Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pozdrav noveho clena klubu F10 (520d, automat)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#321 Příspěvek od Dyx »

Vcera cesta do Nemecka a zpet, a na tachu jsem si vsiml zajimavy stav km.. viz. priloha
Přílohy
km123456-B.jpg
km123456-B.jpg (92.44 KiB) Zobrazeno 1122 x
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#322 Příspěvek od Filozof »

DIXI: Co nového u 5er 520d. Jsou nějaké novinky které jsi s autem provedl ?

Jezdí auto dobře stále mu chutná BIO když je ted tak levná nafta ? :)

Tou 100kou jezdíš běžně v autě ? Jako po dálnici do německa a podobně ? Pak bych věřil i papírové spotřebě 4,7litru na 100km pokud se jede tak zlehka.

Máš nějaké fotky auta at se pokochám Dyxi ?
Řešil jsi nějaké servisní věci ohledně motoru a řetězu který rád praská nebo zatím nebylo potřeba nic zásadního řešit ?
Dost zde na klubu řešíme co auta typu Fxx vydrží tak můžeš poreferovat co se už měnilo at mají lidi představu.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#323 Příspěvek od Dyx »

sorry moc casto tu nejsem ze 3 duvodu
1. casove zaneprazdneni
2. co se tyka F10 520d tak se toho tady popravde taky moc noveho nedeje :-)
3. auto slape zcela v pohode a nemusim nic resit
4. pouzivam ho spis na delsi cesty nebo obch. jednani nekdy se stane ze s nim vyjedu 1x za tyden

Co nového u 5er 520d. Jsou nějaké novinky které jsi s autem provedl ?
Nene nic noveho vse v poradku, jen jsem jeste pridal jeden dalsi stupen na powerboxu...


Jezdí auto dobře stále mu chutná BIO když je ted tak levná nafta ? Smile
Ano jezdi naprosto v pohode, je pravda ze nekdy v mrazech po par dnech se stane ze po startu lehce zakouri z vyfuku. Zatim stale dostava B100 + vlastni namichane aditivum (orig. zimni VIF+ BEZAROMATIK+Aceton)
Mozna jednou za 5-6 nadrzi po vyjeti mu dam trochu cucnout fosilu (20L)


Tou 100kou jezdíš běžně v autě ? Jako po dálnici do německa a podobně ?Pak bych věřil i papírové spotřebě 4,7litru na 100km pokud se jede tak zlehka.
Nene.. kdepak nejezdim to jen kdyz jsem to testoval, kdyz je pocasi a dovoli to doprava (nejsou auta) a jeste treba specham tak jedu po dalnici i pres 200 ale neni to moc casto....No ale i tak, s tou modifikaci "hydrogencrackovaci jednotkou vlastni vyroby" plus powerboxem, tedy uplne jinymi jizdnimi vlastnostmi se clovek tezko kroti aby jel porad na usporu -:)
takze spotreba posledni dobou spis prumer okolo 6.4L


Máš nějaké fotky auta at se pokochám Dyxi ?
No ted v zime je auto spinave, ale je to proste normalni klasicka cerna barva nic specielniho zvenku vubec nic nepoznas. Kdyz si vzpomenu nekdy a vyjedu z mycky muzu nejake foto udelat... ale jak pisu proste na fotce nebude nic jineho nez tuctova cerna F10

Řešil jsi nějaké servisní věci ohledně motoru a řetězu který rád praská nebo zatím nebylo potřeba nic zásadního řešit ?
Musim zaklepat zatim nebylo nutne nic resit krome toho co jsem tu psal (kompletni vymena CIC nastesti v zaruce tedy zdarma po nepovedenem pokusu o upgrade mapovych podkladu).
Pak jsem delal jednou vymenu motoroveho oleje a vsech filtru a mozna i zbytecne-preventivne cepy dolnich prednich ramen, ty puvodni mam schovane mel jsem jen pocit ze neco obcas od predni napravy pri najezdu na nerovnosti zaklepe a ted je to mozna subjektivne o 3% lepsi, urcite by to jeste par desitek tisic km vydrzelo -:)


