komplet za 2600 to bude na 1 zimu ne
Také uvažuji nad nákupem zadního tlumiče na 530i (stejný jako 535i), ale takové ty polské nabídky z aukra to bude asi zlo do toho bych asi nešel
Kupoval jsem před lety polský výfuk na E34 525i M50, překvapivě najezdil 100k km za necelé tři roky, pak sporadické jízdy další 4 roky a ve finále ležel rok pod autem na betonu. Při prodeji nejevil známky nadměrné koroze, koncovky na zadním tlumiči se po umytí nerezově leskly.
Od katů dozadu to celé tenkrát stálo něco přes 3k Kč, asi před devíti roky. Překvapila mě taková životnost polského výrobku.
je mi jasné, že za tu cenu to nebude kvalita walkeru. Jen mě už nebaví poslouchat zvuk bez tlumiče(začal jsem jezdit dlouhe trasy
Ptal jsem se hlavně z důvodu výkonu,nechci motor udusit,průměr je stejný,jdu to zkusit...
z vlastni skusenosti mam skoro cely vyfuk na 3,5pule z m50 b25 origo, na oko stejny ale na prumer ti nepovim, predek mam svody od schnicra a katiky jsem vyradil, misto toho nerez truby prumer stejnej jako je na strednim dilu, udusene me to opravdu neprijde,,, mimo to jezdim na cisty ethanol bez prestavby, ted zatim neni cas,,delat elektriku
swamp zůstal ti omezovač? Nemůžu dojít na to,čím se ztratí. Rychlý přerušovaný jsem měl jen na M50B25 origo výfuk i s uřezaným koncákem,ale měl katy. Kamarád měl M50B20 bez katů a omezovač byl dost pomalý. 1 přerušení za vteřinu a u 535i kterou mám teď taky nejsou katy a omezovač je jako nějaká brzda. Omezí a 2sec se nic neděje,takže při jeho dosažení mě čeká zářez od pásu ev. rána o volant
jak si nastavil trubky? ja sem je prodlouzil, jakoze as do stredoveho tlumice, nic jse mnespojoval 2 do 1 a pod as v tom stredovem tlumici, a taky jedna vec mam od snicra nerezove svody to asi bude taky dost znat