Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě E39 Plná palba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
- Kontaktovat uživatele:
doporučuju si sednout, nadechnout a znovu si přečíst, co jsem psal předtím než budeš točit oči a ksichtit seTeddy píše:Já se o čísla netaham. Jen jsem uvedl na pravou míru ty nesmysly, který jsi sem dal ty.![]()
Jak jsem psal. V 5er je to přesně obráceně, než jsi napsal ty.

DaweTDS - tak to vůbec neber:) já byl na jednom srazu s 316 compactem skoro v social edici a super:)
( PS - neútočím ani tam ani tam:) možná by mělo padnout, že mám doma BMW manuál i automat, benzín i naftu:-p )
Možná si Pazdi přečti název vlákna.
Jak jsem psal. Vytáhl jsem si E39. Pak jsem si s tim začal hrát dál a vzal jsem všechny řady v letech E39 a pak jsem ještě zjišťoval, kdy se ty poměry vyrovnaly, takže všechny řady, ale v různých letech.
Mimochodem pro rejpaly bylo to 10 minut zajímavýho klikání. Lepší, než se nechat obelhávat.
Přišlo mi dost na hlavu ve vlákně o plný palbě E39 vychvalovat a vyzdvihovat kvalitu a počty automatů z posledních dob. No ale proti gustu.....
Zamysli se nad tim, co tu porovnáváš.
Takže znova.... drtivá většina vláken o problémech s automatem v 5er se tu týká E39 (je to pochopitelný.... maji už dost nakrouceno). V E60 už ty automaty byly trochu podařenější (uvidíme až budou mít víc nakrouceno).
Takže v E39 je víc manuálů ale přitom víc problémů se řeší s automatem. U E60 je to 50:50, ale zase se problémy řeší jen s automaty.
Takže automaty rozhodně mají svý nesporný výhody, ale spolehlivost a levnej servis mezi ně evidentně nepatří. A to i když se k automatu připočte dvouhmota a spojka.

Jak jsem psal. Vytáhl jsem si E39. Pak jsem si s tim začal hrát dál a vzal jsem všechny řady v letech E39 a pak jsem ještě zjišťoval, kdy se ty poměry vyrovnaly, takže všechny řady, ale v různých letech.
Mimochodem pro rejpaly bylo to 10 minut zajímavýho klikání. Lepší, než se nechat obelhávat.
Přišlo mi dost na hlavu ve vlákně o plný palbě E39 vychvalovat a vyzdvihovat kvalitu a počty automatů z posledních dob. No ale proti gustu.....

Zamysli se nad tim, co tu porovnáváš.
Takže znova.... drtivá většina vláken o problémech s automatem v 5er se tu týká E39 (je to pochopitelný.... maji už dost nakrouceno). V E60 už ty automaty byly trochu podařenější (uvidíme až budou mít víc nakrouceno).
Takže v E39 je víc manuálů ale přitom víc problémů se řeší s automatem. U E60 je to 50:50, ale zase se problémy řeší jen s automaty.
Takže automaty rozhodně mají svý nesporný výhody, ale spolehlivost a levnej servis mezi ně evidentně nepatří. A to i když se k automatu připočte dvouhmota a spojka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Tak asi tak...
Mě jde o to vyjet a taky dojet (svým autem)
To proč se do některých modelů dává pouze automat je samo věcí poptávky - zákazník to chce, tak to dostane. Výrobce mu to rád poskytne, protože je to dražší. Je to jen o kšeftu.
Napadla mě ještě jedna věc proč jsou bazary plný automatů ale to tu psát nebudu...
Mě jde o to vyjet a taky dojet (svým autem)
To proč se do některých modelů dává pouze automat je samo věcí poptávky - zákazník to chce, tak to dostane. Výrobce mu to rád poskytne, protože je to dražší. Je to jen o kšeftu.
Napadla mě ještě jedna věc proč jsou bazary plný automatů ale to tu psát nebudu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
viděl viděl, často sou špony v oleji až to umře uplně.
kolega v BMW těch převodovek vyměnil nespočet.
u benzínovýho auta s rozumným výkonem člověk moc nepozná jeslti jede s 6kvaltem nebo 8mi kvaltem, tam je komofrt plus minus stejněj, nafta které jede pouze v malém rozsahu otáček se s osmikvaltem chová podstatně lépe než s 6ti kvaltem
kolega v BMW těch převodovek vyměnil nespočet.
u benzínovýho auta s rozumným výkonem člověk moc nepozná jeslti jede s 6kvaltem nebo 8mi kvaltem, tam je komofrt plus minus stejněj, nafta které jede pouze v malém rozsahu otáček se s osmikvaltem chová podstatně lépe než s 6ti kvaltem
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
JARAXI: kolik měli ty auta za sebou a jaké modely to byly ? jde mi o to zda není zase nějakej silnej motor kterej prostě odvaří ty převodovky stejně jako to bylo u řady e38 740d kterej převodovky prostě ničil díky velkému kroutáku.,,,
třeba kdyby se pravidelně měnil olej od 80tis km nahoru tak by nebyl takovej problém....co myslíš ?
třeba kdyby se pravidelně měnil olej od 80tis km nahoru tak by nebyl takovej problém....co myslíš ?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Jo to můžu potvrdit, převážel jsem jednu E60 525D poface a docela to řadilo takříkajíc "na myšlenku" hbytě a nerušeně. Taky z kopce jen stačilo sundat nohu z plynu a hned brzdilo motorem a myslím nepamatuju se, že i na dojezdech. Takže no problem.JaraX píše: nafta které jede pouze v malém rozsahu otáček se s osmikvaltem chová podstatně lépe než s 6ti kvaltem
Jen ten diesel, docela po městě živej.. ale třesadlo - ty vibrace ve volantu bych od auta za 1,5mil neakceptoval. A proto prcám na vaše dýýzly !

