Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 535d
Když už to má bejt 5er tak bych se koukal na 550i nebo 545i.
A když tedy nafta bezpodmínečně musí bejt 535d ?
Tak určitě ale za jinou cenovku. Tohle je fakt úlet. dát 500k za toto.
Jedině že by měla najeto do 50k a vypadala jakoby sjela z linky. Po prvním majiteli pak dejme tomu ano a ten příplatek by možná stál za to.
Jinak u této e60ky bude velká ztráta peněz v dalších 3-4letech to auto padne ještě na polovinu. Takže uspora vidiny na spotřebě vozu bude uplně mimo když auto 250tis ztratí na ceně
raději auto za 3kila které má klidně V8 v benzínu a rozdíl 2-3litru paliva navíc v průměru bude furt vycházet líp, jak ztratit 250K v penězích za ztrátu hodnoty auta.
A když tedy nafta bezpodmínečně musí bejt 535d ?
Tak určitě ale za jinou cenovku. Tohle je fakt úlet. dát 500k za toto.
Jedině že by měla najeto do 50k a vypadala jakoby sjela z linky. Po prvním majiteli pak dejme tomu ano a ten příplatek by možná stál za to.
Jinak u této e60ky bude velká ztráta peněz v dalších 3-4letech to auto padne ještě na polovinu. Takže uspora vidiny na spotřebě vozu bude uplně mimo když auto 250tis ztratí na ceně

raději auto za 3kila které má klidně V8 v benzínu a rozdíl 2-3litru paliva navíc v průměru bude furt vycházet líp, jak ztratit 250K v penězích za ztrátu hodnoty auta.
škoda, ale v tomhle máme asi všichni stejný názor
taky bych za tohle auto ty prachy nedal, i když je krásně vybavený (osobně bych ale preferoval měkčí podvozek a Dynamic Drive). Nevím jestli to chápu dobře, ale Suskin vyložene nehledá 535d, jen se mu naskytla tahle možnost? Já bych jí nevyužil, 535d bývají běžně hodně dobře vybavené a lze obdobné auto sehnat levněji...
Každopádně, že se Suskin bojí spotřeby 750i není nic divného, ona ta 750i není úplně spořivý auto.... na druhou stranu, kolik si bere 535d? 11 litrů? Proto bych raději koupil 545i, která bude žrát tak o litr víc a taky pojede jak víno.
No a když už bych vybíral 545i tak bych se na to vybod a rovnou vzal 745i nebo 750i
ale chápu, že někdo chce raději 5 než 7. Co ale moc nechápu je výběr 535d - buď bych vzal 530d a jezdil za pár korun nebo bych vzal 545i/550i a jezdil trošku dráž, ale se spolehlivým tichounkým motorem. Ta 535d mi přijde jako celkem nevhodný kompromis - ano, jede lépe než 530d, ale taky to není úplně spořivý auto a oproti 545i bych se trošku bál servisu...
(U 530d by vybíral dobře vybavený kus 20 let, ale u 545i jsou ty výbavy celkem OK)

Každopádně, že se Suskin bojí spotřeby 750i není nic divného, ona ta 750i není úplně spořivý auto.... na druhou stranu, kolik si bere 535d? 11 litrů? Proto bych raději koupil 545i, která bude žrát tak o litr víc a taky pojede jak víno.
No a když už bych vybíral 545i tak bych se na to vybod a rovnou vzal 745i nebo 750i