Dost zde na klubu řešíme co auta typu Fxx vydrží tak můžeš poreferovat co se už měnilo at mají lidi představu.
Myslim ze pokud nemas smulu s tim retezem a motorem a chovas se k aut uslusne, tak vse v pohode. Mel by to byt lepsi drzak nez predesle modely (treba i DPF by melo mit 2x takovou zivotnost, s moji hydrogencrackovaci jednotkou se i zlepsi spalovani takze by DPFko melo vydrzet jeste delsi dobu)

:evil:
Jo priznam se malem bych zapomel napsat: Skutecne jednu velkou chybu jsem udelal, musim ted bohuzel ty nove zimni pneu uz dojezdit, no poucil jsem se pro priste. Koupil jsem na zaklade studia anglickych recenzi nove pneu a sice levneho Cinana (bohuzel nechal se zmast pozitivnimi recenzemi) a neuvedomil jsem si pri tom VUBEC ze na auto ktere je stavene na runflaty tedy tvrde bocnice, je treba vzit kdyz uz ne runflaty tak jakekoliv jine pneu alespon se zesilenymi BOCNICEMI. Cinan je velmi mekky a na autech kde byly pozitivni recenze asi problemy nebyly, no pry to potrva minimalne rok nez pneu trochu ztvrdne.
Takze jsem sice nemalo tacu usetril, nicmene momentalne na dalnici nad 140kmh auto velmi neprijemne PLAVE a pozitek z jizdy je tutam.
Takze se tesim az budu moct ty zimaky zase shodit... Pro priste vim ze budu muset vyhledavat specielne recenze na pneu na auta ktera maji od vyroby runflaty tedy alespon odfiltrovat vsechny pneu, ktere NEMAJi zesilene bocnice (do runflatu se mi nechce). Ted jen doufam ze ty zimaky se rychle ojedou (tedy normalne pravy opak toho co si clovek preje kdyz si kupuje nove pneu) :oops:
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#324 Příspěvek od hurvajs77 »

Nepochopím jak si může dát někdo na auto čínské gumy… Nikde na webu jsem neviděl žádná pozitiva. Všichni se nakonec shodli, že takhle levný jsou vlastně drahý, protože jsou to sračky. Neříkám kupovat rovnou Michelin nebo Pirelli, ale čínu? Jsi docela sebevrah, nemluvě o bio shitu co tam leješ.

Jinak jak se někdo ptal na fotky, Dyxovo auto je naprosto v pohodě, viděl jsem ho asi před 1/2 a nemohu říci, že by se k němu choval špatně - nemluvím o bio, powerboxu atd. Zvenčí i uvnitř je auto pěkný
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#325 Příspěvek od Dyx »

hurvajs77 píše:Nepochopím jak si může dát někdo na auto čínské gumy… Nikde na webu jsem neviděl žádná pozitiva. Všichni se nakonec shodli, že takhle levný jsou vlastně drahý, protože jsou to sračky. Neříkám kupovat rovnou Michelin nebo Pirelli, ale čínu?
Proc hazis vsechno do jednoho pytle? Asi jsi nezaregistroval ze mezitim se doba zmenila.
Napriklad letnaky jsem po studiu ANGLICKCH recenzi koupil predtim take Cinany a sice za 1/3 cenu mam 95% uzitnou hodnotu PREMIOVYCH pneu.
Ja jsem dosud skoro na vsechny auta daval letnaky MICHELIN ENERGY takze srovnani mam, ovsem mensi rozmery kde je i cenovy rozdil minimalni.
Pokud je vsak u vetsich rozmeru cenovy rozdil 3 az 4 nasobny, tak clovek uz premysli o tom aby zbytecne nepreplacel.
Konkretne: letni pneu na F10ce mam Landsail Delinte LS 388 a dle recenzi a ocekavani jsem s nim i ve skutecnosti naprosto spokojeny. Naprosto tiche, dobre drzi stopu, vsechno v pohode atd. jedine co zatim nevim je kolik vydrzi km ovsem cenove stoji mene nez 1/3 Michelinu aspol tak urcite nebudou mit 3x kratsi zivotnost!

Co se tyka zimaku chtel jsem stejnou znacku tedy Landsail Delinte, ale bohuzel v dobe koupe listopad 2014 tato znacka zimaky v mem rozmeru NEVYRABELA a nebo nedodavala do CR.

