Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vaha vzduchu 535D
Ahoj, chtel bych vas poprosit o radu. Mam 535D 200kW r.v.2005
pri jizde se mi stava ze auto ztraci vykon a nejede nad 2000ot. Dela to cim dal casteji. Pomuze tomu vzdy ze za jizdy vypnu motor a opet nastartuje (auto opet jede) nekdy mu to vydrzi a nekdy za chvilku zase ztrati vykon. Nekdy zase ani nemusim vypinat motor a po nejake chvily auto zase dostane vykon,to ale mi prijde az kdyz jedu nejakou chvilku na setrvacnost nebo nizke otacky.
na aute se delaly podtlakove hadice a testovala regulace podtlaku,ta je pry ok, na diagnostice pry ukazuje horsi hodnoty vaha vzduchu ale v servise si nejsou jisti jestli to muze byt spatnou vahou.
Chci se zeptat jestli to vahou muze byt at ji zbytecne nekoupim,stoji 5000,-
Jestli se to da odzkouset nejak jinak jestli to dela vaha,treba jejim odpojenim ale nemam diagnostiku a nevim jestli se nemusi potom znovu po odpojeni nakodovat nebo neco.
Dale by me zajimalo kdyz koupim novou jrstli staci ji vymenit a nebo bude muset jit nastavit na diagnostiku, zkusil bych si ji vymenit sam ale nemam diagnostiku na dokodovani. Musim pri vymene odpojovat baterku??
Dekuji vsem za rady a reakce.
pri jizde se mi stava ze auto ztraci vykon a nejede nad 2000ot. Dela to cim dal casteji. Pomuze tomu vzdy ze za jizdy vypnu motor a opet nastartuje (auto opet jede) nekdy mu to vydrzi a nekdy za chvilku zase ztrati vykon. Nekdy zase ani nemusim vypinat motor a po nejake chvily auto zase dostane vykon,to ale mi prijde az kdyz jedu nejakou chvilku na setrvacnost nebo nizke otacky.
na aute se delaly podtlakove hadice a testovala regulace podtlaku,ta je pry ok, na diagnostice pry ukazuje horsi hodnoty vaha vzduchu ale v servise si nejsou jisti jestli to muze byt spatnou vahou.
Chci se zeptat jestli to vahou muze byt at ji zbytecne nekoupim,stoji 5000,-
Jestli se to da odzkouset nejak jinak jestli to dela vaha,treba jejim odpojenim ale nemam diagnostiku a nevim jestli se nemusi potom znovu po odpojeni nakodovat nebo neco.
Dale by me zajimalo kdyz koupim novou jrstli staci ji vymenit a nebo bude muset jit nastavit na diagnostiku, zkusil bych si ji vymenit sam ale nemam diagnostiku na dokodovani. Musim pri vymene odpojovat baterku??
Dekuji vsem za rady a reakce.
Takze jsem vahu odpojil a bohuzel motor ztraci vykon stejne, navic kdyz byla vaha odpojena vyhodilo mi to chybu neco jako nadmerne mnozstvy spalin a rozla se oranzova kontrolka motoru. Po zapnuti vahy a najetych nekolika km kontrolka zhasla.
Stava se mi i ze otacky zustanou vyset na 3tis a vys uz necteji ji,takze motor jede naplno na nizsi rychlos proze se otacky nedostanou tak aby auto mohlo preradit.
Poradi prodim nekdo??? Moc dekuji.
Stava se mi i ze otacky zustanou vyset na 3tis a vys uz necteji ji,takze motor jede naplno na nizsi rychlos proze se otacky nedostanou tak aby auto mohlo preradit.
Poradi prodim nekdo??? Moc dekuji.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tohle vypadá na ucpaný výfuk, takže souhlasím s "mi00wa" a zkontrolovat Diesel Partikel Filter. A do toho servisu, kde si nejsou jistí "váhou vzduchu" už vícekrát nechoď. Člena JaraX http://web.jarax.net/kontakt.aspx máš "kósek vod Holomóce" - je to velký "milovník" dieselůlukas535d píše:... po nejake chvily auto zase dostane vykon, to ale mi prijde az kdyz jedu nejakou chvilku na setrvacnost nebo nizke otacky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: ned 23.02.2014 01:00
- Bydliště: Ostrava, Opava
Zkus si zkontrolovat teplotu motoru.. Mel jsem v haji oba termostaty a jelikoz auto neregenerovalo, pricpal se dpf filtr a skocilo to do nouzaku. Akorat to bylo v nouzaku porad, tzn, ze nepomohlo ani opetovne nastartovani. Nicmene jdi za nekym kdo tomu fakt rozumi, protoze na diag to muze hazet chybu cidla pred dpf, nicmene staci vymenit termostaty a spustit regeneraci.. Hovno tomu rozumim, ale tohle se stalo me, tak to snad pomuze.. Jinak od te doby cca 15 tis a v poho. Jen obcas, kdyz se ti zda, ze dlouho neprobehla regenerace, zkontroluj teplotu motoru.lukas535d píše:Zkusim se schvalne znovu v tom servisu zastavit aby se pokusil mi dat jasne stanovisko, co to tedy muze zpusobovat a uvidim. Co tak orientacne muze vyjit cenove repas a novy DPF, vite nekdo???
Není divu 60 °C je málo. Ihned vyměň, regenerace se může spustit sama aktivně (zásah do motoru, upraví dobu vstřiku, motor bude mít malý výkon, ale motor musí mít minimálně +75°C a funkční 3-4 žhaviče) nebo pasivně (nejlépe na dálnici)
při nejhorším už diagnostikou se dá vyvolat ale nemusí to zachránit, zbývá pak už repas nebo nový.
při nejhorším už diagnostikou se dá vyvolat ale nemusí to zachránit, zbývá pak už repas nebo nový.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Řídící jednotka motoru se o regeneraci DPF pokusí několikrát a potom by se měla rozsvítit kontrolka s motivem DPF filtru nebo na obrazovce viz. níže. K automatickému spuštění musí být splněno několik podmínek, které neznám přesně:
- teplota motoru nad 80 stupňů Celsia
- funkční žhavení
- otáčky nad 3.000 rpm, rychlost vozu nad 80km/hod, tj. např. na 4-ku na dálnici
- více než polovina paliva v nádrži

