Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě E39 Plná palba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Já chtěl fšechno, ale mám 540i v automatu a nevadí mi to, s docela dobrou výbavou. Celý život jsem vedl řeči, že aut. nikdy. Ale na stará kolena :-))) Pohoda, v tom 4,4l se to tak nějak ztratí. Navíc motor není vylítanej, při padesátce 1000 ot. A spotřeba? V plynu neřeším. Naopak mi nesmí do domu nafta..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 3437
Projeď se s automatem v e39 530d a tohle už nikdy nenapíšeš...
Strašná věc...
Já mám automat, 2 znamí manuál a i když jen 135kw a já 142kw, tak nebe a dudy samozřejmě pro ně do +!
Gm kysna je neintuitivní středověkej vergl doraženej kilometrama, co má za ty roky za sebou...
Moderní automat možná, tady určitě ne
Navíc spotřeba o litr víc
Strašná věc...
Já mám automat, 2 znamí manuál a i když jen 135kw a já 142kw, tak nebe a dudy samozřejmě pro ně do +!
Gm kysna je neintuitivní středověkej vergl doraženej kilometrama, co má za ty roky za sebou...
Moderní automat možná, tady určitě ne
Navíc spotřeba o litr víc
Tak Ty se spíš projed s automatem který ve 100% stavu a pak posuzujButchi píše:Projeď se s automatem v e39 530d a tohle už nikdy nenapíšeš...
Strašná věc...
Já mám automat, 2 znamí manuál a i když jen 135kw a já 142kw, tak nebe a dudy samozřejmě pro ně do +!
Gm kysna je neintuitivní středověkej vergl doraženej kilometrama, co má za ty roky za sebou...
Moderní automat možná, tady určitě ne
Navíc spotřeba o litr víc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
GM je oproti ZF opravdu dost tupá převodovka co se týče SW, jak ZF dokonale reaguje na plynový pedál a dovede se s ní člověk sžít tak to u GM moc neplatí, najezdil jsem s něma pár KM i třeba v x5 3.0i a i e39 530d a fakt to není žádná sláva.
Sednu do benzínový 39 s ZF a opravdu mi přijde že řídím o dvě možná tři generace novější auto
Sednu do benzínový 39 s ZF a opravdu mi přijde že řídím o dvě možná tři generace novější auto

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Vytesat to do kamene...
Mě nikdo nepřesvědčí, že je automat v jediném ohledu lepší než manuál a stejně tak, ti co mají automat to vidí obráceně...
(jak už jsem někde psal... jakmile má auto v popisu "kůže + automat" už nemusím číst dál - je to pro mě mrtvá záležitost
)
ale s usměvem to občas pročtu...
Mě nikdo nepřesvědčí, že je automat v jediném ohledu lepší než manuál a stejně tak, ti co mají automat to vidí obráceně...
(jak už jsem někde psal... jakmile má auto v popisu "kůže + automat" už nemusím číst dál - je to pro mě mrtvá záležitost

ale s usměvem to občas pročtu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Já mám teda manuál, ale automatu se uplně nebojím.. dokonce některé auta mají s automatem lepší zrychlení i spotřebu.. to se ale bavíme o nových autech a né převodovka co je konstruovaná před 15ti lety.
U automatu se mě moc líbí taková volnost... můžeš telefonovat, lízat zmrzlinu a nebo osahávat stopařku
a nic Ti v tom nezabrání.
Na mobile.de 530d E39 2001-2004 v manuálu 171 aut a v automatu 496 i to znamená,že těch automatů vyrobili určitě více a automat tím pádem byl brán jako TOP. Proto jak už jsem psal Automat + kůže + navigace stojí méně než manuál v hadru s rádiem na kazety
je to paradox, ale je to tak.
U automatu se mě moc líbí taková volnost... můžeš telefonovat, lízat zmrzlinu a nebo osahávat stopařku

Na mobile.de 530d E39 2001-2004 v manuálu 171 aut a v automatu 496 i to znamená,že těch automatů vyrobili určitě více a automat tím pádem byl brán jako TOP. Proto jak už jsem psal Automat + kůže + navigace stojí méně než manuál v hadru s rádiem na kazety

no, já myslím, že by ti stačilo pár set km s automatem a nikdo by tě přesvědčovat nemusel, protože by tě přesvědčilo to autoZdenda530d píše:Vytesat to do kamene...
Mě nikdo nepřesvědčí, že je automat v jediném ohledu lepší než manuál a stejně tak, ti co mají automat to vidí obráceně...
(jak už jsem někde psal... jakmile má auto v popisu "kůže + automat" už nemusím číst dál - je to pro mě mrtvá záležitost)
ale s usměvem to občas pročtu...


