Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
528i e39 jak má táhnout odspodu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Zdravim mam e39 528i a zdá se mi nebo nevim jak to řict ale myslim si že zátah v otáčkách okolo 2000-2500ot není nic moc má tahat 528i od spodu? ja stim sice většinou jezdim okolo 2500-2700ot při běžne jizdě ale dřiv jsem měl 1.6 to uplně hruza ale zas mě přijde že na 2.8 to taky není zázrak příklad když jedu řekněme 100 na pětku-manuál a chci rychle předjet nakej nákladák a v levým je 200 m za mnou krám jedoucí 130 tak musím sešlápnou plnej plyn abych to dorovnal je to správně jinak na 2ku to udělá jenom asi 110 což sem čekal víc..Děkuji za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
já tě svezu v 728iA jede jak z praku
Dáme si race a pokud ti ujedu o dost máš něco špatně. moje má 1850kg.
Hodně pomůže VIF. Dávám jej do benzínu už asi pul roku a po asi 3-4nádrži kdy jsem dávkoval jsem citil jemnější projev auta a hladší chod.
Od spodu to moc nejde a mrzí mě že když jedeš dálničních 120km/h motor točí jen 2000otáček takže auto nemá žádnou sílu se rozjet musí podřadit i 2x dolů ...když dám sport tak jede ale jinak je to bída.
Ty auta 5er a 7er jsou dělané převážne na dálnice. Umí jezdit ve sportovním režimu ale to je zase do omezovače a přijde mi to že tomu motoru dáváš záhul po 13-17letech provozu.
Doporučuji špičkové oleje millers oils s NANO a VIF na čistění vstřikovačů a zvyšování oktanů benzínu, kvalitní vzduchovej filtr sportovní KN a samo dobré svíčky NGK je základ. A mít auto v dobrém stavu všechny hadice a sání samozřejmě.
No co asi jedině mít upravenou křivku výkonu sice to moc nezvednou na atmosféře stěží
7-9KW ale krouták bude níže takže to lépe pojede. Pokud někdo dokáže upravit za 2-3tisíce proč ne. O tom taky uvažuji.
Jinak hodně dělá líné auto ten diferencial. Je prostě brutálně dlouhej takže sice málo točí motor na dálnici super ale akcelerace je tím uplně zabitá.
U 3er hodně borci dávaj krátkej takže auto jede mnohem svižněji.
Ono se to nezdá ale pár drobností a hned to auto lépe dýchá a jede svižněji. Sám jsem nevěřil že jen filtry a kvalitní benzín N98 s VIF po nějaké době pojede lépe. Prostě bud si zvykneš a dáš mu kvalitní základní suroviny jako je benzín fitry olej atd. A zvykneš si na to že bud se ploužíš pomalu nebo jedeš svižně na sport režim.
Pokud máš manuál tak prostě jinak řadit. 2ka a 3ka ještě jede dobře pak už to není nic moc.
Ještě jedna věc. Velké kola navíc těžké, zabíjí taky výkon. Prostě 200koní a nějaké 18-19" ALU s velkým rozměrem i váhou hodně žerou výkon auta. Prostě odpor a váha kol dělá svoje. Vidím obrovskej rozdíl v zimních 16" alu a 18" letních. 235ky a 255ky zadek.
Musíš prostě najít rychlost kdy auto zrychluje dobře. pokud udržuji 140km/h tak auto zrychluje dobře ( má správné otáčky kde už je krouták) ...pokud jedu kilem na 5ku tak auto jede velice neochotně do vyšších..má cca 1800ot. otáček z toho nevystřelí na 5ku ani za boha
...bohužel není to V8. A musíš se naučit bud řadit nebo dávat sport režim při razantním zrychlování.

Dáme si race a pokud ti ujedu o dost máš něco špatně. moje má 1850kg.
Hodně pomůže VIF. Dávám jej do benzínu už asi pul roku a po asi 3-4nádrži kdy jsem dávkoval jsem citil jemnější projev auta a hladší chod.
Od spodu to moc nejde a mrzí mě že když jedeš dálničních 120km/h motor točí jen 2000otáček takže auto nemá žádnou sílu se rozjet musí podřadit i 2x dolů ...když dám sport tak jede ale jinak je to bída.
Ty auta 5er a 7er jsou dělané převážne na dálnice. Umí jezdit ve sportovním režimu ale to je zase do omezovače a přijde mi to že tomu motoru dáváš záhul po 13-17letech provozu.
Doporučuji špičkové oleje millers oils s NANO a VIF na čistění vstřikovačů a zvyšování oktanů benzínu, kvalitní vzduchovej filtr sportovní KN a samo dobré svíčky NGK je základ. A mít auto v dobrém stavu všechny hadice a sání samozřejmě.
No co asi jedině mít upravenou křivku výkonu sice to moc nezvednou na atmosféře stěží
7-9KW ale krouták bude níže takže to lépe pojede. Pokud někdo dokáže upravit za 2-3tisíce proč ne. O tom taky uvažuji.
Jinak hodně dělá líné auto ten diferencial. Je prostě brutálně dlouhej takže sice málo točí motor na dálnici super ale akcelerace je tím uplně zabitá.
U 3er hodně borci dávaj krátkej takže auto jede mnohem svižněji.
Ono se to nezdá ale pár drobností a hned to auto lépe dýchá a jede svižněji. Sám jsem nevěřil že jen filtry a kvalitní benzín N98 s VIF po nějaké době pojede lépe. Prostě bud si zvykneš a dáš mu kvalitní základní suroviny jako je benzín fitry olej atd. A zvykneš si na to že bud se ploužíš pomalu nebo jedeš svižně na sport režim.
Pokud máš manuál tak prostě jinak řadit. 2ka a 3ka ještě jede dobře pak už to není nic moc.
Ještě jedna věc. Velké kola navíc těžké, zabíjí taky výkon. Prostě 200koní a nějaké 18-19" ALU s velkým rozměrem i váhou hodně žerou výkon auta. Prostě odpor a váha kol dělá svoje. Vidím obrovskej rozdíl v zimních 16" alu a 18" letních. 235ky a 255ky zadek.
Musíš prostě najít rychlost kdy auto zrychluje dobře. pokud udržuji 140km/h tak auto zrychluje dobře ( má správné otáčky kde už je krouták) ...pokud jedu kilem na 5ku tak auto jede velice neochotně do vyšších..má cca 1800ot. otáček z toho nevystřelí na 5ku ani za boha
...bohužel není to V8. A musíš se naučit bud řadit nebo dávat sport režim při razantním zrychlování.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Dík za rady jo mě je to víceméně jasný a tak nak viceméně jsem to měl v plánu všechno,auto jsem koupil za pytel hrušek takže o to víc zbyde na opravy a upravy svíčky nkg palivovej filtr hadici za vahou jsem objednal,pak mám v plánu proplach motoru a dekarbonizaci vzchovej tam je bosch zánovní,jsou tam svíčky brisk,zvyšovač oktakovyho čisla mam doma zatim jsem nepoužil tak dám ale tankuju agip 98 což jsem slyšel že je kvalita tak si myslim že to nema cenu VIF jsem měl aji JIP čistič vstřikovacího systému ted tím projíždím nádrž dohromady zatím nic extra,pak dám pryč katalyzátory myslim že když jsou tam dva tak to taky je znát,kola r17 225 takže to je ok,po tom všem to musí ožít i kdyby nechtělo si myslím co ty?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Bratn: Dobrej postřeh. Myslíš si že to bude problém skoro každé M52ky. Buh ví zda to někdo dělal a jen tímto si člověk hodně pomůže co jsem se dočetl.