Pokud se regenerace několikrát nepovede, vícekrát se o ni motor nepokouší a musí se odblokovat diagnostikou. Tak až Ti budou měnit ty žhaviče a jednotku žhavení, tak ať Ti to zanesení DPF vyčtou a aktivují regeneraci viz. https://www.youtube.com/watch?v=fRP9r-dY2p4 . Jak na to v DISu zde https://www.youtube.com/watch?v=54cexgscY8U .
To znamená, že se o regeneraci DPF řídící jednotka motoru po splnění výše uvedených podmínek zase začne pokoušet. Pro podporu regenerace doporučuji tento přípravek http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator , jeho cena je s cenou nového DPF zanedbatelná.
- teplota motoru nad 80 stupňů Celsia
- funkční žhavení
- otáčky nad 3.000 rpm, rychlost vozu nad 80km/hod, tj. např. na 4-ku na dálnici
- více než polovina paliva v nádrži

Pokud se regenerace několikrát nepovede, vícekrát se o ni motor nepokouší a musí se odblokovat diagnostikou. Tak až Ti budou měnit ty žhaviče a jednotku žhavení, tak ať Ti to zanesení DPF vyčtou a aktivují regeneraci viz. https://www.youtube.com/watch?v=fRP9r-dY2p4 . Jak na to v DISu zde https://www.youtube.com/watch?v=54cexgscY8U .
To znamená, že se o regeneraci DPF řídící jednotka motoru po splnění výše uvedených podmínek zase začne pokoušet. Pro podporu regenerace doporučuji tento přípravek http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator , jeho cena je s cenou nového DPF zanedbatelná.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
No nevim...mám pocit že celé dpf jsou méně eko jako avie
https://www.youtube.com/watch?v=9oulaV4sGxo

https://www.youtube.com/watch?v=9oulaV4sGxo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
No tak nevim jestli je zrovna Peugeot dobry priklad, stejne jako kdyby tam byl Ford Mondeo
Podminky pro spusteni regenerace jsou nastaveny tak aby se nespoustela pri parkovani v obytne zone, krome toho ze motor ma byt v idealnim rezimu to ma i dalsi jasny duvod - vypustit ten bordel nekde kde je vic prostoru a min lidi. Ze si ji nekdo vynuti na miste jako na videu je dost blby napad, a je tam taky jasne videt proc...
Zakladni otazka je jestli takhle opravdu vypada normalni regenerace, nebo jenom zrovna tenhle motor ma nejaky zasadnejsi problem. Pozna to nekdo zkusenejsi nez ja?