Takze zatim s klidnym svedomim muzu doporucit znacku Landsail Delinte LS 388. (letnaky)
Naopak s klidnym svedomim muzu kazdeho varovat pred znackou ROTALLA !
Je skoda hazet vsechny Cinany do jednoho pytle.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#326 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Omfg :-)) mám známého, který uvažoval podobně a teď tu 330d nemůže "zkrotit" - čínský drift speciály dal na zadek, poté co 2x málem neprojel kruhák. Teď ho dává bokem jak s M3, ani se nemusí snažit, stačí trocha deště ;-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#327 Příspěvek od Teddy »

Výjimečně musim s Dyxem souhlasit.
Míval jsem Pirelli.... vydávat je za premiový je přežitek. Mají ale výbornej poměr cena a životnost.
Na bavu jsem měl Dunlopy. Mají příšerně krátkou životnost. Na hranici adheze jsou ale dobře čitelný.
Teď jezdim čínu. Není čína jako čína. Ty původní co byly na kolech když jsem je koupil jsem hned vyhodil. Jak zapršelo, tak to nedrželo. 530d hrabala i na šestku. :D
Měl jsem Goodride a teď mam tušim nexeny. Ty bych přirovnal k pirelli.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#328 Příspěvek od Filozof »

NA ty nexeny jsem slyšel od více lidí chválu. Takže něco na tom bude.
Další možnost je koupit zánovní premiové za třetinu.
Akorát jsme to řešili na 7er foru a za litr mít 18" pneu 255/45 je super.
Když mají 6-7mm a dva roky stare tak myslím super.

Takže i toto je možnost.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#329 Příspěvek od Dyx »

Teddy píše:Výjimečně musim s Dyxem souhlasit.
Míval jsem Pirelli.... vydávat je za premiový je přežitek. Mají ale výbornej poměr cena a životnost.
Na bavu jsem měl Dunlopy. Mají příšerně krátkou životnost. Na hranici adheze jsou ale dobře čitelný.
Teď jezdim čínu. Není čína jako čína. Ty původní co byly na kolech když jsem je koupil jsem hned vyhodil. Jak zapršelo, tak to nedrželo. 530d hrabala i na šestku. :D Měl jsem Goodride a teď mam tušim nexeny. Ty bych přirovnal k pirelli.
Njn.. Nexeny jsem mel dokonce ve velmi uzkem vyberu.... no vybiral ale jsem tak dlouho az jsem prebral... a to jsem ctenim a porovnavanim recenzi stravil nemalo casu.. mel jsem ja vul koupit asi ty Nexeny
I kdyz je fakt ze na ZIMAKACH resp. v zime i na desti jezdim tak jako tak extremne pomalu a opatrne .. a do 150kmh na rovine to s tema Rotellama nejak ty 2 zimy uz snad preziju (doufam ze se ojedou rychle :-)....
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#330 Příspěvek od Giovany1971 »

Nexen sport jezdím také zimu..235/45-17...můžu říct že sou fakt dobré na sněhu i v přimrzlém rozbředlém sněhu,,jsou fakt tiché..jen se mi zdá že mají hůř vystužené boky...mám pocit jaky auto plavalo..ale čím víc najíždím...tak je to lepší...Nexeny jezdí i spousta známych a nikdo na ně vyloženě nenadává...A také se mi zdá že moc neubývají :wink:
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#331 Příspěvek od empeel »

No, svym způsobem je to zajímavá diskuse. Člověk nikdy neví, ale osobně nevěřím, že takovýhle člověk fakt fyzicky existuje. Člověk co potřebuje auto 1x za týden si koupí F10, leje do něj eko, aby ušetřil 30kč/ 100 km, přestože ho od toho všude odrazují, koupí ještě powerbox ( za 1350,- vč DPH a poštovného, nonekupto!!), prestože ho odborníci nedoporučují, to samé s gumama. Člověk co nemá vůbec čas a píše tu rozsáhlé úvahy.
Ten člověk tady nehledá rady, ale něco jinýho. Třeba dstuduje sociologii a píše seminárku na téma " co všechno vydrží auto nadšenci na svých fórech " :?:
Jsem zvědav jestli někdy vyjeví svoji pravou identitu. :roll:

