Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 - nejde vyresetovat interval zadních brzdových destiček

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zack83
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: úte 27.01.2015 01:00

#1 Příspěvek od Zack83 »

Zdravím vás přátelé,
vím, že se to zde řešilo nespočetněkrát, nicméně i tak bych vás poprosil o radu.
O resetu jakéhokoliv servisu toho bylo napsáno moc a i já jsem se dostal do stádia, kdy bych potřeboval vyresetovat servisní interval zadních brzdových destiček. Zkoušel jsem to dle návodů, které jsem vyhledal zde na fóru nebo dle videonávodů, které jsem našel na youtube, ale ani podle jednoho z nich se mi servisní interval vyresetovat nepovedlo :?
Nevím, možná dělám něco špatně, ale spíš bych problém viděl někde jinde...
Potíže s tímto servisem vznikly tak, že jsem nechal vyměnit brzdové destičky, ale servisák mi to nevyresetoval, z důvodu, že nemá diagnostiku a tudíž by mi za 2500 km auto hlásilo opět výměnu destiček. Obrátil jsem se tedy na jiný servis, kde mi pomocí diagnostiky bezproblému vyresetovali výměnu předních destiček, ale zadní destičky se vyresetovat nepovedlo...naopak hodnota na zadních destičkách se dostala do záporné hodnoty -15000 km.
Ať to zkouším resetovat jakkoliv, nedaří se mi to :(
Je pravda, že jsem ještě nezkoušel rozpojit a zase spojit senzory brzdových destiček, takže to také ještě zkusím, ale nejsem si jist, že se na výsledku něco změní.

Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo poznatek...Určitě se zde najde někdo, kdo má zkušenosti s obdobným problémem jako já
Foun
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 27.10.2014 01:00

#2 Příspěvek od Foun »

pokud jsi nevyměnil čislo opotřebení zadních destiček, tak ti to resetovat nepůjde a pořád to bude hlásit po resetu -15000
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#3 Příspěvek od Miguel »

Je spousty variant:

1) Buď pomůže pouze rozpojení čidla při výměně (pokud je dobré), pak projde reset)
2) Musí se vyměnit čidlo opotřebení
3) Vymění se i čidlo opotřebení a interval stále nejde smazat (musí se smazat chyby v DSC a pak teprve reset intervalu projde)
4) Čislo se vymění, reset intervalu se povede, ale na palubáku svítí stále záporná hodnota (občas pomůže nechat odpojenou baterku přes noc, ráno po zapojení hodnota naskočí již zresetovaná)
5) Zhroucený SW a pomůže pouze přehrání jednotky (ideálně celého auta kuli I-Levelu)

Je to kolikrát alchymie, důležitý je co hlásí diagnostika (chyby v DSC a jak se chová CBS reset) :wink:
Zack83
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: úte 27.01.2015 01:00

#4 Příspěvek od Zack83 »

Miguel píše:Je spousty variant:

1) Buď pomůže pouze rozpojení čidla při výměně (pokud je dobré), pak projde reset)
2) Musí se vyměnit čidlo opotřebení
3) Vymění se i čidlo opotřebení a interval stále nejde smazat (musí se smazat chyby v DSC a pak teprve reset intervalu projde)
4) Čislo se vymění, reset intervalu se povede, ale na palubáku svítí stále záporná hodnota (občas pomůže nechat odpojenou baterku přes noc, ráno po zapojení hodnota naskočí již zresetovaná)
5) Zhroucený SW a pomůže pouze přehrání jednotky (ideálně celého auta kuli I-Levelu)

Je to kolikrát alchymie, důležitý je co hlásí diagnostika (chyby v DSC a jak se chová CBS reset) :wink:

Teď se možná zeptám jako pablb, ale nemám s tímhle žádné zkušenosti :)
Nejprve zkusím rozpojit a spojit čidlo opotřebení, ale vrátím se k Tvému bodu č.3...jak smažu chyby v DSC ? A co to vlastně DSC je ? K tomu je asi potřeba diagnostika, což ?

Co hlásí diagnostika nevím, nebyl jsem u toho, když to bylo napíchnutý :?
Co jsi myslel tím "JAK SE CHOVÁ CBS RESET" ??

Díky moc za rady :wink:
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#5 Příspěvek od Miguel »

V tvém případě, zkus maximálně rozpojit čidlo opotřebení na nějakou dobu. Před FL má konektor (bílé barvy) pod podběhem, který se musí z části demontovat a po FL má už v podběhu okýnko. Pak zkus reset přes budíky třeba podle youtube.

Když to nepomůže zavez to někomu kdo má origo diagnostiku a v těch autech se vyzná :wink:
Zack83
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: úte 27.01.2015 01:00

#6 Příspěvek od Zack83 »

Miguel píše:V tvém případě, zkus maximálně rozpojit čidlo opotřebení na nějakou dobu. Před FL má konektor (bílé barvy) pod podběhem, který se musí z části demontovat a po FL má už v podběhu okýnko. Pak zkus reset přes budíky třeba podle youtube.

Když to nepomůže zavez to někomu kdo má origo diagnostiku a v těch autech se vyzná :wink:
Dobrá, to jsem chtěl slyšet :D :D
Díky moc za rady...zeptám se jen, co je míněno tím FL ?
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#7 Příspěvek od sonyk02 »

FL = facelift model, možno i označeni LCI (od roku 2007/3)
Odpovědět