dodělání uzávěrky diferenciálu e34 tds
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
při normální jízdě se svorem ale rááda ustřeluje prdel a to zas mít nemusim, stačilo by mi to na přání, a né se tím nechat překvapit a roztočit a rozbít auto jak se mi to už jednou povedelo
) ...
Takže mě napadá sehnat diff s uzávěrkou na spínač, kterej by pasoval, nikde jsem info nenašel. Jen jsou stránky kde se dá uzávěrka (elektromagnetická, mechanická, ovladaná kompresorem) koupit a doma si dif předělat.
Takže mě napadá sehnat diff s uzávěrkou na spínač, kterej by pasoval, nikde jsem info nenašel. Jen jsou stránky kde se dá uzávěrka (elektromagnetická, mechanická, ovladaná kompresorem) koupit a doma si dif předělat.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
E34 525iX měla vzadu lamelový samosvor s elektronicky řízenou svorností. Bylo to elektrohydraulicky, okruh společný s NIVO, tzn. "dvojitá" servopumpa, tlakový zásobník a elektronika ovládající solenoid na řízení tlaku hydrauliky ve svěrném mechanismu.
Než toto bastlit, je lepší naučit se řídit s běžným samosvorem.
Btw, nářky lidí jako jsi ty jsou jedna z příčin, proč dnes samosvor není objednatelný ani jako extras
Než toto bastlit, je lepší naučit se řídit s běžným samosvorem.
Btw, nářky lidí jako jsi ty jsou jedna z příčin, proč dnes samosvor není objednatelný ani jako extras
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