(U 530d by vybíral dobře vybavený kus 20 let, ale u 545i jsou ty výbavy celkem OK)
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
na druhou stranu, kolik si bere 535d? 11 litrů? CHLAPE NATO SI PŘIŠEL KDE NA TENHLE UDAJ 11LITRŮkurevtor píše:škoda, ale v tomhle máme asi všichni stejný názortaky bych za tohle auto ty prachy nedal, i když je krásně vybavený (osobně bych ale preferoval měkčí podvozek a Dynamic Drive). Nevím jestli to chápu dobře, ale Suskin vyložene nehledá 535d, jen se mu naskytla tahle možnost? Já bych jí nevyužil, 535d bývají běžně hodně dobře vybavené a lze obdobné auto sehnat levněji...
Každopádně, že se Suskin bojí spotřeby 750i není nic divného, ona ta 750i není úplně spořivý auto.... na druhou stranu, kolik si bere 535d? 11 litrů? Proto bych raději koupil 545i, která bude žrát tak o litr víc a taky pojede jak víno.
No a když už bych vybíral 545i tak bych se na to vybod a rovnou vzal 745i nebo 750iale chápu, že někdo chce raději 5 než 7. Co ale moc nechápu je výběr 535d - buď bych vzal 530d a jezdil za pár korun nebo bych vzal 545i/550i a jezdil trošku dráž, ale se spolehlivým tichounkým motorem. Ta 535d mi přijde jako celkem nevhodný kompromis - ano, jede lépe než 530d, ale taky to není úplně spořivý auto a oproti 545i bych se trošku bál servisu...
(U 530d by vybíral dobře vybavený kus 20 let, ale u 545i jsou ty výbavy celkem OK)
na to jsem přišel tak, že jsem si zadal do google bmw 535d spotřeba a prošel pár článků....
Pro příklad:
http://www.auto.cz/bmw-535d-nafta-nepatri-do-kamen-1118
tahle recenze říká - normál spotřeba 9.7, rychlá jízda 12, po městě až 16.5 litrů
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/BMW ... 82449.html
tahle recenze říká, že normál spotřeba 9, po městě 12.
Z toho mi vypadlo, že já bych s tím jezdil za 11.
Tak či tak, nemyslim, že by ve spotřebě 535d a 545i byl nějaký propastný rozdíl, když se s tím jezdí rozumně.
Pro příklad:
http://www.auto.cz/bmw-535d-nafta-nepatri-do-kamen-1118
tahle recenze říká - normál spotřeba 9.7, rychlá jízda 12, po městě až 16.5 litrů
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/BMW ... 82449.html
tahle recenze říká, že normál spotřeba 9, po městě 12.
Z toho mi vypadlo, že já bych s tím jezdil za 11.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jak malé děcka...furt ty stejné hádky o tom, jak V8 nežere, jak je úsporná v LPG, jak je nafta žíznivá nebo naopak, jak žere 5/100...jak je drahá na provoz nebo jak je drahý nový benzín na provoz...příjde mi, že se zapomíná, že je to hlavně o noze, hlavě řidiče a o tom, jestli je to auto v opečovávaném stavu, nebo je to vylítaný pelech...
545i - průměr 12.61l/100km bráno z nějajých 17 různých aut:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
535d - průměr 8.65 brázno z nějakých 151 různých aut, takže už by to mělo být vypovídající:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
545i - průměr 12.61l/100km bráno z nějajých 17 různých aut:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
535d - průměr 8.65 brázno z nějakých 151 různých aut, takže už by to mělo být vypovídající:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Neříkám že tve odkazy nehovoří pravdu... jen jezdím tím samým a k tomu abych věděl za kolik to jezdí nepotřebuji nic študovat na netukurevtor píše:na to jsem přišel tak, že jsem si zadal do google bmw 535d spotřeba a prošel pár článků....
Pro příklad:
http://www.auto.cz/bmw-535d-nafta-nepatri-do-kamen-1118
tahle recenze říká - normál spotřeba 9.7, rychlá jízda 12, po městě až 16.5 litrů
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/BMW ... 82449.html
tahle recenze říká, že normál spotřeba 9, po městě 12.
Z toho mi vypadlo, že já bych s tím jezdil za 11.Tak či tak, nemyslim, že by ve spotřebě 535d a 545i byl nějaký propastný rozdíl, když se s tím jezdí rozumně.

Mám dlouhodobou 7.6..když lítám Itálii.. tak jezdím dle předpisů Rakousko 80 až 130 tak spadne na 7.3...Když letím v It po dálnici max do 150-170 tak to vyleze na 8.1..Tankuji do plna po víčko..nešlapu zbytečně po plynu jen tak aby to odpovídalo danemu režimu. Jinak DPF+EGR OFF
S a8 4.2i jsem najel 200 000 tis km ...byli umělci kteří psali že se pod 16 nedostanou...já jezdil běžně 8-10 ltr na štreky..doma po okrskách 11-12
tož asi tak