Ale teší mě, že se tu nenašel nikdo, kdo by mohl sdělit opravdu svoje osobní zkušenosti BMW+ekodiesel :cool2:
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#332 Příspěvek od Dyx »

empeel píše:..... Člověk co potřebuje auto 1x za týden si koupí F10, leje do něj eko, aby ušetřil 30kč/ 100 km, přestože ho od toho všude odrazují, koupí ještě powerbox ( za 1350,- vč DPH a poštovného, nonekupto!!), prestože ho odborníci nedoporučují, to samé s gumama. Člověk co nemá vůbec čas a píše tu rozsáhlé úvahy. Ten člověk tady nehledá rady, ale něco jinýho. Třeba dstuduje sociologii a píše seminárku na téma " co všechno vydrží auto nadšenci na svých fórech " :?:
Jsem zvědav jestli někdy vyjeví svoji pravou identitu. :roll:
Ale teší mě, že se tu nenašel nikdo, kdo by mohl sdělit opravdu svoje osobní zkušenosti BMW+ekodiesel :cool2:
Asi jsi poradne necetl co jsem psal, autem samozrejme jezdim KAZDY den. Ovsem na kratke popojizdeni do 40km po vesnicich je dle meho nazoru proste F10ky skoda (motor se ani poradne nezahreje), takzejak jsem psal jezdim na bezne denni jezdeni jinym autem ktere ma palivove naklady na 1km 50-70 haliru. Do vsech natovych aut jsem vzdycky daval bionaftu a bez problemu a mam s ni dlouhodobou osobni zkusenost, proc bych mel najednou verit nekomu jinymu a ne svym zkusenostem? Kdyby sis precetl poradne co jsem psal a napisu to znovu: tak moji motivaci pro BIO je i EKOLOGIE a princip (ja napriklad radsi podporim mistni zemedelce nez ropne sejky), nejde tu jen o uspory.
Samozrejme ze je taky nekdy obdobi kdy jezdim F10kou 6 dnu v kuse.
V necem sdilim moje zkusenosti v necem se zase zajimam o zkusenosti ci nazory druhych a porovnavam si je (moje nazory si vsak udelam sam nenecham si je od nikoho "vnutit" jen kvuli "vetsine" at uz se to tyka auta ci cehokoliv jineho)

Je na tom neco OPRAVDU az tak moc tezkeho k pochopeni? Mozna by pomohlo si diskusi precist znovu :mad: :D :lol:
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#333 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:DIXI:
....Máš nějaké fotky auta at se pokochám Dyxi ?
......
Tak abych ti vyhovel s fotkami alespon maly kompromis, jsou to fotky auta tesne predtim nez jsem ho koupil 1/2014 na tachaci je i videt cca. 112tis km, dneska mam na tachaci ca. 140tis km.
Ty fotky jsem nefotil ja ale dealer, ktery mi je poslal emailem nez jsem se na auto prijel podivat osobne... (nasel jsem stary email)

http://uloz.to/xNasV2uS/fwdfahrzeugbilder520d-zip

spokojen? :wink:

Mimochodem tento mesic mi vyprsi rocni zaruka od dealera, tak doufam ze se mi zrovna ted nerozpadne retez apod. :roll:

P.S: admin: zakaz pripon .zip a .rar a omezeni na velikost souboru 200Kb u prilozenych souboru, to je takle mysleno vazne a je to schvalne? Copak trochu mista na serveru na par fotek je dneska az tak drahe? Jde o to kdyz se to da jinam externe a po case nekdo soubor smaze.. budou tu jen prazdne odkazy.....
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#334 Příspěvek od empeel »

K pochopení to těžké není - je to nepochopitelné.
Ekologie se dá provozovat různě, ale lít do takové pěkné káry něco, co tam nepatří a co ti dřív nebo později udělá paseku v motoru za desetitisíce?
Ale jak jsem psal, myslím že tvoje story není skutečná, jde ti o něco jiného.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#335 Příspěvek od Dyx »

