Zdravím chlapy, vim že už se to tady řešilo. Jak je možný ochcat čidlo tlaku turba aby to nepadalo do nouzáku. Motor hezky táhne, všechno možný už jsem na něm nastavil a repasoval a tak se mi nechce s tim tlakem jít dolu. Při cca 160-170km/h na 4° na plnej plyn do kopce to hodí nouzák.
Dokáže se to v rámci chiptuningu přeprogramovat, nebo se musí vyměnit čidlo plácnu za novější z 20d? dík za rady. ps. tds jede
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
čidlo tlaku turba tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
a nevíš od kolika dává to čidlo z třílitra plnou dávku nafty? aby to zas nemělo tu hladinu vyšší jak tohle, tuším že tak 1.5 baru, musel bych to změřit. Oproti původnímu nastavení (asi originálnímu) zhruba 5mm na westgate.
Přemejšlim o čipnutí ještě no. Základní dávku paliva mám trochu výš (cca 800ot na volnoběh) katalizátor neni, egr odpojený, filtry nové. vstřiky po repasi, hlavička čerpadla z novějšího e39 tds. Vačka nastavená, předvstřik taky. Líbí se mi jak to teď jede, ale občas bych bral i větší zátah
Přemejšlim o čipnutí ještě no. Základní dávku paliva mám trochu výš (cca 800ot na volnoběh) katalizátor neni, egr odpojený, filtry nové. vstřiky po repasi, hlavička čerpadla z novějšího e39 tds. Vačka nastavená, předvstřik taky. Líbí se mi jak to teď jede, ale občas bych bral i větší zátah