Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Smrdí nafta E39 530d 142kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#1 Příspěvek od Simirg »

Ahoj,
teď jsem se sem regnul ale už to tu nějakou dobu pročítám.Potřeboval bych poradit se smradem od nafty z ventilátoru.Sundal jsem kryt na motoru a od railové lišty směrem dolů (gravitace :D) je to celé orosené a kryt pod motorem je úplně durch ale nikde není viděl nějaké ukapávání nebo bublání.
Chtěl jsem se zeptat protože 530 mám chvilku a ještě se seznamuji není nějaké obvyklé místo kde u tohoto motoru nafta teče?
xdreamerx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: pát 10.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od xdreamerx »

VT cerpadlo?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#3 Příspěvek od DaweTDS »

Pokud to je z vrchu, tak bych to viděl třeba i na přepadové hadičky. Jsou tam takové plastové "téčka" a ty rády praskají.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#4 Příspěvek od bibikuba »

taky jsem měnil komplet přepadové potrubí,ještě koukni na potrubí přímo na VT čerpadle..
ZaK
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pon 11.02.2008 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ZaK »

Taky zkontroluj čidlo tlaku na railu. U mě to to způsobilo špatné měděné těsnění co na něm je. Přepady ok, trubky ke vstřikům ok, ale celý dekl nasáklý naftou, smradu že se v autě nedalo dýchat a nikde nebylo vidět žádný únik protože u toho čidla je takový pěnový bazmek který to vsakoval a přes něj to vlzínalo na ten horní kryt . Trvalo mi hooodně dlouho než jsem na to došel.
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#6 Příspěvek od Simirg »

Dík moc za rady,teď jsem to rozdelal a nastartoval bez sani a toho molitanu kolem vstriku.5 minut to klapalo na volnobeh a nic!je fakt ze ten molitan jenom tek od nafty.U třetí svíčky se drží kaluzka nafty tak to vypadalo ze to teče z trubky ke vstrikum ale ty sli dotáhnout jen cca o třetinu otáčky .Tak jsem ty dvě trubky u ty svicky vyndal a sedla vypadají ok.zítra budu pokračovat tak na to snad přijdu.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ahoj, resil jsem uplne stejny problem. Je tady i vlakno. Moje chyba byla ta ze u jednoho prepadu nafty na druhem vstikovaci, byla jiz unavena gumicka kolem toho Tecka prepadu nafty. Na volnobeh nic, ale v zatezi motoru to protekalo. Neslo to videt pouze pri nastartovanem motoru.
Je pravda ze moje vstrikovace maji nejlepsi za sebou a hodne prepousteji.
Opravil jsem to tak, ze jsem za 1kacku koupil gumicky 3mm a 3,2mm a vymenil jsem to na vsech stejne a od te doby klid a cisty vzduch. Kup si gumicek vice a vyzkousej ktera ti bude lepe sedet. Vleze se tam gumicka tloustky 1,5mm. Zkus a uvidis
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#8 Příspěvek od Simirg »

Tak snad,
Vyměnil jsem přepadovou hadičku od prvního vstřiku do sběrný trubky.Pak jsem povolil trubky od 3 a 4 vstřiku očistil a zkontroloval sedla a vyndal rail čidlo.Měděná podložka tam nebyla jen frézované sedlo tak je to asi kov na kov, tak jsem to zarval až jsem se bál že to rupne.
Ujel jsem asi jen 15km a zatím nic nesmrdí.Uvidím v úterý až pojedu do práce.
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#9 Příspěvek od Simirg »

Tak hurá,nic nesmrdí je to ok.Myslím že nejvíc na vině byl ten rail snímač.
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#10 Příspěvek od Simirg »

Tak jsem se dnes málem nevrátil domů.Auto dnes začalo dlouho startovat a 2x se mě stalo že trhavě zrychlovalo a pak s velkým cuknutí rozzářilo kontrolku na přístrojovce.Když jsem otevřel kapotu tak v průhledné hadici k čerpadlu mlíko.Hrozně zavzdušněné asi si to někde přisává vzduch.Což je asi spojený s prapůvodním problémem smrdící nafty které z 90% zmizelo ale stále jsem něco cítil ale to už jsem si myslel že jsem paranoidní a cítím naftu všude.
Vyčetl jsem chyby z jednotky a až na jedno žádný překvapení Nízký tlak na rejlu a chyba podávacího čerpadla.Ale i váha vzduchu což si myslím že s tím nemá moc společného.
Napsalo to 3505,0100,1190,09f6.
Nevíte kde to mám hledat? v nádrži? u bufíku kterej nejde nebo někde jinde.Nikde nic není vidět .Dík
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#11 Příspěvek od Simirg »

Jé jsem to omylem poslal 2x.
Simirg
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 02.04.2015 00:00

#12 Příspěvek od Simirg »

Tak odešlo čerpadlo v nádrži. Objednáno nové.
Odpovědět