
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 535d
Vlasta: podle jakého srovnání?
bavíme se totiž o automatické převodovce
a sám ten Jeremy říká, že prostě držel plyn na podlaze..
než hledat důvody v řazení automatický převodovky apod. - není ten důvod mnohem jednodušší? Není to náhodou tak, že prostě a jednoduše 545i jede lépe?
Není to prostě tím, že, jak udává výrobce, 535d je na stovce o půl sekundy pomaleji než 545i?
zde dala 545i po asi 7 sekundách akcelerace 535d o délku tak nevím co si myslet - je to potvrzení hodnot udávaných výrobcem nebo opět někdo naschvál podle scénáře nechal vyhrát benzín?
https://www.youtube.com/watch?v=Y9QSoffzF_A
PS: co mě celkem dostalo - podle výsledkový tabule zajel Stig tu měřenou trať v 535d za sucha pomaleji než v 760Li za mokra

a v čem přesně spočívá to kouzlo řazení?Teddy píše:
Celý kouzlo je o řazení. Když budu chtít, aby vyhrála 535d, tak dam do 545i toho, kdo řadí pomalejš a neví v jakých otáčkách to jede nejlíp. Když budu chtít, aby vyhrála 545i, tak dam toho horšího řidiče do 535d. Navíc Jeremy je benzínovej. Stačí, aby držel nafťák v otáčkách pod omezovačem a světe div se, ono to nejede. I když BMW neumírá tak zásadně, jako třeba pochcávka, tak pořád neni nejpřínosnější držet otáčky motoru nesmyslně vysoko.


než hledat důvody v řazení automatický převodovky apod. - není ten důvod mnohem jednodušší? Není to náhodou tak, že prostě a jednoduše 545i jede lépe?

zde dala 545i po asi 7 sekundách akcelerace 535d o délku tak nevím co si myslet - je to potvrzení hodnot udávaných výrobcem nebo opět někdo naschvál podle scénáře nechal vyhrát benzín?

https://www.youtube.com/watch?v=Y9QSoffzF_A
PS: co mě celkem dostalo - podle výsledkový tabule zajel Stig tu měřenou trať v 535d za sucha pomaleji než v 760Li za mokra


TG je show, to je jasný, ale řekl bych že zrovna tenhle test brali férově ne? Navíc tu 535 tam Clarkson poměrně chválil.... Vyhrát ji teda asi nechtěl nechat, proto postavil proti ní V8 a ne 530i třeba ne? Tehdá byla 545i prostě hyper top BMW bomba. No a co se týče Clarksona, on to asi taky už nebude špatněj řidič ne? A minimálně na tom startu, rovince se toho asi nedá moc zkazit... A navíc, jak píše Kurevtor, prostě i ty uváděné tabulkové hodnoty obou aut hrajou jasně pro 545i.
Ta 535d bude mít placatější průběh krouťákukurevtor píše:ano i ta 545i, protože se nehoupne ani o kousek, protože automat táhne bez přerušení..
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak těch 50 kobyl navíc musí být někde znát. S 535d s čipem od Hartge, kde by se ty výkonové rozdíly trochu vyrovnaly, by to asi tak jednoduchý 545i neměla
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
to jo, špíš je pro mě osobně zajímavý, že těch 110Nm neznamenalo pro 535d vítězství, myslel jsem, že krouťák je důležitější než počet kobyl...
každopádně si ani tak nemyslim, že by to 545i měla s 535d jednoduché
jedou v podstatě stejně, jen 545i prostě trošičku lépe.. Sem rád, že nemusim řešit výběr 535d vs 545i, protože tam je to těžké rozhodnout se pro jedno z nich... spíš by u mě asi vyhrál ten turbodiesel, hodně mě překvapil ten test hlučnosti v tom již x krát zmiňovaném srovnání v TG....
každopádně si ani tak nemyslim, že by to 545i měla s 535d jednoduché

Tocivy moment a vykon jsou na sobe naprosto zavisle veliciny, takze jestli se mluvi o prubehu kroutaku nebo vykonu je uplne jedno. Odhadovat jak auto pojede z toho, ze znam jednu jedinou hodnotu (pri konkretnich otackach) te ci one veliciny, pricemz neznam prubeh teto veliciny ve zbytku spektra otacek, je asi tak vypovidajici jako hadat jake bude za tyden pocasi.
V těch převodech maji benzíňáky velkou berli. Můžou mít kratší převody a motor to dohoní otáčkama.Vlasta píše:Nezapomeň na převody
Srovnání benzínu a nafty by asi bylo korektnější při stejný kubatuře. Nicméně taky jsem čekal, že ten krouťák bude víc znát, než trochu nižší výkon.
Já jsem kdysi přešel z 2.0 benzínu (Honda) na 2.0 naftu (Mazda). Papírově to byla naprostá tragédie v neprospěch nafty, ale pocitově byla příjemnější ta nafta. Proto jsem už u ní zůstal. Přiznam, neměl jsem nikdy automat. Při běžný jízdě na to u nafty stačí jen šlápnout a předjíždí se. u benzínu bylo potřeba sundat minimálně 2 kvalty (někdy i 3), aby to jelo jak má. Prostě u benzínu jsou cestovní otáčky kolem 2 tis. Na předjíždění je potřeba to rozhoupat hodně nad 4 tis.
Asi proto já obhajuju naftu.
Zkoušel jsem si 540i. Je to dělo!! Ale aby to bylo dělo, tak se motor musí držet ve vysokých otáčkách. 535d je dělo pěkně už od spoda.

Taky ztráty a hmotnost auta. benzín je lehhčí jak nafta mám pocit 100kg. plus difer a další hrají roli.
srovnání 328i vs 330d stejné výkony v KW ale vyšší krouták u 330d a stejně to naftové verzi nepomohlo a 328i ji vždy ujela.
To je vzorovej příklad když mají stejné výkony dvě auta, že taky hrají další veličiny a parametry vliv. Jeden čas se to tady hodně rozebíralo 328i vs 330d je to několik let zpátky.
srovnání 328i vs 330d stejné výkony v KW ale vyšší krouták u 330d a stejně to naftové verzi nepomohlo a 328i ji vždy ujela.
To je vzorovej příklad když mají stejné výkony dvě auta, že taky hrají další veličiny a parametry vliv. Jeden čas se to tady hodně rozebíralo 328i vs 330d je to několik let zpátky.
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... B1%5D=7592
tady naopak píšou, že 535 LCI je o 70kg lehčí, než 545i
tady naopak píšou, že 535 LCI je o 70kg lehčí, než 545i
Veškerý spekulace jsou celkem zbytečný, bude záležet i na šířce pneumatik, i jejich dezénu, popř. značce nebo provedení. Ty auta budou +- nastejno
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic