Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 528i 1999 nestartuje
Ahoj,
pokousel jsem se najit nekde muj problem ale nikde jsem ho tady ani jinde nenasel, tak doufam ze to neni padesaty repost.
Dneska rano si takhle normalne prijdu k autu, otocim klickem a ozve se cvakani zezadu od baterky a zacne mi blikat cela palubovka a veskere svetla ale motor nic. Zkusim jednou, podruhe.. v tu chvili mi zacne blikat ABS a symbol prokluzu kol a motor nic. Vytahnu klic, koukam esi neni spatne zapojena baterka, vratim se, zasunu klic, dam do polohy 1 a ABS a prokluz blika a vzadu to cvaka. A ani se nemusim pokouset otacet klic nekam dale. baterka je nova cca 3 mesice, vecra jsem s tim normalne jel. Cvakani se podle me ozyva z te cerne krabice nad baterkou (zas tak moc se bohuzel v BMW nevyznam abych vedel, od ceho tam je).
Takze abych to shrnul: Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 mi blikaji dva vyse zminene symboly na palubovce, do rytmu cvaka cerna krabice nad baterkou.
Nekdo nejaky tip co by to mohlo byt?
Diky
pokousel jsem se najit nekde muj problem ale nikde jsem ho tady ani jinde nenasel, tak doufam ze to neni padesaty repost.
Dneska rano si takhle normalne prijdu k autu, otocim klickem a ozve se cvakani zezadu od baterky a zacne mi blikat cela palubovka a veskere svetla ale motor nic. Zkusim jednou, podruhe.. v tu chvili mi zacne blikat ABS a symbol prokluzu kol a motor nic. Vytahnu klic, koukam esi neni spatne zapojena baterka, vratim se, zasunu klic, dam do polohy 1 a ABS a prokluz blika a vzadu to cvaka. A ani se nemusim pokouset otacet klic nekam dale. baterka je nova cca 3 mesice, vecra jsem s tim normalne jel. Cvakani se podle me ozyva z te cerne krabice nad baterkou (zas tak moc se bohuzel v BMW nevyznam abych vedel, od ceho tam je).
Takze abych to shrnul: Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 mi blikaji dva vyse zminene symboly na palubovce, do rytmu cvaka cerna krabice nad baterkou.
Nekdo nejaky tip co by to mohlo byt?
Diky
Baterku dneska odpojim a uvidim jestli to nepomuze ale mam pocit ze problem bude jinde. Puvodni baterie, kdyz se vybila, tak to opravdu problikavalo a cvakalo, tohle je ale jine. Predtim blikalo vsechno a to az po otoceni klice do 2 pozice. Ted blika vylozene pouze ABS a prokluz kol a to i kdyz otocim klic do pozice 1, ne kdyz startuju. A baterka je nova a doted to jezdilo v pohode. No uvidime co pomuze odpojeni baterky, pripadne dobiti..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
neni nic jednodusiho nez vzit voltmetr od cinana a zmerit napeti baterie pred startem a po spatnem pokusu.
Nebo dej tam jinou baterku, pokus pres dobre startovaci kabely.
Jinak by to mohl byt starter, nebo spatne ukostreny motor.
Na me ex kare ukostreni motoru nebylo, nejaky koumak to tam proste nedal. A chovalo se to nevyspitatelne, urcite se to kostrilo pres benzinovou trubku

Nebo dej tam jinou baterku, pokus pres dobre startovaci kabely.
Jinak by to mohl byt starter, nebo spatne ukostreny motor.
Na me ex kare ukostreni motoru nebylo, nejaky koumak to tam proste nedal. A chovalo se to nevyspitatelne, urcite se to kostrilo pres benzinovou trubku



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
to je klidně možné. připoj ampermetr mezi minus a baterku. Pak zamkni auto a vyhod žárovky v kufru aby nic nesvítilo.
Auto usne během několika minut a mělo by ukazovat cca 5mA.
Pokud je odběr větší např 500mA tak je někde problém.
Pak už jen zbývá jednotlivě vyhazovat pojistky a vracet zpátky u té kde ti spadne spotřeba najednou na těch 5mA je problém.
A víš na co se zaměřit a co opravovat.
Pak už jen dohledat chybu....tam kde jsi problem identifikoval.
Pokud si nevíš rady dej to autoelektrikaři nebo někomu kdo si poradí.
Něco ti tu baterku huntuje. Než ti ji upně nezlikviduje řešil bych to hodně rychle.
řeším podobnej problém.
Auto usne během několika minut a mělo by ukazovat cca 5mA.
Pokud je odběr větší např 500mA tak je někde problém.
Pak už jen zbývá jednotlivě vyhazovat pojistky a vracet zpátky u té kde ti spadne spotřeba najednou na těch 5mA je problém.
A víš na co se zaměřit a co opravovat.
Pak už jen dohledat chybu....tam kde jsi problem identifikoval.
Pokud si nevíš rady dej to autoelektrikaři nebo někomu kdo si poradí.
Něco ti tu baterku huntuje. Než ti ji upně nezlikviduje řešil bych to hodně rychle.
řeším podobnej problém.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec