Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 530D motor a vysoký nájazd km
Ahoj, potreboval by som odvás zopár rád k e39 530D
Nájazd 500.000km čo je potreba pokial ma toto BMW takýto nájazd km, e39 je plne funkčné plne v provoze bez jedinej vady karoserie alebo iného akého kolvek problému,
Nechcem aby ma niekde nechalo alebo sa čokolvek pokazilo a malo za následok fatalnu chybu, nejde mi o podvozok viem kedy je čo zlé a kedy je čo potreba vymenit, jedná sa mi iba o motor.
Dakujem vám.
Nájazd 500.000km čo je potreba pokial ma toto BMW takýto nájazd km, e39 je plne funkčné plne v provoze bez jedinej vady karoserie alebo iného akého kolvek problému,
Nechcem aby ma niekde nechalo alebo sa čokolvek pokazilo a malo za následok fatalnu chybu, nejde mi o podvozok viem kedy je čo zlé a kedy je čo potreba vymenit, jedná sa mi iba o motor.
Dakujem vám.
Starej se o to jako doteď.Kvalitní oleje,filtry a jejich včasná výměna.Kvalitní palivo je samozřejmost.
Někde jsem ,ale četl o vrtulkách v sání.Prý se občas rozpadnou.Jedna je snad u turba v trubce co jde z váhy vzduchu a další pokud nějaké jsou tak nevim kde.
Jinak jestli tě to potěší,tak kamarád má s e39 530d najeto 780 000km a pořád to jezdí solidně.Co si tak vzpomenu,tak za poslední 100tis.km řešil altík,turbo,podávací čerpadla,vývěvu.Jinak jen spotřebák.
Někde jsem ,ale četl o vrtulkách v sání.Prý se občas rozpadnou.Jedna je snad u turba v trubce co jde z váhy vzduchu a další pokud nějaké jsou tak nevim kde.
Jinak jestli tě to potěší,tak kamarád má s e39 530d najeto 780 000km a pořád to jezdí solidně.Co si tak vzpomenu,tak za poslední 100tis.km řešil altík,turbo,podávací čerpadla,vývěvu.Jinak jen spotřebák.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nijak ti to nepomuze, protože tady uz nikdo nemá kristalovou kouli aby ti řekl kolik toho ten zrovna tvůj motor který nikdo nikdy nevidel ani neslysel ještě naklepe... Chces li vedet v jake je kondici, vytahni nejake bankovky a zajed do nejakeho servisu. Vse ostatní jsou teoreticke zvasty. Sorry za uprimnost...
Nepochopili sme danost otázky a uprimnost je na mieste neni sa zaco ospravedlnovat, ešte tento rok by som rad 530d dojazdil počítam tak 60.000km potom bud to 535d alebo lpg do mojej 745i ale to je ina
Aby som ostal v temate mam s 530d najazdene dost moc, jazdim docela časovky /kilometrou vela a casu málo/ a za ten čas čo ju mam tak okrem podvozku ktory som hned po kúpe musel kompletne pomenit /prechod z r16 na r18/ som krom udržby nedal ani korunu, pravidelne každe tri mesiace výmena oleja a stým aj diagnostika aby bolo jasne čo čakat, nechcem dopadnut ako zo 745i - začalo to nejakym kružkom na najakej trubke v motore a skončilo to vytiahnutim motora a jeho kompletnym repasom a prave to pri pol milione, pritom všetky veci čo sa menili vam diagnostika neukaže. Bolo mi povedané že to je to vekom auta a najazdom kilometrou, únavou atd... tak preto sa pýtam na 530d, nerad by som aby ma niekde z nemecka odtahovali.
Aby som ostal v temate mam s 530d najazdene dost moc, jazdim docela časovky /kilometrou vela a casu málo/ a za ten čas čo ju mam tak okrem podvozku ktory som hned po kúpe musel kompletne pomenit /prechod z r16 na r18/ som krom udržby nedal ani korunu, pravidelne každe tri mesiace výmena oleja a stým aj diagnostika aby bolo jasne čo čakat, nechcem dopadnut ako zo 745i - začalo to nejakym kružkom na najakej trubke v motore a skončilo to vytiahnutim motora a jeho kompletnym repasom a prave to pri pol milione, pritom všetky veci čo sa menili vam diagnostika neukaže. Bolo mi povedané že to je to vekom auta a najazdom kilometrou, únavou atd... tak preto sa pýtam na 530d, nerad by som aby ma niekde z nemecka odtahovali.
V8i ma jine problemy nez R6d = nejde pausalizovat
Pokud diagnostika hlasi stale spatne zhavicky, muze byt spatne zhavici rele/jednotka
Pri tvem najezdu bych si predevsi priplatil neomezene asistencni sluzby od pojistovny + nahradni auto. Posrat se muze cokoli a nevis nikdy kdy se auto zastavi. I kdybys delal prevenci nevimjakou.
Pokud ma ten motor v sani virive klapky, tak vyndat a zaslepit !
Jinak jak uz tu psali ostatni - olej a filtry kazdych 15.000 - 20.000km, nemeckou naftu a uvidis ze jeste mnoho nalitas.
Jo a pokud je to automat, tak olej v automatu co 60.000km. a pokud jsi to doted nemenil, tak uz ho tam radsi nech
Pokud diagnostika hlasi stale spatne zhavicky, muze byt spatne zhavici rele/jednotka
Pri tvem najezdu bych si predevsi priplatil neomezene asistencni sluzby od pojistovny + nahradni auto. Posrat se muze cokoli a nevis nikdy kdy se auto zastavi. I kdybys delal prevenci nevimjakou.
Pokud ma ten motor v sani virive klapky, tak vyndat a zaslepit !
Jinak jak uz tu psali ostatni - olej a filtry kazdych 15.000 - 20.000km, nemeckou naftu a uvidis ze jeste mnoho nalitas.
Jo a pokud je to automat, tak olej v automatu co 60.000km. a pokud jsi to doted nemenil, tak uz ho tam radsi nech

Ono je to těžký ti takhle radit, když člověk neví co vše na tom autě bylo dělaný ale třeba pokud si ještě neměnil podávací čerpadlo pod řidičem tak to občas odchází, já na své řešil nedávno třeba prasklé těleso termostatu při 270tis ráno jsem přišel k autu a byla pod ním loužička
možná by to chtělo už i řešit rozvody sic to má řetěz ale na kamarádové při 650tis. už docela znatelně chrastili

V německém Auto Bildu loni v prosinci vyšel test E39 525 tds po ujetí 1mil km,zkus si to přečíst třeba tam najdeš odpovědi. Osobně mě zaujalo že v automatické převodovce nebyl celou dobu měněn olej nebo nebyl po celou dobu čištěn intercooler. Prý bylo o auto celkově špatně pečováno a přesto dalo 1mil jako nic a po rozebrání byli hlavní části ve stavu že by zvládli dalších 200000km.