Nejsi jedinej, kdo to se spotřebama občas přestřelí. Je to tu běnej jev.
Statistika je děvka, kterou si každej ohne jak potřebuje. Když se to hodí, tak u nafty uvedu tu nejvyšší možnou spotřebu, kterou někdo někde plácnul a naopak u benzínu uvedu spotřebu statnýho kloboukáře, kterej má na 80km/h kolík a víc s tim nejede.
Nechci stranit tomu, nebo tomu. Pravda je, že u nafty tolik nezáleží, jak se na to šlape. U benzínu se eko spotřeba umí i ztrojnásobit, jak na to člověk šlápne.
No a názory typu, že nafta patří do kamen, nebo ďáblovo palivo.... To už dneska snad říkaj jen ti nevětší zaostalci.
No a servisní náklady benzín vs. nafta? Až ty přeplňovaný benzíny nakroutí tolik km, jako nafťácký pracanti, tak pak se to dá porovnat.
Statistika je děvka, kterou si každej ohne jak potřebuje. Když se to hodí, tak u nafty uvedu tu nejvyšší možnou spotřebu, kterou někdo někde plácnul a naopak u benzínu uvedu spotřebu statnýho kloboukáře, kterej má na 80km/h kolík a víc s tim nejede.

Nechci stranit tomu, nebo tomu. Pravda je, že u nafty tolik nezáleží, jak se na to šlape. U benzínu se eko spotřeba umí i ztrojnásobit, jak na to člověk šlápne.
No a názory typu, že nafta patří do kamen, nebo ďáblovo palivo.... To už dneska snad říkaj jen ti nevětší zaostalci.

No a servisní náklady benzín vs. nafta? Až ty přeplňovaný benzíny nakroutí tolik km, jako nafťácký pracanti, tak pak se to dá porovnat.
Přesně jak tady padlo nejde mi vyloženě o 535 jen mi tady ta padla do oka. Ale jak to tady čtu tak se dívám i po těch benzinech
našel jsem pěknou f10 530d ale je to rozdil 100tis.a to uz mi přijde mooc penez :/ zajímalo by me jestli je to opravdu tak obrovskej rozdil? Zítra nebo o vikendu bych se mel jit na tu 535 aspon podivat na co bych se mel hlavně zaměřit?

mno jo nikdo nezminoval právě to LPG.
Pokud máme motor 4,5-5litr V8 s LPG je to balada za polovinu takže velká uspora i oproti naftě.
Jsou tady ale lidé, kteří prostě LPG nezkousnou pro ty to bohužel není.
Jistě bych volil 550i E60 - 750i e65 s LPG pokud jezdím dost než naftu.
Furt to bude jinde.
Hlavně u té 750i nejde poznat tak zátah jako u 535d kde to prostě je cítit jinak. Ale sametovej chod benzínu má své velké výhody oproti naftě.
Fko bych dnes nekupoval těsně před příchodem nového modelu a poklesu cen kterej bude mnohem rapidnější během roku dvou ceny dost padnou.
Raději stále e60-e65 bych se držel ideálně pěknou vonavku ve výbavě.
Pokud máme motor 4,5-5litr V8 s LPG je to balada za polovinu takže velká uspora i oproti naftě.
Jsou tady ale lidé, kteří prostě LPG nezkousnou pro ty to bohužel není.

Jistě bych volil 550i E60 - 750i e65 s LPG pokud jezdím dost než naftu.
Furt to bude jinde.
Hlavně u té 750i nejde poznat tak zátah jako u 535d kde to prostě je cítit jinak. Ale sametovej chod benzínu má své velké výhody oproti naftě.
Fko bych dnes nekupoval těsně před příchodem nového modelu a poklesu cen kterej bude mnohem rapidnější během roku dvou ceny dost padnou.
Raději stále e60-e65 bych se držel ideálně pěknou vonavku ve výbavě.
Potíž je v tom, že kdybych s tim 4,5 - 5 litrem jezdil jako se stávající naftou, tak nebudu mít spotřebu 7,5l, ale 13-14l. No a jsem tam kde jsem byl. Navíc jak jsi sám napsal, tak to nikdy nenabídne ten zátah, jako nafta a ještě k tomu budu smrdět jako plynárny, nebudu smět do podzemních garáží, budu platit servis a revize plynu, budu mít v autě něco dobastlenýho.... atd.Filozof píše:mno jo nikdo nezminoval právě to LPG.
Pokud máme motor 4,5-5litr V8 s LPG je to balada za polovinu takže velká uspora i oproti naftě.
LPG nezatracuju. Do pažouta kabria to chci dát.
Pak se zařadim do fronty těch, kteří se modlí, aby stát nezvedl daně na LPG na úroveň benzínu a nafty. To pak ty auta s LPG a ještě hůř ty s obrovskýma motorama budou neprodejný. Otázkou neni, jestli to stát udělá. Otázkou je jen kdy to udělá!

