Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E39 Plná palba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 01.03.2015 01:00
Zdravím všechny Bramboráky,
už je to delší čas co se porozhlížím po BMW E39 530D. Do oka mi nejvíc padnul tento inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/16231939 .
Můžete mi prosím poradit, na co se mám zaměřit, co zkontrolovat atp ? Klidně pište i svoje názory, jak se na auto díváte... Nerad bych koupil křáp, do kterýho budu investovat dvojnásobek pořizovací ceny.
Předem děkuji za všechny odpovědi.
už je to delší čas co se porozhlížím po BMW E39 530D. Do oka mi nejvíc padnul tento inzerát : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/16231939 .
Můžete mi prosím poradit, na co se mám zaměřit, co zkontrolovat atp ? Klidně pište i svoje názory, jak se na auto díváte... Nerad bych koupil křáp, do kterýho budu investovat dvojnásobek pořizovací ceny.
Předem děkuji za všechny odpovědi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 01.03.2015 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 01.03.2015 01:00
Draku, nemusíš citovat předchozí příspěvky...
e39 530d mám zhruba půl roku. Chtěl jsem benzín, ale nakonec jsem bral 530d 142kw, tzn fl. model...
Největší blbost bylo to, že jsem vzal automat.... Do pětky se sice opravdu hodí, ale já mám prostě řazení rád a chybí mi to... Hlavně ta GM skříň je opravdu hloupá a sere mě každej den i přes to, že je v "dobrém" stavu, takže mě čeká překopávka na manuál. Takže pokud manuál chceš, nenech se přemluvit k automatu...
K motoru nemůžu říct půl slova. Opravdu fajn soužití, jezdí dobře a spotřeba je u mě od 6 do 10, záleži jakou máš nohu a kde jezdíš.
M57 trpí na chlazení, takže se určitě zaměř na oba termostaty, visco spojku a na chlazení celkově. U koupě doporučuju určitě diag, protože ta ti prozradí spoustu věcí, mimo jiné hodnoty vstřiků atd...
Počítej s tím, že e39 už má roky a i hezkej zachovalej kus může spolknout během prvního roku hodně peněz. Rozhodně se zaměř na korozi a na to, jestli to není po ráně a bůhví jaké opravě, to ta koroze pak jede + další záležitosti s tím spojené. Za bezchybnej a vybavenej kus není problém dát i dnes 150 000,-
A rozhodně bych hledal verzi po fl. Vypadá mnohem lépe a hlavně má větši brzdy než před fl....
e39 530d mám zhruba půl roku. Chtěl jsem benzín, ale nakonec jsem bral 530d 142kw, tzn fl. model...
Největší blbost bylo to, že jsem vzal automat.... Do pětky se sice opravdu hodí, ale já mám prostě řazení rád a chybí mi to... Hlavně ta GM skříň je opravdu hloupá a sere mě každej den i přes to, že je v "dobrém" stavu, takže mě čeká překopávka na manuál. Takže pokud manuál chceš, nenech se přemluvit k automatu...
K motoru nemůžu říct půl slova. Opravdu fajn soužití, jezdí dobře a spotřeba je u mě od 6 do 10, záleži jakou máš nohu a kde jezdíš.
M57 trpí na chlazení, takže se určitě zaměř na oba termostaty, visco spojku a na chlazení celkově. U koupě doporučuju určitě diag, protože ta ti prozradí spoustu věcí, mimo jiné hodnoty vstřiků atd...
Počítej s tím, že e39 už má roky a i hezkej zachovalej kus může spolknout během prvního roku hodně peněz. Rozhodně se zaměř na korozi a na to, jestli to není po ráně a bůhví jaké opravě, to ta koroze pak jede + další záležitosti s tím spojené. Za bezchybnej a vybavenej kus není problém dát i dnes 150 000,-
A rozhodně bych hledal verzi po fl. Vypadá mnohem lépe a hlavně má větši brzdy než před fl....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 01.03.2015 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 01.03.2015 01:00
Spotřeba sedí... 2 známí mají taky m57, ale manuál a jsou skoro o litr jinde než já, nehledě na tom, že ten automat ředí výkon celkem dost
Klasika u e39 jsou brzdy, když začnou kopat, je to boj. U nafty podtlaky, vstřiky a všechny věci s naftou spojený. Vůle na podvozku. Přední světla bejvaj často po smrti atd atd
Čekej všechno... Čím lépe budeš vybírat, tím míň problémů tě může čekat
Klasika u e39 jsou brzdy, když začnou kopat, je to boj. U nafty podtlaky, vstřiky a všechny věci s naftou spojený. Vůle na podvozku. Přední světla bejvaj často po smrti atd atd
Čekej všechno... Čím lépe budeš vybírat, tím míň problémů tě může čekat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Taky přispěji zkušeností. Svou e39 jsem dotáhl z rajchu, byl to zlatý kup, troufám si říct, že v ČR by pětka ve stavu v jakém jsem to koupil tam byla cenově přes 150000,- (kdyby vůbec někde byla)
Motor 3.0d 142 kw bez výhrad (jezdím dálky, občas tomu naložím a nedostal jsem se přes 6,8, [umí i 5,6 - ale to je Daisy driver] ), podvozek perfektní (jednak komplet repas a jednak holt cesty v království krále Miroslava jsou něco jiného než naše Afrika). Elektrika, vše funkční. Převodovka manuál, bez problémů (to byl můj požadavek - automat mi nesmí do baráku i kdyby byl v nejluxusnější sedmimetrové limuzíně!!!)