empeel píše:K pochopení to těžké není - je to nepochopitelné.
Ekologie se dá provozovat různě, ale lít do takové pěkné káry něco, co tam nepatří a co ti dřív nebo později udělá paseku v motoru za desetitisíce?
Ale jak jsem psal, myslím že tvoje story není skutečná, jde ti o něco jiného.
ono jde obecne o kvalitu paliva. Kdyz budes mit smulu natankujes nekvalitni fosil (ni naftu) tak mas po motoru nez reknes svec. Jelikoz jsem se biopalivy delsi dobu zabyval tak vim na co je potreba dat pozor a kde vznikaji problemy. Specielne pokud se tankuje stara bionafta ktera mohla reagovat s vlhkosti a necistotama a vzduchem ,tak pak vznikaji skutecne problemy.
Kdyby si cetl poradne co jsem psal, tak ja si kvalitu paliva opravdu hlidam a B100 netankuju nikde jinde nez u jedne jedine konkretni cerpacky kde vim ze se podzemni nadrz vycerpa behem 3-4 dnu takze je B100 porad cerstva. Doufam ze budes mit pochopeni pro to, ze jestli si ty myslis ze je je moje "story" skutecna a nebo neni skutecna.. mne opravdu o spanek neobere :-)
Mam takovy navrh: Ty si budes lit do sveho auta co chces a ja si do sveho auta zase budu lit co chci ja a vsichni budem spokojeny a nebudeme si nic vycitat :-).

Obecne ale samozrejme plati ze je pochybovat spravne ....
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#336 Příspěvek od Dyx »

no tak abych byl poctivej a odpovedel na polozeny dotaz, tak prece jen po zamysleni uvedu nejake "zavady", ktere bych povazoval za skutecne zavady u noveho auta, ale zatim je neresim:

1. Jak jsem uz psal driv po par tydnech mi opadaly stribrne nalepky na listach na prazich a ztratily se. Kdyz jsem zjistil ze se stribrne nalepky samostatne vubec neprodavaji pouze cele komletni predrazene listy, tak jsem se prozatim radeji smiril s tim ze pri otvirani dveri si zvyknu ze prahy jsou proste cerne :-)
2. Asi pred pul rokem mi prestala fungovat zasuvka zapalovace v prostoru stredove operky, zatim jsem nezacal zjistovat kde to ma pojistku... (pouzivam zatim jinou zasuvku)
3. Jednou za cas pri volnobehu pokud je vsude absolutni ticho, tak velmi lehce neco zadrnci zezadu od vyfuku, je to ale prilis slabe a sporadicke abych to zacal nejak resit.
4. Jak jsem zjistil nahodou pri plnem obsazeni auta - pro zadni pasazery nefunguje vedeni studeneho vzduchu klimou a ani topeni - z toho stredoveho tunelu. Kdyz jsem se vsak informoval co by to znamenalo (nechat auto v servisu x tydnu na zkoumani a testovani cim to muze byt a nechat rozebrat pulku auta) tak jsem se na to radeji vykaslal. Kdyz jednou za rok jedou v aute 3-4 lidi tak to holt musi prezit v aute jezdim z 90% sam a z 9.9% jeste spolujezdec. Nechci proste nechat do auta vrtat zbytecne a jeste riskovat, ze mi tam nekde podelaji neco jineho, nebo nedej boze by se na to nevztahovala zaruka (chvili jsem o tom uvazoval dat to do servisu a nechat identifikovat a opravit kdyz auto bylo jeste v zaruce, ted uz je to stejne pase)
5. V seriovem stavu tj. bez powerboxu a moji "hydrogencrackovaci jednotky" byla pri rozjezdu z nuly prece jen urcita prodleva, ktera by mohla byt u auta teto kategorie mensi. Nastesti jsem toto pro sebe uz vyresil....
6. Spotreba: Oproti pred koupi zapujcene a testovane novejsi F10 520d z jedne pujcovny, kde se podarilo celkem bez problemu spotreba 4.5L/100km a ktera mela Stop+Go, je to u tohoto o rok starsiho auta skutecne narocne dosahnout takove nizke spotreby. Dodatecnou montaz Stop+Go jsem zvazoval ale zatim odlozil na neurcito (to jsem myslim uz taky nekde psal)
7. ostatni veci ktere mi "vadi" jsem uz popisoval drive ale jsou proste dane konstrukci auta .....
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#337 Příspěvek od Filozof »

DIXI: Tak jsem rád, že jsi to pěkně popsal zajímalo by mě až budeš dělat STK za čas co třeba najdou a v kolika km...

