Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě E39 Plná palba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Pazdi »

Teddy netahejme se o čísla:) zaprvé jsme v 5er - vyhledával jsem jen pětky - je jasné, že v 7er to bude válec pro automat, v 3er to bude pro manuál:)

jen jsem tím chtěl říct, že mi příjde povrchní tvrdit - čtu tady o automatech, tak se serou:)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#62 Příspěvek od Teddy »

Já se o čísla netaham. Jen jsem uvedl na pravou míru ty nesmysly, který jsi sem dal ty. 8)

Jak jsem psal. V 5er je to přesně obráceně, než jsi napsal ty. :roll:
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#63 Příspěvek od DaweTDS »

Tady nemá někdo co na práci :D
NO vypadá to,že asi nikdy na žádný BMW sraz nepojedu, už kvůli tomu,že mám manuál a látku místo kůže... asi bych nesnesl ty pohledny od nadlidí :D :D
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Pazdi »

Teddy píše:Já se o čísla netaham. Jen jsem uvedl na pravou míru ty nesmysly, který jsi sem dal ty. 8)

Jak jsem psal. V 5er je to přesně obráceně, než jsi napsal ty. :roll:
doporučuju si sednout, nadechnout a znovu si přečíst, co jsem psal předtím než budeš točit oči a ksichtit se :wink: - koukni se na ten příspěvek teď a klikni si na odkazy, co jsem přidal - mám ta čísla správně - celou dobu jsem psal o 5er a zmínil jsem to...až ty jsi začal tahat komplet mod. řady bmw, případně si malinko účelově vytáhl 5er rv 1990-2003 - to, že automaty se prodávají čím dál víc a jdou "s dobou" je asi jasné...

DaweTDS - tak to vůbec neber:) já byl na jednom srazu s 316 compactem skoro v social edici a super:)

( PS - neútočím ani tam ani tam:) možná by mělo padnout, že mám doma BMW manuál i automat, benzín i naftu:-p )
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#65 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Takže co? "Koupě E39 Plná palba"

Řekl bych, že plná palba může být aspoň ve 3 konfiguracích.. podle požadavků co od vozu čekat a tak. Takže každý si najde tu svou "plnou".
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#66 Příspěvek od Teddy »

Možná si Pazdi přečti název vlákna. :roll:

Jak jsem psal. Vytáhl jsem si E39. Pak jsem si s tim začal hrát dál a vzal jsem všechny řady v letech E39 a pak jsem ještě zjišťoval, kdy se ty poměry vyrovnaly, takže všechny řady, ale v různých letech.

Mimochodem pro rejpaly bylo to 10 minut zajímavýho klikání. Lepší, než se nechat obelhávat.

Přišlo mi dost na hlavu ve vlákně o plný palbě E39 vychvalovat a vyzdvihovat kvalitu a počty automatů z posledních dob. No ale proti gustu..... :wink:

Zamysli se nad tim, co tu porovnáváš.

Takže znova.... drtivá většina vláken o problémech s automatem v 5er se tu týká E39 (je to pochopitelný.... maji už dost nakrouceno). V E60 už ty automaty byly trochu podařenější (uvidíme až budou mít víc nakrouceno).
Takže v E39 je víc manuálů ale přitom víc problémů se řeší s automatem. U E60 je to 50:50, ale zase se problémy řeší jen s automaty.

Takže automaty rozhodně mají svý nesporný výhody, ale spolehlivost a levnej servis mezi ně evidentně nepatří. A to i když se k automatu připočte dvouhmota a spojka.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#67 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak asi tak...
Mě jde o to vyjet a taky dojet (svým autem)

To proč se do některých modelů dává pouze automat je samo věcí poptávky - zákazník to chce, tak to dostane. Výrobce mu to rád poskytne, protože je to dražší. Je to jen o kšeftu.

Napadla mě ještě jedna věc proč jsou bazary plný automatů ale to tu psát nebudu...
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#68 Příspěvek od e155 »

Tak hlavním problémem u automatů v E39 je to, že 530D, kterých je nejvíc, mají blbou skříň od GM. Zbytek má ZF a ty jsou daleko méně problémové.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#69 Příspěvek od Filozof »

je to tak ...a e60/61 už mají zase kvalitní ZF automat. :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od JaraX »

a osmivkvalt už je zase shit
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#71 Příspěvek od Teddy »

JaraX píše:a osmivkvalt už je zase shit
Opravdu? Já jsem o něm zrovna uvažoval. V čem je to shit?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od JaraX »

je to prostě uspora, ta převodovka váží mnohem mín než šestikvalt, přitom má víc hřídělí, to se projeví i na výdrži která je 50-200tkm, narozdíl od 6ti kvaltu ZF, ten vydrží 2-3x tolik
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#73 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Hmm já tady čet, že konečně až tenhle 8mi kvalt řadí parádně intuitivně a rychle. Už jsi jich pár KO viděl, nebo to je jen další skeptickej názor?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od JaraX »

viděl viděl, často sou špony v oleji až to umře uplně.
kolega v BMW těch převodovek vyměnil nespočet.
u benzínovýho auta s rozumným výkonem člověk moc nepozná jeslti jede s 6kvaltem nebo 8mi kvaltem, tam je komofrt plus minus stejněj, nafta které jede pouze v malém rozsahu otáček se s osmikvaltem chová podstatně lépe než s 6ti kvaltem
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#75 Příspěvek od Filozof »

JARAXI: kolik měli ty auta za sebou a jaké modely to byly ? jde mi o to zda není zase nějakej silnej motor kterej prostě odvaří ty převodovky stejně jako to bylo u řady e38 740d kterej převodovky prostě ničil díky velkému kroutáku.,,,

třeba kdyby se pravidelně měnil olej od 80tis km nahoru tak by nebyl takovej problém....co myslíš ?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#76 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

JaraX píše: nafta které jede pouze v malém rozsahu otáček se s osmikvaltem chová podstatně lépe než s 6ti kvaltem
Jo to můžu potvrdit, převážel jsem jednu E60 525D poface a docela to řadilo takříkajíc "na myšlenku" hbytě a nerušeně. Taky z kopce jen stačilo sundat nohu z plynu a hned brzdilo motorem a myslím nepamatuju se, že i na dojezdech. Takže no problem.

