Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 528i 1999 nestartuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Leorthas
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09.02.2015 01:00

#1 Příspěvek od Leorthas »

Ahoj,

pokousel jsem se najit nekde muj problem ale nikde jsem ho tady ani jinde nenasel, tak doufam ze to neni padesaty repost.

Dneska rano si takhle normalne prijdu k autu, otocim klickem a ozve se cvakani zezadu od baterky a zacne mi blikat cela palubovka a veskere svetla ale motor nic. Zkusim jednou, podruhe.. v tu chvili mi zacne blikat ABS a symbol prokluzu kol a motor nic. Vytahnu klic, koukam esi neni spatne zapojena baterka, vratim se, zasunu klic, dam do polohy 1 a ABS a prokluz blika a vzadu to cvaka. A ani se nemusim pokouset otacet klic nekam dale. baterka je nova cca 3 mesice, vecra jsem s tim normalne jel. Cvakani se podle me ozyva z te cerne krabice nad baterkou (zas tak moc se bohuzel v BMW nevyznam abych vedel, od ceho tam je).

Takze abych to shrnul: Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 mi blikaji dva vyse zminene symboly na palubovce, do rytmu cvaka cerna krabice nad baterkou.

Nekdo nejaky tip co by to mohlo byt?

Diky
Bdurex
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 19.08.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3471

#2 Příspěvek od Bdurex »

Bohuzel vybita baterie :( kabely a nahodit nebo nejlepe nabit
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Baterka nebo kontakt. Doporučuju to moc nepokoušet, velký pokles napětí ti může způsobit rozpárování klíče od imobilizéru, pak by to nestartovalo s tímhle klíčem už vůbec, i když baterka bude dobrá.
Leorthas
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09.02.2015 01:00

#4 Příspěvek od Leorthas »

Baterku dneska odpojim a uvidim jestli to nepomuze ale mam pocit ze problem bude jinde. Puvodni baterie, kdyz se vybila, tak to opravdu problikavalo a cvakalo, tohle je ale jine. Predtim blikalo vsechno a to az po otoceni klice do 2 pozice. Ted blika vylozene pouze ABS a prokluz kol a to i kdyz otocim klic do pozice 1, ne kdyz startuju. A baterka je nova a doted to jezdilo v pohode. No uvidime co pomuze odpojeni baterky, pripadne dobiti..
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mika_hakkinen »

neni nic jednodusiho nez vzit voltmetr od cinana a zmerit napeti baterie pred startem a po spatnem pokusu.
Nebo dej tam jinou baterku, pokus pres dobre startovaci kabely.

Jinak by to mohl byt starter, nebo spatne ukostreny motor.

Na me ex kare ukostreni motoru nebylo, nejaky koumak to tam proste nedal. A chovalo se to nevyspitatelne, urcite se to kostrilo pres benzinovou trubku :) :) :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Teddy »

Benzínová trubka je přeci na ukostření motoru ideální ne? :D

K věci.... jestli nudeš měřit napětí baterie, tak ho změř kromě na baterii taky u motoru
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

přes benzinovou trubku bych to neviděl vzhledem k tomu že je ukončená na obou koncích hadicí a drží v plastových držácich na podlaze. :roll:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Teddy »

víš..... jak bych ti to...... když...... on to byl vtip. :lol:
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#9 Příspěvek od Perunwit »

:lol: :lol: :lol:
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Klubové ID: 1487
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mika_hakkinen »

tu palivovou trubku jsem myslel obrazne, pro priklad. Nevim pres co se mi tenkrat kostrilo.

Uzemneni motoru je dulezite.
Leorthas
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09.02.2015 01:00

#11 Příspěvek od Leorthas »

Takze opravu baterie, coz je pronejmensim podivne, jelikoz je 3 mesice stara, takze mam az skoro pocit ze ji pres noc neco samo vybilo, auto bylo normalne zavrene, zamcene, nic tam nejelo..
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#12 Příspěvek od Filozof »

to je klidně možné. připoj ampermetr mezi minus a baterku. Pak zamkni auto a vyhod žárovky v kufru aby nic nesvítilo.
Auto usne během několika minut a mělo by ukazovat cca 5mA.
Pokud je odběr větší např 500mA tak je někde problém.

Pak už jen zbývá jednotlivě vyhazovat pojistky a vracet zpátky u té kde ti spadne spotřeba najednou na těch 5mA je problém.

A víš na co se zaměřit a co opravovat.

Pak už jen dohledat chybu....tam kde jsi problem identifikoval.

Pokud si nevíš rady dej to autoelektrikaři nebo někomu kdo si poradí.

Něco ti tu baterku huntuje. Než ti ji upně nezlikviduje řešil bych to hodně rychle.

řeším podobnej problém.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#13 Příspěvek od soukupadam »

Jenom na pojistkách to nemusíš nutně poznat. V autě jsou také silové pojistky pod kobercem spolujezdce a může to dělat i startér nebo alternátor.
Odpovědět