dobry den resim tedkom takovy problem na sve e34 za posledni rok jsem musel menit lambu uz 3x. prvni jsem tam dal uni lambdu ta tam vydrzela lehce pres pul roku ale rekl jsem si budiz byla to uni co jsem mohl cekat tak druhou uz jsem poridil Bosh a ta tam taky vydrzela necely pul rok a to jsem toho jeste moc nenajezdil a tedkom treti vydrzela uz jen 2 tydny.poprosil bych jesteli nekdo nevi cim to muze byt?? vstriky vycisteny zmereny na osciloskopu-davaji jak maji...vykuchane katy mam , voda nemizi a olej cca 1,2l na 10 000km motor ma najeto 354 000km prosim o radu jestli nejak bude jo a jeste jestli pomuze tak vaha vzduchu 3,9V misto 4,1V...
tak po diagnostice lambda mrtva. ve dvou lambdach rozbita karamika unitr tak jestli nekdo nevi cim to muze byt ze se ta keramika unitr rozbije podle cisla by mela vydrzet 600C ale to tam urcite nemam to by byl vyfuk uplne do cervena...nestalo se nekomu neco podobneho? prosim o radu...
mě umírala lambda na e36 320i ... měl jsem kat off a zbytek výfuku tak nějak průchozí a lambdy začly padat až právě po vykuchani vyfuku... nevím co přesně se lambdě stalo , ale myslím že jsem ji nějak spálil.. údajně dost často mi šlehaly z výfuku plameny .. ( vždy jsem použil jeté do té chvíle funkční bosche .. pochybuju že všechny tři odešly jen tak že byly jetý.. )
mel jsem tam prvni byla UNI ta tam byla cca pul roku druha Bosh cca pul roku a treti Bosh 2tydny a ted tam ani nevim co mam pry mi tam dali na odzkouseni nejakou jetou (ctvrta) ktera komunikovala s jednotkou a uvidim jak dlouho vydrzi... ja mam taky katy off ale lambda je pred katama tam nevim jak by to melo jako ovlivnit tu lambdu....
to je uplně jedno kde tu lambdu máš , plamen ji muže zničit at už před nebo za katem je možný že se ti neco takovyho odehrává ve vyfuku a ani o tom nemusiš vědět.. každopádně jsme na foru takže jsem napsal zkušenost , samozřejmě závadu / příčinu můžeš mit uplně jinou
no jo ale co se tam muze dit?? to je neco v motoru propaleneho ze by to treba delalo ty plameny protoze to prave vypada ze je spalena keramika (nad 600C)... a to by vyfuk musel teda byt do cervena a to nemam....jinak diky za zkusenost
jediný co vím , tak ta byvala 320i jezdi do dnes s puvodnim motorem , zda-li nekdo meni lambdy stále nebo to nejak vyřešili nevim jo a vzpominam si že jsem do toho nalil 100 octan od shell v-power a pak to začlo dělat.. sorry je to 6 let zpět hned jsem si nevzpoměl..
jo v pohode ja tam liju normalne benzin 95... ja proste nevim jestli ty katy by s tim mohli myt nejakou spojitost ale co jsem se ptal tak vsichni rikali ze ne ze to je blbost ze jedine jestli mi neubiva voda ze pry se na tu lambdu muze nabalit nejaka sracka ktera ji zalepi a tim padem nemuze merit smes ale to se mi taky nedeje voda mi nemizi...