V takovém autě. Bylo by fajn kdyby více lidí na klubu popisovali co u svých 5er modelů F10/11 mění postupně za díly.
Ty ozdobné lišty se rozpadají to jsem slyšel u více majitelů tak jsi to potvrdil že je to nekvalitně uděláno - nalepeno z výroby.

Auto nevypadá špatně, jen bych asi chtěl komforty sedačky a profi navi. ale chápu že jsi hledal kompromis, zase černá barva karoserie tomu autu sluší.

S tím řetězem se malinko pleteš. Psal tady borec že normálně jel konstantní rychlostí zničeho nic rána jako prase a auto mělo motor na šrot. Prasknul řetěz u Fka a motor KO.

Bejt tebou nechám si jej preventivně vyměnit za kvalitní a budeš mít klid na vždy už. A při prodeji bude lepší když budeš mít fakturu o provedené preventivní výměně. Bude to hrát taky svoji roli a lepší cenu vozu.
http://www.rh-engines.cz/

tady řeší svolávací akci slováci na klubu zkus zjistit zda platí i tady v čr.

http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 86-45.html


Jinak co se týče ježdění na B100 a tvuj spešl koktejl je to tvoje věc. Pokud to jezdí a funguje dobře případně jsi chemik a rozumíš tomu pak je to tvoje volba třeba to funguje dobře jako nafta to netuším.
Nejde to paušálně takto odsuzovat. Každej at si dělá co chce. To s tebou souhlasím.
Možná těch vědeckejch uprav máš až moc na autě případně jsi chtěl řešit a proto tady byla ta nevole od ostatních. Jsme na BMWKLUBU a ne na vědeckém foru. :)
Plno lidí tady chce pro auto to nejlepší a tak bere třeba naftu vervu a případně klasiku s VIF aditivy aby měli klid.
V ČR se to vše šmelí a šidí a pak se lidi divý že mají zničené motory a turba případně jim auta žerou.

Osobně se držím značky BENZINA a zjistil jsem že i TANK ONO bere od čepra . Takže prý mají stejnou kvalitu pokud nekecají. TANK ONO má zase příznivé ceny.
Stejně jezdím na LPG ale do jiného auta kterým občas jezdím na benzín klidně vemu tank ono.

BMW je symbolem - radost z jízdy a perfektní jízdní zážitky a když někdo hledá spojení usporného auta zní to malinko směšně tak pochop, že lidi se na to koukají skrz prsty.

Možná že na renault/peugeot foru a podobných značek by pro to měli pochopení.

PS: renault Megan 1,5dci by splnoval tvá očekávání o úsporném autě má jej kolega v práci a jezdí za 4-4,5litru nafty.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#338 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:DIXI: Tak jsem rád, že jsi to pěkně popsal zajímalo by mě až budeš dělat STK za čas co třeba najdou a v kolika km...
na zaklade mych dosavadnich zkusenosti opravdu vazne pochybuju, ze by na jakemkoliv STK cokoliv nasli. Tam zjisti max. ze auto poradne nebrzdi popr. pokud neco dole tece proudem..

Auto nevypadá špatně, jen bych asi chtěl komforty sedačky a profi navi. ale chápu že jsi hledal kompromis, zase černá barva karoserie tomu autu sluší.
No nakup kazdeho tim spis ojeteho auta je vicemene o kompromisech. Ano urcite bych se nebranil komfort sedackam, head up u, stop+go, profi navi, jinou nez cernou barvu... atd. atd. ovsem pri jednom danem budgetu bych na auto cekal do tedka :-)

Bejt tebou nechám si jej preventivně vyměnit za kvalitní a budeš mít klid na vždy už. A při prodeji bude lepší když budeš mít fakturu o provedené preventivní výměně. Bude to hrát taky svoji roli a lepší cenu vozu.
http://www.rh-engines.cz/
tady řeší svolávací akci slováci na klubu zkus zjistit zda platí i tady v čr.
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 86-45.html

