Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 525TDS
Ahoj spoluvyznavaci teto znacky
Koupil jsem si jako rodinny korab silnic bmw stran pohodli nemam co vytknout ,prolem je spise ve funkcnich detailech ,ktere dokazou dost mrzet.
Protoze se tu ve foru nemim pohybovat obracim se na ostrilene harcovniky ,ktri jiste vi co a hlavne kde se resilo .
Mam problem s topenim -podle vsech indiciji se jedna vlekly opakovany prolem s jezkem-proste obcas z niceho nic se zastavi ventilator ,vetsinou staci zdechnout auto a pockat par minut a pak to zase funguje ,nekdy zase ventilator bezi na malinky vykon a:-) potom se rozmota jako strelenej -nekde sem tu zahlidl ,ze tuto bodlinatou bestyji je schopen nekdo opravit s dozivotni zarukou za rozumne penize.
Dalsi hlopost co mi komplikuje souziti s mojim bmw je to ze mi radio busines rds nechce drzet nastaveni balance basy vysky predek zadek -stanice v poradku ale po vypnuti klicku radio zacne hrat jen od ridice ze dveri a basy vysky naplno a volume na3/4 proste me trha klobas to vecny ladeni.
Dalsi je problem s intenzivnim ostrikem budto mi jde normalni ostrikovac nebo intenzivni alenechodi to spolu .
Dale mito hlasi kuhlwasr i kdyz nadobka je plna pravdepodobne to bude jen cidlo co ja mam v nadobce ze
Koupil jsem si jako rodinny korab silnic bmw stran pohodli nemam co vytknout ,prolem je spise ve funkcnich detailech ,ktere dokazou dost mrzet.
Protoze se tu ve foru nemim pohybovat obracim se na ostrilene harcovniky ,ktri jiste vi co a hlavne kde se resilo .
Mam problem s topenim -podle vsech indiciji se jedna vlekly opakovany prolem s jezkem-proste obcas z niceho nic se zastavi ventilator ,vetsinou staci zdechnout auto a pockat par minut a pak to zase funguje ,nekdy zase ventilator bezi na malinky vykon a:-) potom se rozmota jako strelenej -nekde sem tu zahlidl ,ze tuto bodlinatou bestyji je schopen nekdo opravit s dozivotni zarukou za rozumne penize.
Dalsi hlopost co mi komplikuje souziti s mojim bmw je to ze mi radio busines rds nechce drzet nastaveni balance basy vysky predek zadek -stanice v poradku ale po vypnuti klicku radio zacne hrat jen od ridice ze dveri a basy vysky naplno a volume na3/4 proste me trha klobas to vecny ladeni.
Dalsi je problem s intenzivnim ostrikem budto mi jde normalni ostrikovac nebo intenzivni alenechodi to spolu .
Dale mito hlasi kuhlwasr i kdyz nadobka je plna pravdepodobne to bude jen cidlo co ja mam v nadobce ze
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Dalsi problem mi ukazovala dignostika chybu pameti
Dalsi bylo automaticke stirani celniho skla -dignostika se spoji se senzorem,ten dokonce ukazuje i nejake hodnoty ale jiste je to ze proste automaticke stirani to neprovozuje
Dalsi sek jsou venkovni spetna zrcatka - nejdou nastavovat, tady je to spis asi mechanickej problem jeste sem je teda nerozebiral ale domnivam se ze problem bude tak jako v motorcich vsude po aute ze jsou proste zatuhle nebo zarezle,jako bylo na priklad elektricke otvirani kufru
No koupil jsem stare auto taze s temito nemocemi se da pocitat
Ve fronte na opravu ceka podvozek a to komplet ale to je mechanika a v tom se vyznam docela dobre
Dalsi bylo automaticke stirani celniho skla -dignostika se spoji se senzorem,ten dokonce ukazuje i nejake hodnoty ale jiste je to ze proste automaticke stirani to neprovozuje
Dalsi sek jsou venkovni spetna zrcatka - nejdou nastavovat, tady je to spis asi mechanickej problem jeste sem je teda nerozebiral ale domnivam se ze problem bude tak jako v motorcich vsude po aute ze jsou proste zatuhle nebo zarezle,jako bylo na priklad elektricke otvirani kufru
No koupil jsem stare auto taze s temito nemocemi se da pocitat
Ve fronte na opravu ceka podvozek a to komplet ale to je mechanika a v tom se vyznam docela dobre
No to s tim prasivim imobilizerem bude kratkej proces,jednoduse premostim to rele ktere odpojuje napajeni a zbude z nej jen blikajici dioda ,kdybych prez ten jablotron nemel dalkovej central vykucham to pryc uplne -timto verejne zadam o zapujceni jezkamika_hakkinen píše:Ahoj Jiri,
jak jsem ti rikal ten problem s pameti je urcite kvuli tomu immobilizeru, odpojuje spatnou napajeci vetev.