Co se týče kůže, tam záleží na kvalitě. Já to spíš vnímám tak, že BMW bez kůže je trošku chyba v matrixu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
existují dva typy lidí, jedni mají automat a druzí s ním nemají moc zkušenosti tak mají manual
ale je pravda že ty GM automaty sou strašné a řadí to jak ožralé, jenže to je takové blbé kolo
chci E39 530D v manualu, jenže ten automat je takovej divnej, takže musím najít E39 v dobrým automatem, aha ZF, takže benzín, no a rázem z toho máme 540i, ale 540i už něco sežere, takže potřebujem jezdit levně, tak dáme LPG, jenže o E39 se vleze malá nádrž kolem 70litrů, takže půjdeme jinam a končí to E65 745i se 103l nádrží misto rezervy za cenu hezčí E39 540i, ta už totiž taky stojí 150k.
a ted zpět k tématu, tvrdit jak je automat naprd je nesmysl, a furt je to prvek výbavy, je to něco navíc, stejně jako navigace nebo tempomat, kdo má pětku na víkendové ježdění preferuje manual, ale kdo to auto má na práci a velké ježdění si dneska těžkou koupí manual. já jezdím poměrně hodně, do toho mi volaj zákazníci, potřebuju se za jízdy najíst, řešit spoustu věcí a prostě manual mě neskutečně omezuje, navíc pětka bez mpaketu nabízí přece jen trochu komfortu a člověk si ho nechce kazit tím že musí řadit. nejhorší auto co jsem v manualu zažil byla GT5, auto si jelo jen tak samo a do toho jsem musel řadit, no fuj.
a náklady nejsou výmluva, jelikož druhej automat stojí vždy mín jak dvouhmota se spojkou, automat žere mín na dalnici, naopak víc všude jinde, takže cenově je plus minus nastejno.

ale je pravda že ty GM automaty sou strašné a řadí to jak ožralé, jenže to je takové blbé kolo
chci E39 530D v manualu, jenže ten automat je takovej divnej, takže musím najít E39 v dobrým automatem, aha ZF, takže benzín, no a rázem z toho máme 540i, ale 540i už něco sežere, takže potřebujem jezdit levně, tak dáme LPG, jenže o E39 se vleze malá nádrž kolem 70litrů, takže půjdeme jinam a končí to E65 745i se 103l nádrží misto rezervy za cenu hezčí E39 540i, ta už totiž taky stojí 150k.
a ted zpět k tématu, tvrdit jak je automat naprd je nesmysl, a furt je to prvek výbavy, je to něco navíc, stejně jako navigace nebo tempomat, kdo má pětku na víkendové ježdění preferuje manual, ale kdo to auto má na práci a velké ježdění si dneska těžkou koupí manual. já jezdím poměrně hodně, do toho mi volaj zákazníci, potřebuju se za jízdy najíst, řešit spoustu věcí a prostě manual mě neskutečně omezuje, navíc pětka bez mpaketu nabízí přece jen trochu komfortu a člověk si ho nechce kazit tím že musí řadit. nejhorší auto co jsem v manualu zažil byla GT5, auto si jelo jen tak samo a do toho jsem musel řadit, no fuj.
a náklady nejsou výmluva, jelikož druhej automat stojí vždy mín jak dvouhmota se spojkou, automat žere mín na dalnici, naopak víc všude jinde, takže cenově je plus minus nastejno.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
a z tou kuží je to taky relativní, když si někdo koupí černý auto s černou kůží, která je navíc špatně udržovaná, tak je jasné že se v tom potí jako prase.
ale dneska v době odvětrávaných sedaček není nic lepšího.
já třeba kuži preferuji a mnohem radši si sáhnu přitelkyni na holej zadek než na rifle, ale každý ma jinou uchylku, někoho vzrušují ty rifle
ale dneska v době odvětrávaných sedaček není nic lepšího.
já třeba kuži preferuji a mnohem radši si sáhnu přitelkyni na holej zadek než na rifle, ale každý ma jinou uchylku, někoho vzrušují ty rifle

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Nikdy jsem tu nenapsal, že automat je pro ženský atp. je to každýho věc... Najezdil jsem s ním dost ale ničím mě nenadchnul - naopak. Navíc mám rád řízení a nesnáším být řízen.
Prostě jsem z těch, kteří když se podívají na auto, tak nevidí lesklou kastli a elektrony, ale prvně vidím slabá místa a jedním z nich je i ona aut. převodovka - věc která podléhá zkáze (dáno principem činnosti) bez ohledu na zacházení a schpnostech řidiče. Ale to už jsme zase u bezpředmětné debaty proč mít/nemít automat - je to každýho věc. (škoda, že neexistují automatické blinkry - ty bych u nových aut ocenil mnohem víc)
Prostě jsem z těch, kteří když se podívají na auto, tak nevidí lesklou kastli a elektrony, ale prvně vidím slabá místa a jedním z nich je i ona aut. převodovka - věc která podléhá zkáze (dáno principem činnosti) bez ohledu na zacházení a schpnostech řidiče. Ale to už jsme zase u bezpředmětné debaty proč mít/nemít automat - je to každýho věc. (škoda, že neexistují automatické blinkry - ty bych u nových aut ocenil mnohem víc)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Myslel jsem to jen jako vtip, protože se mi hodně stává, že čím novější a dražší auto, tím blbější šofér sedí za volantem... (head-up dispaly, kamery, samo to parkuje, drží se v pruhu, samo to řadí, udržuje to vzdálenost, hlídá tlak v pneu a milion dalších zbytečných hovadin a to vemeno za volantem není ani schopný ukázat kam jede!!!) až si někdy myslím, že se snad už ani blinkry nemontují.