Až po koupi jsem začal objevovat, kde mají e39tky slabiny a musím uznat, že jsem měl z prdele kliku, protože ta moje, žádnou z nich netrpí, ačkoli jsem se na to při koupi ani nedíval. Holt nejblbější sedlák má dycinky největší úrodu (měla jen jedinou vadu a to vysypaný pixely na rádiu což mě stálo nějakou tu zlatku a třičtvrtě hodinky času na výměnu vodičů).
Při koupi jsem hodně pozorně sledoval projevy motoru (volnoběh, doběh, jak jde po plynu, atd) a dost času jsem věnoval podvozku (zavěšení, vůle, koroze) ale tam nebylo co najít. Prodejce, ačkoli dostal hned v úvodu pracovní označení AHMED, byl velmi solidní a vše co avizoval platilo, navíc, to s jakou vervou jsme auto prolustrovali asi nečekal ale byl velmi vstřícný (prostě pohoda).
Nepoužívám ji jako dayli car, což se na opravách a servise také asi dost projeví ale zatím spolykala jen to co stála nafta, nějaký ten olej a pojištění (ambiente věci, který jsem tam prostě musel mít [alu 18", kompletní nářadí, placatá dojezdovka, modul na mp3, apod.] do toho nepočítám). V mých očích perfektní auto a asi mě osvítil duch svatý, že jsem si pro ni tenkrát zajel.
Nákladná věc, která mě v dohledné době čeká (teď bouchnu do vlastních řad) je dvouhmota, která už se ozývá - to by tě v automatu nečekalo, ten má ale jiné a dražší vychytávky, kterými tě může v průběhu let potěšit.
Motor 3.0d 142 kw bez výhrad (jezdím dálky, občas tomu naložím a nedostal jsem se přes 6,8, [umí i 5,6 - ale to je Daisy driver] ), podvozek perfektní (jednak komplet repas a jednak holt cesty v království krále Miroslava jsou něco jiného než naše Afrika). Elektrika, vše funkční. Převodovka manuál, bez problémů (to byl můj požadavek - automat mi nesmí do baráku i kdyby byl v nejluxusnější sedmimetrové limuzíně!!!)
Až po koupi jsem začal objevovat, kde mají e39tky slabiny a musím uznat, že jsem měl z prdele kliku, protože ta moje, žádnou z nich netrpí, ačkoli jsem se na to při koupi ani nedíval. Holt nejblbější sedlák má dycinky největší úrodu (měla jen jedinou vadu a to vysypaný pixely na rádiu což mě stálo nějakou tu zlatku a třičtvrtě hodinky času na výměnu vodičů).
Při koupi jsem hodně pozorně sledoval projevy motoru (volnoběh, doběh, jak jde po plynu, atd) a dost času jsem věnoval podvozku (zavěšení, vůle, koroze) ale tam nebylo co najít. Prodejce, ačkoli dostal hned v úvodu pracovní označení AHMED, byl velmi solidní a vše co avizoval platilo, navíc, to s jakou vervou jsme auto prolustrovali asi nečekal ale byl velmi vstřícný (prostě pohoda).
Nepoužívám ji jako dayli car, což se na opravách a servise také asi dost projeví ale zatím spolykala jen to co stála nafta, nějaký ten olej a pojištění (ambiente věci, který jsem tam prostě musel mít [alu 18", kompletní nářadí, placatá dojezdovka, modul na mp3, apod.] do toho nepočítám). V mých očích perfektní auto a asi mě osvítil duch svatý, že jsem si pro ni tenkrát zajel.
Nákladná věc, která mě v dohledné době čeká (teď bouchnu do vlastních řad) je dvouhmota, která už se ozývá - to by tě v automatu nečekalo, ten má ale jiné a dražší vychytávky, kterými tě může v průběhu let potěšit.
Don píše:K automatu ho nikdo nepremlouva, jen jsem se zeptal. Nekdo treba o automatu neuvazoval vubec. Hodne stesti pri hledani

proste automat je pohoda a repas manualu taky neni zadara- neni tam jen lamela.Je jina doba hosi s automatama jezdim od 97 a verte me nemenil bych.Nekdo chce to a nekdo ono.