
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vaha vzduchu 535D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: čtv 18.07.2013 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Klubové ID: 3592
zle som sa vyjadril, treba vymazat adaptaciu vahy vzduchu aj lambdystarML píše:Díky PeqpeK za upřesnění, nemohl jsem to rychle najít, tak jsem to napsal odhadem, ale na jistotu. Jen tu teplotu výfukových plynů asi neovlivníš.![]()
BTW: Co myslíš pod pojmem "znulovat adaptacie nie len vahy ale aj mass", respektive rozdíl mezi váhou vzduchu a mass?
takze este raz zhrniem fakty...
podmienky na regeneraciu DPF su:
- teplota chladiacej kvapaliny minimalne 75C (teda zle termostaty prerusia funkcnost regeneracie)
- teplota vyfukovych plynov pred katom aspon 240C
- mnozstvo paliva v nadrzi aspon 10l
- nezalezi na otackach ani rychlosti, ale odporuca sa ist co najkonstantnejsou rychlostou aspon 60kmh (teda idealne dialnica)
- v pripade nekonstantnej jazdy sa regeneracia prerusi a potom znovu pokracuje
- v RJ motora by nemali byt ziadne chyby, avsak v praxi som videl regeneraciu prebiehat aj pri 2 zlych zhavicoch, vraj ked su zle 3 a viac, tak prestane prebiehat (netusim vsak aku funkciu zohrava zhavenie pri regeneracii)
- pripchany DPF sa nemusi nijako prejavovat, prejavi sa az ked je prilis upchany, takisto som videl upchaty DPF bez toho aby vyslovene vypisovalo nejaku chybu, avsak cez diagnostiku bolo chybu jasne vidiet
Termostat GATES, ale bacha na EGR termostat, i nový může bejt vadný.lukas535d píše:Vi nekdo znacku hlavniho termostatu ktera dodava pro original?? Ze pry Gates, je to pravda?? A termostat EGR pry dodava BEHR??? Porad spekuluji od jakych znacek objednat abych koupil tu nejlepsi znacku z druhovyroby.Jinak zhavice od NGK D-POWER 47 a zhavici jednotka Beru, je to dobry vyber??
Žhavicí svíčky mám NGK D-power 47 zimní starty bez problému.
Jednotka žhavení vyrábí pouze BEHR.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: ned 26.03.2006 01:00
- Bydliště: Klatovy (navždy) :)
- Klubové ID: 649
- Kontaktovat uživatele:
Prosím tě, nevíš náhodou jak dlouho ten cyklus trvá a je nějaká možnost poznat že probíhá a že byl úspěšně dokončen?starML píše: K automatickému spuštění musí být splněno několik podmínek, které neznám přesně:
- teplota motoru nad 80 stupňů Celsia
- funkční žhavení
- otáčky nad 3.000 rpm, rychlost vozu nad 80km/hod, tj. např. na 4-ku na dálnici
- více než polovina paliva v nádrži
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Délku trvání není možno paušálně stanovit, protože záleží na stupni zanesení DPF a dosažené teplotě, kterou ovlivňuje režim motoru. Tuto průchodnost vyhodnocují čidla tlaku před a za DPF. Začátek regenerace poznáš celkem snadno - zvuk motoru se změní, jde jakoby líněji do otáček a zvýší se spotřeba podle ukazatele na přístrojovce. Pokud mám ten čas opět odhadnout, tak to trvá 15-20 minut nebo 20-30 kilometrů při jízdě po dálnici. V jiném režimu to může trvat ještě déle nebo se regenerace dokonce může přerušit, protože poklesne teplota, která je pro vypálení potřebná. Ale jak už jsem dříve napsal je snaha, aby se to vypálení provedlo mimo obydlenou oblast - proto i ten požadavek vyšší rychlosti, kterou PeqpeK nepotvrdil. Po dokončení se zvuk motoru opět změní na obvyklý a okamžitá spotřeba klesne. Úspěšné dokončení může potvrdit pouze diagnostika, barva vnitřku koncovky výfuku nebývá směrodatná.SpookyKT píše:Prosím tě, nevíš náhodou jak dlouho ten cyklus trvá a je nějaká možnost poznat že probíhá a že byl úspěšně dokončen?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Zkontroluj teplotní sensory před DPF, díl č. 1 zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 ,
jsou tam dva, na každé větvi jeden.
jsou tam dva, na každé větvi jeden.
TK sem pod to lehnul, nejdriv sem myslel ze to pujde spodem, vse sem oddekloval a pristup celkem na nic, zkusil zem to pak zase horem, ale popravde sani se mi sundavat nechce. Kudy se tam da elegantne dostat? Cidlo nahmatam, konektor je hned nahore, a cidlo je nasroubovane ve filtru? Mluvil sem s predchozim majitelem - cidlo pry odeslo, kdyz bylo spatne turbo a auto zralo olej, je to mozne? Diky za rady