Jen ten diesel, docela po městě živej.. ale třesadlo - ty vibrace ve volantu bych od auta za 1,5mil neakceptoval. A proto prcám na vaše dýýzly ! :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#77 Příspěvek od kurevtor »

Teddy píše: BMW automaty neznam vůbec. Zajímavý ale je, že je tu hromada témat o problémech s automatem a snad žádný o problémech s manuálem. To o něčem vypovídá.
Ne, o ničem to nevypovídá. Bereš v úvahu ty miliony aut, jejichž majitelé sem nanapsali, protože s automatem neměli problém?
Je to jako přijet na parkoviště autorizovanýho BMW servisu a začít jim vyčítat, že ty BMW musejí být pěkný šmejdy, když tam mají takovou hromadu aut se závadou.
Teddy píše: Taky se v těch tématech dočtu, jaký problémy dělá automatům tahání těžkých vleků, agresivní jízda, vyřazování atd. Takže argument, že nezáleží na tom jaká lopata s tim jezdila moc neberu.
:lol: :lol: no, tak zde jsi trošku šlápnul vedle

1) tahání těžkých vleků - zejména na tahání vleků je automat lepší než manuál, protože "neškube". Zeptej se lidí, kteří například tahají koně. Myslíš, že manuál bude zvládat těžej vlek líp jo? :lol:

2) agresivní jízda - pokud jsem lopata a dupu na to jak nepříčetnej - kterou převodovku dřív oddělam? Automat, který mě nechá řadit jen tak to má naprogramovaný nebo manuál, který mi dovolí vše včetně jeho zničení například podřazením na jedničku při 150km/h?

3) vyřazování - Ano máš pravdu automaty asi moc neznáš, vyřazovat s automatem se nesmí!! Neutral je tam jen pro případ odtahu, případně odtlačení. Na neutral se ale jezdit nesmí a při odtahu na neutral se nesmí jet víc než (tuším..?) 70 km/h. Pokud má někdo zničenej automat, protože vyřazoval na N tak je to jen jeho chyba a nevypovídá to nic o poruchovosti automatu.
Teddy píše: Bratranec dováží auta ze zahraničí. Ještě nikdy se prej u BMW nesetkal s problémem u manuálu.


hm, tak tenhle argument zas neberu já :lol: :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od JaraX »

no a já tu už několik manuálů měnil jelikož auto jezdilo s KO dvouhmotou a ta oddělala ložisko v převodovce, ale levněji vyšlo koupit druhou než to opravovat.

automat je na tahání mnohem lepší jak manual, jelikož měnič vyrovnává prodlevy a škubání spojky.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#79 Příspěvek od Kail »

Tyvole,to je za ty leta snad poprvé co souhlasim s JaraXem 8O .

Máme 5ti metrovej vlek a docela i jezdí,a proboha,neni nic lepšího než automat na tahání.Jasně,je to zas na konkrétním autě a automatu,když je někde automat obecně poddimenzovanej a sere se při 150tis. km tak na tahání asi nebude ten pravej žejo.Ale jestli si vy manuálisti myslíte že dvouhmotě a vůbec spojce dělaj dobře rozjezdy a řazení v kopci s 3,5t za prdelí,tak asi moc často netaháte :) .

No a KO dvouhmota a následně vysypaný ložiska v převodovce,to mně přesně potkalo u 34ky.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#80 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak tu z toho mám pocit, že někteří by si i kartáček na zuby koupili s automatickou převodovkou, kdyby se na trhu taková ptákovina objevila... a těm, co by snad preferovali si čistit zuby manuálně, by tu pořát někdo podsouval jak je fajn mít kartáček v automatu... (záměrně jsem použil tak imbecilní příklad, protože už mě nic TUPĚJŠÍHO nenapadlo)

Prostě se holt musíte smířit, že i v roce 2015 se najdou lidé (mezi něž se počítám) co mají rádi požitek z jízdy, rádi auto ovládají, v zatáčkách si podřazují jak jim to velí intuice a zkušenosti (plejstejšn s pádlama neberu - to si můžu zapařit NFS na konsoli), vědí co hodlají udělat a podle toho řídí svoje auto; PROČ??? - Protože ho řídit chtějí!!! A je jedno jestli je to Suzuka Swift nebo sedmičkový Báwo.

Bohužel se tu někdo odvážil napsat, že chce plnou palbu a PANEBOŽE BEZ AUTOMATU!!!!!!!! A tím byl obžalován, odsouzen a jestli ještě nevisí tak je to velká chyba. :evil:

To, co kdo chce musí vědět nejlépe on sám. Uznejte, byla by to nuda, kdybychom všichni chtěli to samé.
Odpovědět