Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vaha vzduchu 535D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#41 Příspěvek od lukas535d »

mr_nitroz píše:Ano pokud visi v jednotce jeji chyba a po smazani naskoci hned znova tak regenerace nejde. A navic ti to spatne chcipa motor.
Ono pri zdechani jde poslechove od klapky takovy zvuk jako ze to zapiska napr.podobne jako volny klinak. Tak usuzuji ze bude spatna. Da se skrtici klapka nejak opravovat nebo se opravy,repasy neresi a kupuji se nove???
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#42 Příspěvek od mr_nitroz »

No pokud na diagnostice nemas zadnou chybu ohledne klapky tak tam bude mechanicky problem coz by mohlo byt opravitelne. Ovladani je ale zalisovane a nejde jednoduse otevrit. Mozna to ale nekdo opravuje...
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#43 Příspěvek od lukas535d »

mr_nitroz píše:No pokud na diagnostice nemas zadnou chybu ohledne klapky tak tam bude mechanicky problem coz by mohlo byt opravitelne. Ovladani je ale zalisovane a nejde jednoduse otevrit. Mozna to ale nekdo opravuje...
Prave ze na diagnoatice nic. Naaaaahodou kdyz jsme u toho je tu nekdo,kdo tuto problematiku umi resit a opravit???? Vi nekdo o nekom??? Dekuji za info. :D
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#44 Příspěvek od mi00wa »

Mám otázku, musí proběhnout vždy aktivni regenerace, i když je filtr průchozí bez problému ?
jezdím stále mimo město a dálnice ( pasivní regenerace) i víc jak 130 km/h jedu. A aktivní regeneraci už jsem dlouho neslyšel asi tak +- 800km.
Nebo auto si jednotka si říka že jezdím dálky tak aktvini regenerace nemá cenu spouštět ?
Spotřeba je v klidu aji 7l/100km a motor táhne skvěle ( 535d)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od starML Člen Klubu »

... záleží na stupni zanesení DPF ..... Tuto průchodnost vyhodnocují čidla tlaku před a za DPF - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
PeqpeK
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 18.07.2013 00:00
Bydliště: Bratislava

#46 Příspěvek od PeqpeK »

ja tam vidim iba jedno cidlo a to je pred DPF...za DPF by nemalo zmysel, tam nema byt preco vysoky tlak...ci sa mylim?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Pazdi »

z logiky věci je i za - aby se porovnávaly hodnoty těchto dvou čidel a podle toho se poznalo, jestli je dpf průchozí, nebo ucpaný :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Máš pravdu, popletl jsem to s teploměry.
B2389 - Abgasgegendrucksensor
B2390 - Abgastemperatursensor vor Katalysator
B2391 - Abgastemperatursensor vor Partikelfilter

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
PeqpeK
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 18.07.2013 00:00
Bydliště: Bratislava

#49 Příspěvek od PeqpeK »

Pazdi píše:z logiky věci je i za - aby se porovnávaly hodnoty těchto dvou čidel a podle toho se poznalo, jestli je dpf průchozí, nebo ucpaný :wink:
ako vidis nie je tam, logika veci je taka, ze za DPF su uz iba tlmice a tie spatny tlak nezvysuju
Odpovědět