerovnostech se mi zdálo tvrdé. Ovšem ve srovnání s e39 co teď mám je to stále ještě krásné pohodlíčko.
...jinak aniž bych chtěl nějak rýpat do zdejší komunity - tuhle e39 mám teprve asi tři týdny. Stále ještě mi před domem stojí Subaru Legacy Sedan, rv99, 2,5l boxer, trvalá čtyřkolka 50:50 - mechanická s mezinápravovým diferákem a spojkou, 125kW, váha cca 1.375kg. To auto sedí do zatáček jak přibité, ale na příčných nerovnostech se mi zdálo tvrdé. Ovšem ve srovnání s e39 co teď mám je to stále ještě krásné pohodlíčko.
