Filozof píše:spíše bych se koukal již na 550i e60 kde je výkon 270KW. takže to je o 60kw více jak u 535d.
Výhodu mají každé auto v něčem.
535d má levnější naftu
535d může být lehce načipováno o dalších xx kilowatt.
550i je prostě luxusní rychlej dravec s V8 a parádním image i zvukem motoru.
550i má větší pravděpodobnost že bude sloužit déle bezproblémově je to atmosféra kdežto 535d má twinturbo to jest 2x problém pokud nastane navíc nafta.
550i v LPG je nejlepší a nejůspornější a nejspolehlivější kombinace.
550i opravdu dokáže jezdit kolem 12-13litru průměr bez nějakého loudání což je neuvěřitelné na velký V8 motor.
535d jezdí kolem 8-9 litru kombinovaně. beru pruměrného řidiče ne loudala ani závodníka.
550i bude vhodnější na město i dálky i na krátké i na dlouhé trasy.
535d bude trpět v krátkých trasách pár km po městě se neohřeje ani.
No dalo by se pokračovat dlouze.
dneska je velký trend hlavně v zahraničí 530dx touring a přijde mi že nové modely jsou z 90procent všechny Xdrive. Bohužel je to tak.
Rozdíl výkonu 535d čipované vs 550i bude podobný ale stále při vyšším nájezdu bude 550i spolehlivější jak 535d.
pokud chci uspornou naftu v 5er asi 530d pokud chci benzín silnej a uspornej tak 550i s LPG.
Další možnost je 530i benzín. s nebo bez LPG.
Nevidím zásadní problém mezi 535d a 530d...Turba u 535d jsou obtoková..pokud má majitel auto v rukách od nova nebo po dobrém servisu..tak se o turba bát nemusí..chce to měnit olej po 10 tis...a teplotní režim.
Zatím co 530d má turbo jako octavia 81kw..atd... takže problem .
Rozdíl mezi 535d a 530d je propastný a to nemení nic na věci ani nějaké chipovaní 530d... Chce to koupit 535 po faceliftu s jasnou historii.
Nevýhoda je rozdíl v ceně..ten je u fakt dobrého auta dost velký a pro někoho je zbytčné utracet peníze navíc.
Jde o to co člověk preferuje.
Jinak v8 v benalu je jistě jiná liga..ale neni to s temi náklady jen tak jak se to obecně prezentuje...ano dokaže v8 jezdit za 12-13 ltr...možná i mín..ale je to pořad rozdíl...ted je treba nafta i benzin na historickém minimu..ale můžu ti ríct že si to možná mužeš dovolit doma... nájezd minimalní tudiž ani ta psotřeba se na první pohled nejeví nijak strašná.
Ale jezdil jsem z a8 do Italie 2x za tyden 1300 km tam,, pak 200-400km tam po místních komunikacich ..ale benal staval v pruměru 1,70 až 1,99 a to už je provar!!! Ted jezdím 7.5 když jedu dle limitů.
LPG bych si já osobně už do takoveho auta nedal...příjde mi to uplně stejně logické ...si koupit MB S klasse a pak stát na ONU v řadě jako trotl.
Nebudu se bavit o tom že pokud nedaš opravdu kvalitní systém tak jsou s tím jen problémy,,a servis to vyžaduje také ..a ten taky neco stoji.
Píšu to proto že je to muj názor a vlastní zkušenost,,nikomu nevnucuju..ale je treba se na všechno dívat s chladnou hlavou..