OPRAVDU MOC diky za tip, podle sveho VINka to proverim jak u autorizaku v CR tak u nem. dealera kde jsem auto koupil. Pokud to bude platit vyrobce tak ok, davat ale jen tak dvacku CO KDYBY NAHODOU, to se mi zase moc nechce....
Jinak co se týče ježdění na B100 a tvuj spešl koktejl je to tvoje věc. Pokud to jezdí a funguje dobře případně jsi chemik a rozumíš tomu pak je to tvoje volba třeba to funguje dobře jako nafta to netuším.
Za urcitych podminek to funguje stejne nebo dokonce lepe nez nafta :-)musis vedet o co jde, urcite by na rozdil od fosilu auto nedelalo dobre nechat v nadrzi B100 a nejezdit s tim treba 3 mesice v jednom kuse...
Nejde to paušálně takto odsuzovat. Každej at si dělá co chce. To s tebou souhlasím.
To jsem rad ze tu se mnou alespon nekdo v necem souhlasi, no ale i kdyby ne tak bych to asi taky nejak "prezil"

Možná těch vědeckejch uprav máš až moc na autě případně jsi chtěl řešit a proto tady byla ta nevole od ostatních. Jsme na BMWKLUBU a ne na vědeckém foru.
no ono to zas tak moc s nejakymi "vedeckymi upravami" nema co do cineni, ja kdyz se o neco zajimam tak si hledam i (a predevsim) zdroje mimo oficielni meansteam at uz se to tyka (vyrobcu) aut nebo politiky nebo cehokoliv jineho. Velmi casto (cim dal casteji) je pravda nekde uplne jinde a vyrobci-servisaci aut (i politici i dochtori/farmadealeri :-) maji uplne jine vetsinou naprosto opacne zajmy nez uzivatel/spotrebitel/pacient ...
Plno lidí tady chce pro auto to nejlepší a tak bere třeba naftu vervu a případně klasiku s VIF aditivy aby měli klid.
ale vsak jasne to ja chapu, ja taky chci pro auto to nejlepsi, to ze mam jine a vic informaci popr. zkusenosti nez "plno lidi" pravdepodobne plnu lidi" nejak vadi protoze je to "odlisne" a s "tolerovanim odlisnosti" ma bohuzel plno lidi velky problem....Kdo se o auto a co jak proc funguje popr. co a jak by se dalo vylepsit z jakehokoliv duvodu NEZAJIMA tak zcela pochopitelne bude delat jen to co mu rekne autorizak/vyrobce/servisak a bude mit obavu ze vseho pro nej "noveho a neznameho" aby nahodou nic nepokazil, na tom neni nic spatneho naopak je o zcela pochopitelne a logicke.
Neco uplne jineho by ale bylo, kdybych snad nekomu VNUCOVAL ze MUSI taky jezdit na B100, ze si taky MUSI namontovat ten samy powerbox co mam ja, ze si MUSI do auta namontovat hydrogencrackovaci jednotku co mam ja.. atd. atd. ale ja nikomu nic nevnucuju :-)

V ČR se to vše šmelí a šidí a pak se lidi divý že mají zničené motory a turba případně jim auta žerou.
To ano to je pravda.. na druhou stranu jsou veci ktere neovlivnis
Osobně se držím značky BENZINA a zjistil jsem že i TANK ONO bere od čepra . Takže prý mají stejnou kvalitu pokud nekecají. TANK ONO má zase příznivé ceny.
No ano, ja pokud jednou za cas natankuju trochu fosilu tak asi taky BENZINU nebo ONO. I kdyz na vetsine cerpacek ONO pri vstupu do budovy cerpacky malem hazim savli z toho smradu jak je to tam vzdycky vsude zahuleny a je to jedno jestli to je u hranic s nemeckem nebo v praze nebo jinde ....
Stejně jezdím na LPG ale do jiného auta kterým občas jezdím na benzín klidně vemu tank ono.
Ano ja pouzivam na bezne kratke denni popojizdeni take jine auto s primarnim palivem LPG (trihybrid: elektro+E85+LPG