Jezeka zkus vymenit z jineho auta. Mam doma jeden navic.
Cidlo kapaliny zkus vyndat z nadobky a podivat se na nej. Popr si sehnat jine cidlo.
H.

Zdar ja tam mam po predchozim majtely past v podobe dobastlenyho zmetka vod jablotronu je to alarm imobilizer a central v jednom ,kdyz vypne jeblotron tak zhasne pristrojovka a vymazou se pameti vseho protoze to podle vseho utne stavu do spinacky ale i do vystraznych a tak dale vypada to jako by to odpojilo pul pojistkovy skrine co je v kastliku - nebudu to strihat ven, to nemam v umyslu protoze tim bych prisel o dalkovej central a ten chvala bohu funguje spravne zavra okna atd. Jen chci najit to rele ktere to odpojuje, to potom propojit aby i kdyz ono cvakne a odpoji tak vodic kterej ma prerusit zustal spojenej ,tim ho vlastne vyradim s funkce i kdyz tam fizicky zustane a bude dale i zapojenej jako funkcniwehrwolf píše:Zdar,
základ je diagnostika,nic nestříhat!!!! Tím to akorát dojebeš!!!
S imobilizerem v klicku problem neni diagnostika ho vidi funce je spravna pro oba klice co k tomu mam to uz mi mika hakinen zistil diagnostikou ale i kdyby tento nefungoval tak nezhasne pristrojovka jo auto nenaskoci ale deska de a budiky ukazujou a to prave pokud nejde jeblo tron tak to nejde nic
Svagr mel na e36 taky dodelanej nejakej voser od laserline. Zralo to baterku, kazdou chvili to hlasilo poplach...... Uz na to nemel nervy, tak jsem celou tu elektrarnu vystrihal do pryc. A jediny o co vlastne prisel byla dalka. Takze sice musi strcit klic do zamku a otocit, ale central zustal funkcni.
Kdyby si videl, jak to bylo zapojeny, tak by si rozdelal i to tvoje, protoze to zrejme bude dost podobny a divim se, ze to neshorelo.
Stacilo pospojovat draty podle barev.
Kdyby si videl, jak to bylo zapojeny, tak by si rozdelal i to tvoje, protoze to zrejme bude dost podobny a divim se, ze to neshorelo.
Stacilo pospojovat draty podle barev.
takže ježek koupen a vyměněn puvodni byl siemens RV. 1998- nahrazen regulatorem denzo RV. 2003 tak že po faceliftový - udajně by měl myt delší životnost , dnes se ukáže jelikož dárečka čeká 3 hodiny chodu .
