Zdarec,
dnes sme se bly podívat do bazaru na jednu podle mě pěknou 525d. Vypadala v pohodě, chytla hned (teda po připojení boosteru) ale co mě zarazilo byl zmrzlý šlem na olejovém víčku.
Auto dlouho stálo a uřčitě jezdilo jen krátké trasy (v bazaru je nejméně půl roku) - může to být normální? Do vody se nezdálo že by tlakoval a olejový povlak v expanzce jsem nezaznamenal.
Foto přikládám a díky předem za názory
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525d zmrzlý šlem na víčku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1028
- Registrován: sob 12.11.2011 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 3041
Myslím, źe toto najdeš na všech víćkách. U své E39 M54 jsem to taky objevil a začal jsem zděšené zjišťovat, jeslti je to normální. A odpověď byla ano, je. Hned jak se zvedla venku teplota, nebo jak jsem jel delší trasu, tak to zmizelo a už se žádná emulze neobjevovala. Typicky to délá pŕi krátkých trasách v zimé.
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2247
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Když se jezdí krátké trasy při kterých se neohřeje olej, tak se tvoří kondenz ... který pak může zmrznout.
Jenom taková malá logická úvaha: Pokud nebyla zmrzlá voda v expanzce, tak to co na tom víčku zmrzlo nebude chladivo, protože i když se dostane do oleje, tak by si mělo zachovat svůj bod tuhnutí.
Jenom taková malá logická úvaha: Pokud nebyla zmrzlá voda v expanzce, tak to co na tom víčku zmrzlo nebude chladivo, protože i když se dostane do oleje, tak by si mělo zachovat svůj bod tuhnutí.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

