Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 spínání visco, setrvačnost otáček motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TMisa090
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: sob 20.12.2014 01:00

#1 Příspěvek od TMisa090 »

Zdravím. Hledal jsem něco o tomto problému a nic jsem nenašel ...
Vyměnil jsem mou visco za novou a funguje následovně, studený motor, jede tak jak má, nehučí. Po zahřátí na provozní teplotu hučí jak kdyby byla seplá na max. Vím že mi chybí ten plast mezi chladičem a vrtulí jestli to může být tím. Jinak to hučení není až tak hrozné jako setrvačnost otáček ... když je motor studený tak v pohodě reakce na plyn jsou o.k. pustím plyn, zmáčknu spojku a v pohodě přeřadím .... problém nastává když je auto zahřáté a to je ta věc že pokud si nedám pozor a před sešlápnutím spojky nepustím pedál o něco dříve (cca 1s) tak mi vyletí otáčky jakoby měl motor velkou setrvačnost. Dávám to za vinu visco protože za studena to funguje jak má ....
Pokud se to nevyřeší, nahodím elektrickou saharu a bude to ....
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: úte 13.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od Michal-E39 »

Pokud vám při sešlápnutí spojky vyletí otáčky, určitě to není vrtulí. Ta může způsobovat jedině hluk, zejména pokud něco ohledně chybějícího plastového krytu v průvanu píská.

Zejména však způsobuje skřípání a podobný hluk po studeném startu. Po zahřátí ale musí stichnout.

Je zima, vrtuli nepotřebujete. Zkuste ji sundat a jezdit bez ní. Myslím že problém s těma otáčkama zůstane, jen nebude tak slyšet. Vyřešil bych nejprve ten problém s motorem a teprve pak řešil vrtuli. Hluk bych řešil pro jistotu až s krytem.
Odpovědět