to imobilizer jablotron - podle toho co sem se dočetl v prachem pokrytých vláknech na 270 tých a 260 stranách této sekce je zapojen centrální zámek presně tak jak tam bylo napsáno - na jednotku na pin co je na zamek druhe polohy (aby se zavřela okna) toto ovladá tlačitko co odemiká , to co spustí alarm ovládá jen zamek první polohy to znamená že okna zustanou dole tak jak byla otevřena , oboji je zapojeno tak jak je popsáno tady přez diody atd. a dokonce světe div se funguje to opravdu správně . problem je jablo imobilizer , odpojuje přivod k pojistkové skříňce celkem dvě relatka na kterych jsou zapojeny i spínací i rozpínací kontakty , zřemně to vyrobyl uchvatny mastil protože draty jsou nacvakané na těch prořezávacích blbostech ktere se jen zmačknou na přislušný drát a drát je mezi tím jen rozstřiženej - opravdu maso - po odpojení imobilizeru vyhodi diagnostika chybu pamětí , ne po vypnutí klíčku ale až začne blikat ledka imobilizeru , z toho sme s mikou hakinenenm usoudily že problém bude tady.
Jelikož muj jablotron už je ten novější - prostě ten co se udajně dá nějak programovat jsou na něm vystupy pro dalkovej centrál naprogramované , ale s imobilizerem to spojitost má jen tu že ho to v krabyci jabkotrotlu jen zapne buďto zamknutím auta nebo casovačem po vypnutí zapalování do první polohy(když de radio ale nesvítí přistrojovka) dál odsud vedou už jen dva dráty na ty dvě relatka u pojistkove skříňky v přihrádce - další je tříštive čidlo zapojenene rovnou do te krabice jablotronu , další je sirena no a central celkem tři dráty k jednotce a poslední je napaájení krabice a nabíjení její vlastní baterie vytažené od stályho plusu z napájení rádia
to imobilizer jablotron - podle toho co sem se dočetl v prachem pokrytých vláknech na 270 tých a 260 stranách této sekce je zapojen centrální zámek presně tak jak tam bylo napsáno - na jednotku na pin co je na zamek druhe polohy (aby se zavřela okna) toto ovladá tlačitko co odemiká , to co spustí alarm ovládá jen zamek první polohy to znamená že okna zustanou dole tak jak byla otevřena , oboji je zapojeno tak jak je popsáno tady přez diody atd. a dokonce světe div se funguje to opravdu správně . problem je jablo imobilizer , odpojuje přivod k pojistkové skříňce celkem dvě relatka na kterych jsou zapojeny i spínací i rozpínací kontakty , zřemně to vyrobyl uchvatny mastil protože draty jsou nacvakané na těch prořezávacích blbostech ktere se jen zmačknou na přislušný drát a drát je mezi tím jen rozstřiženej - opravdu maso - po odpojení imobilizeru vyhodi diagnostika chybu pamětí , ne po vypnutí klíčku ale až začne blikat ledka imobilizeru , z toho sme s mikou hakinenenm usoudily že problém bude tady.
Jelikož muj jablotron už je ten novější - prostě ten co se udajně dá nějak programovat jsou na něm vystupy pro dalkovej centrál naprogramované , ale s imobilizerem to spojitost má jen tu že ho to v krabyci jabkotrotlu jen zapne buďto zamknutím auta nebo casovačem po vypnutí zapalování do první polohy(když de radio ale nesvítí přistrojovka) dál odsud vedou už jen dva dráty na ty dvě relatka u pojistkove skříňky v přihrádce - další je tříštive čidlo zapojenene rovnou do te krabice jablotronu , další je sirena no a central celkem tři dráty k jednotce a poslední je napaájení krabice a nabíjení její vlastní baterie vytažené od stályho plusu z napájení rádia
bomba je jak řešené to řvaní sireny , když odpojím baterku v kufru , musím dlouze podržet dálkáč a zmačkout červené tlačítko na tajném místě pod palubovkou jinak za 5 minut začne muzika , stejna muzika začne když je auto zamcene do první polohy a nastartuju vedle nej svoji suzuky TL1000s se dvěma vyfuky sbk - ale to houkají i auta po městě když okolo toho proletim - takže sem v klidu to je asi správná funkce - ja vim jak je to zapojené - hnusně ale v podstatě správně jen nevidim důvod proč ta devka maže paměti radia , nastaveni stěraču a zrcátek