Podminky pro spusteni regenerace jsou nastaveny tak aby se nespoustela pri parkovani v obytne zone, krome toho ze motor ma byt v idealnim rezimu to ma i dalsi jasny duvod - vypustit ten bordel nekde kde je vic prostoru a min lidi. Ze si ji nekdo vynuti na miste jako na videu je dost blby napad, a je tam taky jasne videt proc...
Zakladni otazka je jestli takhle opravdu vypada normalni regenerace, nebo jenom zrovna tenhle motor ma nejaky zasadnejsi problem. Pozna to nekdo zkusenejsi nez ja?
Nevim jak u francouzskeho verglu (dokonce myslim, ze tenhle ma uz "ad blue"), ale u vw, fordu,opelu..... To vypada uplne jinak. Motor si najede na vysoke otacky (cca 3500-4000) a drzi je snad deset minut (behem procesu nedochazi k turovani jako na videu). Behem toho teplota dpf stoupne na nejakych 800-900℃ , kdy se vypaluje. Potom zacnou otacky pozvolna klesat a dalsich snad deset minut se dochlazuje.
Nejakyho koure jako na videu jsem si nevsiml nikdy. Kdyz uz, tak byl bilej/sedej a ne v takovem mnozstvi.
Ale je jeste spousta veci, co jsem nevidel a nedelal, takze kdo vi.

Nejakyho koure jako na videu jsem si nevsiml nikdy. Kdyz uz, tak byl bilej/sedej a ne v takovem mnozstvi.
Ale je jeste spousta veci, co jsem nevidel a nedelal, takze kdo vi.

O problémech s regenerací DPF u chcíplejch lvů a Fordů se všeobecně ví. Regenerace u Ford TDCi je na dalším videu. Taky je předepsaná po téhle proceduře výměna oleje. U BMW nic takového nelze spustit, pouze se po marných pokusech regenerace dá nastavit jejich opakování
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
upravim tvoje informacie...starML píše:Řídící jednotka motoru se o regeneraci DPF pokusí několikrát a potom by se měla rozsvítit kontrolka s motivem DPF filtru nebo na obrazovce viz. níže. K automatickému spuštění musí být splněno několik podmínek, které neznám přesně:
- teplota motoru nad 80 stupňů Celsia
- funkční žhavení
- otáčky nad 3.000 rpm, rychlost vozu nad 80km/hod, tj. např. na 4-ku na dálnici
- více než polovina paliva v nádrži
Pokud se regenerace několikrát nepovede, vícekrát se o ni motor nepokouší a musí se odblokovat diagnostikou. Tak až Ti budou měnit ty žhaviče a jednotku žhavení, tak ať Ti to zanesení DPF vyčtou a aktivují regeneraci viz. https://www.youtube.com/watch?v=fRP9r-dY2p4 . Jak na to v DISu zde https://www.youtube.com/watch?v=54cexgscY8U .
To znamená, že se o regeneraci DPF řídící jednotka motoru po splnění výše uvedených podmínek zase začne pokoušet. Pro podporu regenerace doporučuji tento přípravek http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator , jeho cena je s cenou nového DPF zanedbatelná.
podmienky spustenia regeneracie:
- teplota vody nad 75°
- teplota vyfukovych spalin tusim nad 220
- otacky a rychlost nezalezi, idealne je vsak ist konstantne a nad 60kmh
- auto s 2zlymi zhavicmi mi regenerovalo
- minimum 10l paliva
EDIT: jo a po vymene vahy vzduchu treba znulovat adaptacie nie len vahy ale aj mass
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: ned 23.02.2014 01:00
- Bydliště: Ostrava, Opava
Me zadna kontrolka dpf nesvitila a ani idrive nic nepsal.. Kazdopadne to bylo zanesenym dpfkem a vyresila to vymena termostatu. Filtr jsem ani nemusel fyzicky vyndat a vycistit. Hned po vymene tech termostatu se pri jizde sama spustila regenerace a bylo po problemu. Jeste jsem pak pro jistotu zajel na origo diag a zmerily se tlaky a mira zaneseni.. Byt tebou zacal bych s vymenou tech termostatu, ktere stejne musis vymenit a pak bych, pokud se regenerace sama hned nespusti, zajel na ORIGO diagnostiku a spustil ji tak.. Pak uvidis. Kazdopadne mam zkusenost s tim, ze neorigo diag muze hazet chyby, ktere s dpf primo nesouvisi a odbornici v servisu ti povymenuji pulku auta zbytecne..