Myslím, že máme posledních pár let, kdy se geniální V8 atmosféry ještě budou dát sehnat ve slušném stavu, a pak už jenom vstřikovače a vstřikovače a turba... Že se to dá zaplynovat je bonus navíc ne, takže proč to nevyužít?
A zrovna 550i má teda zátah jak kráva, psát že nikdy nebude jako 535, to jste se asi kluci spletli, ne?:) Teddy jel si s tím někdy?
Jinak Suskin: ta 535 vypadá parádně, a jestli má po šesti letech najeto jenom 140000, tak je to malý zázrak. Zkusil bych auto prověřit, majitele o pár kaček srazit, a skočil bych po něm.
A zrovna 550i má teda zátah jak kráva, psát že nikdy nebude jako 535, to jste se asi kluci spletli, ne?:) Teddy jel si s tím někdy?
Jinak Suskin: ta 535 vypadá parádně, a jestli má po šesti letech najeto jenom 140000, tak je to malý zázrak. Zkusil bych auto prověřit, majitele o pár kaček srazit, a skočil bych po něm.
Ono KDYŽ to udělá a LPG bude na úrovni benzínu, tak ho přestanou ihned mít na benzínkách. Protože ho nikdo nekoupí. No a to se jim nehodí,potřebují ho prodávat. Proč? Protože je to odpad. Takže nějaké rapidní zdanění neni téměř možný. Když člověk vezme v potaz investici do přestavby auta na LPG, mohli by místo rapidního zdražení rovnou vyhlásit zákaz prodeje plynu. Výsledný efekt by byl stejný
Takže proto se o tom tak nějak furt klábosí...
Auto na LPG má výhody,jak se tu píše, ale i nevýhody. Takže opět to člověk musí zvážit.
Na každé pumpě LPG neni. Což kdyžtak dojedu k další na benzín,no ale je to občas otravný/zdržující. Pak ta nádrž -buď je málá a najedu na ní zhruba tolik,co na půlku benzínový a bude místo rezervy. Rezerva buď neni a mám plnící sadu. Takže když ve Francii v noci rozválim gumu,tak si pěnu mužu narvat víte kam... A nebo je tam rezerva pohozená v kufru. Takže o prostor míň a to se při dovolený často počítá. Nebo tam rezerva bude jak má být a dá se nádrž do kufru. Prostor v menšim autě je v háji. Když se dá nádrž podél kufru ke stěně,kufr je úzký/užší a s bagáží nebo kuframa může nastat problém. A když se dá třeba v autě s velkym kufrem za sedačky, tak sklop si je potom a něco tam převážej - třeba lyže nebo něco delšího. I orig. Skivak je často nepoužitelnej. A s nádrží v kufru pak poslouchat nezřídka se vyskytující cinkání klepání vrzání plováku či jeho kyvný časti uvnitř nádrže. Slyšet je to občas víc než dost. A mohl bych pokračovat.... LPG je výborná věc. Sám ho používám ve dvou vozech. Jedno s velkym objemem (aby to tak nebolelo) a v jednom s malym objemem (aby to jezdilo za plivanec). Ale k tomu mám 530d, na kterou nedám dopustit. Jezdím s ní na dovolenou,protože mi nikde nenechá,na plnou nádrž dojede daleko,je pohodlná a reprezentativní... Jinak LPG by nemělo z auta smrdět, to znamená nějakou netěsnost. A u aut typu E60,E65 a jiných moderních to ani z výfuku laik nepozná. Ani při havárii se neni třeba bát. Zaprvé je to kapalný a za druhý ta bomba přežije nesmysl. Může být auto na hadry a bombu vyndáš a dáš do jinýho. Ten plyn je dobrej,ale zase bych to tak nepřevyšoval nad naftu.
Jinak pochopte už, že někomu holt přijde 7er e65/66 prostě hnusná (mě se docela líbí až FL) nebo nepraktická nebo staromódní nebo nesportovní (ať má DD nebo ne). Prostě každýmu se líbí něco. A ta známá pohádka - tak sere se obojí stejně. 535d je skvělej motor, neříkám,že benzíny nejsou, ale tohle už je LCi,poměrně už s vychytanýma chybama. A protože je to mladý a pokud Km seděj,tak to může ještě třeba 2-3roky fungovat jen na naftu a na olej. Nedá se to házet do jedný hromady s nějakou 530d z 2003,který už nemaj pod 400tis km a takový ty bazarovky už jsou často vraky v obleku BMW.