Ne, o ničem to nevypovídá. Bereš v úvahu ty miliony aut, jejichž majitelé sem nanapsali, protože s automatem neměli problém?Teddy píše: BMW automaty neznam vůbec. Zajímavý ale je, že je tu hromada témat o problémech s automatem a snad žádný o problémech s manuálem. To o něčem vypovídá.
Je to jako přijet na parkoviště autorizovanýho BMW servisu a začít jim vyčítat, že ty BMW musejí být pěkný šmejdy, když tam mají takovou hromadu aut se závadou.
Teddy píše: Taky se v těch tématech dočtu, jaký problémy dělá automatům tahání těžkých vleků, agresivní jízda, vyřazování atd. Takže argument, že nezáleží na tom jaká lopata s tim jezdila moc neberu.


1) tahání těžkých vleků - zejména na tahání vleků je automat lepší než manuál, protože "neškube". Zeptej se lidí, kteří například tahají koně. Myslíš, že manuál bude zvládat těžej vlek líp jo?

2) agresivní jízda - pokud jsem lopata a dupu na to jak nepříčetnej - kterou převodovku dřív oddělam? Automat, který mě nechá řadit jen tak to má naprogramovaný nebo manuál, který mi dovolí vše včetně jeho zničení například podřazením na jedničku při 150km/h?
3) vyřazování - Ano máš pravdu automaty asi moc neznáš, vyřazovat s automatem se nesmí!! Neutral je tam jen pro případ odtahu, případně odtlačení. Na neutral se ale jezdit nesmí a při odtahu na neutral se nesmí jet víc než (tuším..?) 70 km/h. Pokud má někdo zničenej automat, protože vyřazoval na N tak je to jen jeho chyba a nevypovídá to nic o poruchovosti automatu.
Teddy píše: Bratranec dováží auta ze zahraničí. Ještě nikdy se prej u BMW nesetkal s problémem u manuálu.
hm, tak tenhle argument zas neberu já


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tyvole,to je za ty leta snad poprvé co souhlasim s JaraXem
.
Máme 5ti metrovej vlek a docela i jezdí,a proboha,neni nic lepšího než automat na tahání.Jasně,je to zas na konkrétním autě a automatu,když je někde automat obecně poddimenzovanej a sere se při 150tis. km tak na tahání asi nebude ten pravej žejo.Ale jestli si vy manuálisti myslíte že dvouhmotě a vůbec spojce dělaj dobře rozjezdy a řazení v kopci s 3,5t za prdelí,tak asi moc často netaháte
.
No a KO dvouhmota a následně vysypaný ložiska v převodovce,to mně přesně potkalo u 34ky.

Máme 5ti metrovej vlek a docela i jezdí,a proboha,neni nic lepšího než automat na tahání.Jasně,je to zas na konkrétním autě a automatu,když je někde automat obecně poddimenzovanej a sere se při 150tis. km tak na tahání asi nebude ten pravej žejo.Ale jestli si vy manuálisti myslíte že dvouhmotě a vůbec spojce dělaj dobře rozjezdy a řazení v kopci s 3,5t za prdelí,tak asi moc často netaháte

No a KO dvouhmota a následně vysypaný ložiska v převodovce,to mně přesně potkalo u 34ky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Tak tu z toho mám pocit, že někteří by si i kartáček na zuby koupili s automatickou převodovkou, kdyby se na trhu taková ptákovina objevila... a těm, co by snad preferovali si čistit zuby manuálně, by tu pořát někdo podsouval jak je fajn mít kartáček v automatu... (záměrně jsem použil tak imbecilní příklad, protože už mě nic TUPĚJŠÍHO nenapadlo)
Prostě se holt musíte smířit, že i v roce 2015 se najdou lidé (mezi něž se počítám) co mají rádi požitek z jízdy, rádi auto ovládají, v zatáčkách si podřazují jak jim to velí intuice a zkušenosti (plejstejšn s pádlama neberu - to si můžu zapařit NFS na konsoli), vědí co hodlají udělat a podle toho řídí svoje auto; PROČ??? - Protože ho řídit chtějí!!! A je jedno jestli je to Suzuka Swift nebo sedmičkový Báwo.
Bohužel se tu někdo odvážil napsat, že chce plnou palbu a PANEBOŽE BEZ AUTOMATU!!!!!!!! A tím byl obžalován, odsouzen a jestli ještě nevisí tak je to velká chyba.
To, co kdo chce musí vědět nejlépe on sám. Uznejte, byla by to nuda, kdybychom všichni chtěli to samé.
Prostě se holt musíte smířit, že i v roce 2015 se najdou lidé (mezi něž se počítám) co mají rádi požitek z jízdy, rádi auto ovládají, v zatáčkách si podřazují jak jim to velí intuice a zkušenosti (plejstejšn s pádlama neberu - to si můžu zapařit NFS na konsoli), vědí co hodlají udělat a podle toho řídí svoje auto; PROČ??? - Protože ho řídit chtějí!!! A je jedno jestli je to Suzuka Swift nebo sedmičkový Báwo.
Bohužel se tu někdo odvážil napsat, že chce plnou palbu a PANEBOŽE BEZ AUTOMATU!!!!!!!! A tím byl obžalován, odsouzen a jestli ještě nevisí tak je to velká chyba.

To, co kdo chce musí vědět nejlépe on sám. Uznejte, byla by to nuda, kdybychom všichni chtěli to samé.