Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525d nebo 530d ???
Zdravím ,já loni prodal svou benzinovou e39 s tím že koupím jinou benzinovou nakonec jsem koupil e39 525d touring manuál r.v. 2003 v celkem hezkém stavu a slušné výbavě. Jezdím s ní každý den do práce Kladno-Praha spotřeba okolo 7 litrů investice za necelý rok užívání všechny oleje a filtry,stěrače,přední brzdové destičky,termostat,hardy spojka,koberce gumové na zimu a hadrové na léto,zimní pneu 16",M-opěrka nohy,M-kryty prahů místo těch s nápisem bmw,17alu kola styling 66 plus letní pneu.Jsem automechanik vše si opravuji sám.
To ano 530d jede určitě líp svezl jsem se v několika také , ale pak rozhodl stav a stále jsem doufal ,že seženu benzinovou a pak už jsem auto potřeboval tak jsem vzal tuhle pěknou 525d.A nelituji, na dojíždění do práce v pohodě a sem tam nějaký výlet y rodinou též.empeel píše:Ty motory 530 a 525 jsou skoro stejné, servisní náklady úplně stejné, poruchovost stejná, spotřeba stejná. Já měl dvě 525 a vždycky mě dřív nebo později začlo štvát, že jsem za stejných podmínek mohl mít o cca 20% větší výkon. Takže jestli tebe tohle štvát nebude, tak jdi s klidem do 525....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 3437
Proč směšný, vždyť je to taky důležitý údaj ne
Mám 530Da 142kw... Jezdím svižně, někdy i víc a do toho celkem dost město a příměstskej provoz... Teď v zimě i s kravením na sněhu a blbostma jsem do devití, normál osum...
V létě od 6,5 když se aspoň trochu držím, jinak kolem sedmi..
Za mě pecka, na třilitr s letargickým automatem a tou váhou...
Až kopnu mat do prič, tak věřím že to ještě sleze, ale to už je velkem fuk
Jinak já jsem přesně ten, co by šel do 3d už jen proto, že za stejný prachy a vlastně všechno okolo mám víc než 2,5d... Ta spotřeba už vírazně jinde nebude. Navíc e39 je kus auta a každej kůň navíc je dobrej kůň
25d bych bral jen pokud by byla opravdu lákavá nabídka...

Mám 530Da 142kw... Jezdím svižně, někdy i víc a do toho celkem dost město a příměstskej provoz... Teď v zimě i s kravením na sněhu a blbostma jsem do devití, normál osum...
V létě od 6,5 když se aspoň trochu držím, jinak kolem sedmi..
Za mě pecka, na třilitr s letargickým automatem a tou váhou...
Až kopnu mat do prič, tak věřím že to ještě sleze, ale to už je velkem fuk
Jinak já jsem přesně ten, co by šel do 3d už jen proto, že za stejný prachy a vlastně všechno okolo mám víc než 2,5d... Ta spotřeba už vírazně jinde nebude. Navíc e39 je kus auta a každej kůň navíc je dobrej kůň

25d bych bral jen pokud by byla opravdu lákavá nabídka...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 3437
Jinak servisně, pokud nekoupíš vránu, tak to celkem jde....ideální je, mít u koupě diag, ale pořádnou, ideál inpu. Dá se zjistit jak jsou na tom vstřiky, jakej tlak dává turbo atd, což je k nezaplacení a dokáže to do budoucna ušetřit slušnou sumu....
U m57 motoru (530d/525d) je důležité mít ok chlazení, takže po koupi bych určitě udělal oba termostaty (automat má 3), visco spojku a vyčistil chladiče a prostor mezi nimi.... + samozřejmě oleje všude atp...
Taky být tebou zvážím, jak si na tom okolo sebe s pumpami a jestli je nafta opravdu priorita. Mám několik známých, kteři bydlí různě a nejbližší benzínku s kvalitní naftou maj třeba 30km od baráku a kolem sebe jen šity a to je u moderní nafty docela problém..
A být tebou, hledal bych spíš v Německu a po Evropě.... za kilo + dovoz se dá sehnat hezkej kousek.
Hlavně, pokud si člověk, co má rád výbavu a nespokojí se s tím, že to má okna v elektrice a klimu, tak hledej co nejvybavenější, ať pak nemusíš nic dodělávat, protože pak zjistíš, že jen za ty dodělávky, Mpaket a pod dáš pomalu polovinu kupní ceny....
U m57 motoru (530d/525d) je důležité mít ok chlazení, takže po koupi bych určitě udělal oba termostaty (automat má 3), visco spojku a vyčistil chladiče a prostor mezi nimi.... + samozřejmě oleje všude atp...
Taky být tebou zvážím, jak si na tom okolo sebe s pumpami a jestli je nafta opravdu priorita. Mám několik známých, kteři bydlí různě a nejbližší benzínku s kvalitní naftou maj třeba 30km od baráku a kolem sebe jen šity a to je u moderní nafty docela problém..
A být tebou, hledal bych spíš v Německu a po Evropě.... za kilo + dovoz se dá sehnat hezkej kousek.
Hlavně, pokud si člověk, co má rád výbavu a nespokojí se s tím, že to má okna v elektrice a klimu, tak hledej co nejvybavenější, ať pak nemusíš nic dodělávat, protože pak zjistíš, že jen za ty dodělávky, Mpaket a pod dáš pomalu polovinu kupní ceny....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: sob 08.08.2009 00:00
- Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem měl jak 530d tak 525d (oboje touringy) - Dvaapůlka má trochu nižší kompresní poměr a ten motor je takovej potišejší (příjemnější). Víc se hodí na pohodový ježdění. Oproti 3.0d to není takový výkonový propad udržel jsem krok se 135Kw verzí. Záleží v jakém stavu ten motor je. Když jsem ho zkoušel 230 taky jel. Z mé zkušenosti 2.5d má o 0.5l nižší spotřebu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
- Kontaktovat uživatele:
taky jsem to někde zaslechl - ale nezkoumal jsem to:)
rychlá pomoc strýčka googla - http://www.oembimmerparts.com/BMW_Auto_ ... 962e6x.htm
rychlá pomoc strýčka googla - http://www.oembimmerparts.com/BMW_Auto_ ... 962e6x.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
- Kontaktovat uživatele:
že tam je:Dardo píše:a tím odkazem si chtěl říct co
tady druhý odkaz:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=314024
a pár povídání:
Does anyone know what the transmision thermostat do?
It controls the flow of coolant through your transmission cooler.
Where does that actually go? On the bottom of the Expansion Tank??
Yep.
že tam je:DPazdi píše:ardo píše:a tím odkazem si chtěl říct co
tady druhý odkaz:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=314024
A co má e60 společného s E39