Auto na LPG má výhody,jak se tu píše, ale i nevýhody. Takže opět to člověk musí zvážit.
Na každé pumpě LPG neni. Což kdyžtak dojedu k další na benzín,no ale je to občas otravný/zdržující. Pak ta nádrž -buď je málá a najedu na ní zhruba tolik,co na půlku benzínový a bude místo rezervy. Rezerva buď neni a mám plnící sadu. Takže když ve Francii v noci rozválim gumu,tak si pěnu mužu narvat víte kam... A nebo je tam rezerva pohozená v kufru. Takže o prostor míň a to se při dovolený často počítá. Nebo tam rezerva bude jak má být a dá se nádrž do kufru. Prostor v menšim autě je v háji. Když se dá nádrž podél kufru ke stěně,kufr je úzký/užší a s bagáží nebo kuframa může nastat problém. A když se dá třeba v autě s velkym kufrem za sedačky, tak sklop si je potom a něco tam převážej - třeba lyže nebo něco delšího. I orig. Skivak je často nepoužitelnej. A s nádrží v kufru pak poslouchat nezřídka se vyskytující cinkání klepání vrzání plováku či jeho kyvný časti uvnitř nádrže. Slyšet je to občas víc než dost. A mohl bych pokračovat.... LPG je výborná věc. Sám ho používám ve dvou vozech. Jedno s velkym objemem (aby to tak nebolelo) a v jednom s malym objemem (aby to jezdilo za plivanec). Ale k tomu mám 530d, na kterou nedám dopustit. Jezdím s ní na dovolenou,protože mi nikde nenechá,na plnou nádrž dojede daleko,je pohodlná a reprezentativní... Jinak LPG by nemělo z auta smrdět, to znamená nějakou netěsnost. A u aut typu E60,E65 a jiných moderních to ani z výfuku laik nepozná. Ani při havárii se neni třeba bát. Zaprvé je to kapalný a za druhý ta bomba přežije nesmysl. Může být auto na hadry a bombu vyndáš a dáš do jinýho. Ten plyn je dobrej,ale zase bych to tak nepřevyšoval nad naftu.
Jinak pochopte už, že někomu holt přijde 7er e65/66 prostě hnusná (mě se docela líbí až FL) nebo nepraktická nebo staromódní nebo nesportovní (ať má DD nebo ne). Prostě každýmu se líbí něco. A ta známá pohádka - tak sere se obojí stejně. 535d je skvělej motor, neříkám,že benzíny nejsou, ale tohle už je LCi,poměrně už s vychytanýma chybama. A protože je to mladý a pokud Km seděj,tak to může ještě třeba 2-3roky fungovat jen na naftu a na olej. Nedá se to házet do jedný hromady s nějakou 530d z 2003,který už nemaj pod 400tis km a takový ty bazarovky už jsou často vraky v obleku BMW.
Zkusil jsem si obojí. Zátah ta 550i má pěknej, o tom žádná! ale trochu srovnatelnej s 535 je až tak za hranicí 5 tis. ot.empeel píše: A zrovna 550i má teda zátah jak kráva, psát že nikdy nebude jako 535, to jste se asi kluci spletli, ne?:) Teddy jel si s tím někdy?
535 v porovnání s tim táhne jak lokomotiva.
Atmosférickej benzín je kultivovanej, nárůst výkonu a krouťáku je plynulej, bez děr. S takovym motorem se auto dobře řídí na hranici možností. Lidí kteří tak jezdí je ale míň jak jedno procento. Tim nemyslim lidi, kteří si myslí, že tak jezdí.
Naproti tomu nafta je hrubě živočišná. Šlápneš a ten motor vyrve snad i asfalt pod kolama. Na běžný ježdění a na divočejší ježdění v běžnym provozu je to prostě líp využitelný. I když má samozřejmě svý dobře známý nevýhody.