BMW je symbolem - radost z jízdy a perfektní jízdní zážitky a když někdo hledá spojení usporného auta zní to malinko směšně tak pochop, že lidi se na to koukají skrz prsty.
Proc by nemohlo byt auto s perfektnimi jizdnimi zazitky zaroven usporne? jak jsem psal je to o kompromisech popr. nekdy i castecne protikladnych pozadavcich... ze tato moje motivace neni uplne zcestna ci nejde o nesmyslny a smesny pozadavak myslim ukazuje i aktuelni trend vetsiny vyrobcu aut vcetne BMW kteri zacali napriklad i8-kou, tedy eletro- a hybridni auta atd. no a jelikoz je to o kompromisu, jelikoz mi na i8ku jaksi momentalne "chybi potrebne drobaky" tak jsem prozatim skoncil u F10 520d a zatim nejsem obzvlast nespokojeny i kdyz nebo prave protoze jsem si nektere veci MUSEL vylepsit
Možná že na renault/peugeot foru a podobných značek by pro to měli pochopení.
no ja tedy s dovolenim prece jen pochybuju, ze by to bylo zrovna konkretni znackou auta
PS: renault Megan 1,5dci by splnoval tvá očekávání o úsporném autě má jej kolega v práci a jezdí za 4-4,5litru nafty.
To sice asi ano, tyto ocekavani by asi splnoval, ovsem zase by bohuzel nesplnoval vsechny moje ostatni/zbyvajici ocekavani a pozadavky, ktere na to auto mam....
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#339 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:DIXI: ....
S tím řetězem se malinko pleteš. ....
tady řeší svolávací akci slováci na klubu zkus zjistit zda platí i tady v čr.
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 86-45.html
tak jsem dneska volal k By..i do Jesenice, kde jsem si nechal udelat prvni servis takze mne tam maji v systemu a manik mi rikal ze na moje VIN zadna svolavacka NENI.
Uvidim co mi jeste odepisou soudruzi z NDR co mi auto prodavali .....
ale asi mam smulu (nebo stesti?)

Ono co jsem cetl na nem. forech tak vetsinou pred urvanim retezu predchazi to ze se nejak prilis natahne-uvolni nejaka kladka.. a retez zacne trochu rachtat a byt hlasitejsi...
druha vec tzv. soupani nebo drhnuti retezu nemci oznacuji pouze za problem komfortu bez vlivu na funkcnost a jenom ten kdo hodne otravuje a rve tak mu ho vymeni ....
Obecne byvaji vic postizene auta s manualnim razenim (udajne ma vliv zpusob zarazeni pri odstaveni-rozjizdeni auta ci co) no to se mne netyka protoze mam automat... a zaroven jsou vic ohrozena auta pri kratkych trasach (coz se mne obcas castecne skutecne tyka, bo nez bych auto neprojel aspon 1x za tyden max 10 dnu radsi ho projedu alespon kratkou trasu)
Sice zvuky retezu i vubec od motoroveho prostoru sleduji pri kazdem startu ale do kabiny je to dost utlumene.
Takze mne napadlo upevnit nekam do coi nejblizsi blizkosti retezu-kladky neco jako elektronicky stetoskop s tim ze se do kabiny na repracek prepne zcela automaticky ale az pri prekroceni urcite hladiny hluku (nutna predesla kalibrace na pozici "tesne pred prepnutim) tim padem by JAKEKOLIV i sebemensi zvyseni hluku od retezu melo byt detekovatelne okamzite... zkusim se zeptat znameho elektronika.. nemelo by to byt nijak narocne neco takoveho udelat a pak nakalibrovat na kazde auto..
idealni by k tomu bylo mit moznost si poslechnout a zmerit frekvencni rozsah "rachtajiciho retezu" predem a zvysit nasledne frekvencni citlivost mikrofonu/stetoskopu prave v tomto pasmu aby normalni hlasity zvuk motoru pri zatezi nahodou nespinal zbytecne "alarm".....
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#340 Příspěvek od Dyx »

Dyx píše:
Filozof píše:DIXI: ....
S tím řetězem se malinko pleteš. ....
tady řeší svolávací akci slováci na klubu zkus zjistit zda platí i tady v čr.
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 86-45.html
No a dneska mi odepsali i "soudruzi z NDR" a potvrdili, ze na moje VIN zadna svolavacka ani nic podobneho neni. Pouze v pripade ze bych si vsiml ze muj retez je moc hlucny, muzu jet do servisu a nechat ho prekontrolovat.. hmmm :roll:
Presto diky za tip, za optani nic nedas a kdo se nezepta nic se nedozvi..
Odpovědět