Já ted mám nachystanej 10w-40 Millers Oils
tento
http://maziva.heureka.cz/millers-oils-n ... kace/#text
Uvidíme zda je tak super. Kamarád doporučil prý je to citit a změřené navýšení výkonu bylo.
Aditivace nanočásticemi poskytuje následující výhody:
Výrazné snížení tření - až o 60 % ve srovnání s běžnými polosyntetickými oleji specifikace 10w40.
Nižší opotřebení součástí a prodloužení životnosti zatěžovaného agregátu - až o 42% ve srovnání s běžnými polosyntetickými oleji specifikace 10w40.
Koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá, což výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady.
Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Ale ten vanos jak nám napsal Bratn do toho pujdu a přetěsním určitě.
Nevěřím že to někdo někdy dělal.
Takže preventivně určitě udělám taky.


Já ted mám nachystanej 10w-40 Millers Oils
tento

http://maziva.heureka.cz/millers-oils-n ... kace/#text
Uvidíme zda je tak super. Kamarád doporučil prý je to citit a změřené navýšení výkonu bylo.
Aditivace nanočásticemi poskytuje následující výhody:
Ale ten vanos jak nám napsal Bratn do toho pujdu a přetěsním určitě.
Nevěřím že to někdo někdy dělal.

Takže preventivně určitě udělám taky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
troufnu si tvrdit že to nebude sice zázrak ale pokud to na starém autě dalo pár koní nahoru a spotřeba šla o asi pul litru dolu něco na tom bude.
Millers oils je světová špička. Tomu bych věřil a nedovolil by si kecat.
Data mluví za vše.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 10w40
Hustota při 15°C: 0.874
Kinematická viskozita při 100°C: 13.84cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 94.5cSt
Viskozitní index: 149
Bod skápnutí: -33°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -25°C (CCS): 7, 000cP max
mrkni se sem....vypadá to dobře.
http://www.mazeme.cz/mazeme/5-TECHNOLOGIE/3-Testy
Společnost EB Motorpsort provedla porovnání olejů Millers Oils Motorsport CFS 10w60 s novým CFS 10w60 NT
Podrobnosti o autě v testu:
Porsche 911 RSR, r.v.1973, motor 2994 ccm, počet válců 6
Motor byl připraven Tuthill Porsche Wardington, Oxfordshire, Velká Británie
Test s olejem CFS 10w60
Výkon motoru 268 koní
Výkon přenášený na kola 218 koní
Maximální točivý moment 296 Nm
Po následné výměně oleje na CFS 10w60 NT test ukázal
Výkon motoru 283 koní
Výkon přenášený na kola 223 koní
Maximální točivý moment 307 Nm
Takže v tomto případě, změna oleje z CFS 10w60 na CFS 10w60 NT přinesla o 5,6 procent více výkonu a 3,7 procent točivého momentu.
Sice to není žádnej zázrak ale další drobnost která ve výsledku udělá hodně.
Staré auto má prostě už nižší výkon než když bylo fungl nové. Budeme rádi když se běžnými metodami přiblížíme výkonu nového auta.
Ideální je vytáhnout motor a udělat repase všeho co je špatné. Všechny hadice těsnění a vše co se netváří ok.
Ale to dělá jen pár nadšenců tady.
Zase pak mají na dlouhé roky klid a vše šlape jak švýcarské hodinky.
Bejt to M5 nebo M3 tak tam to chápu to je srdcovka na dosmrti.
tady dokonce v Autosalonu na primě taky nějaká zmínka.
https://www.youtube.com/watch?v=6Iy0Qwg4H-Q
Millers oils je světová špička. Tomu bych věřil a nedovolil by si kecat.
Data mluví za vše.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 10w40
Hustota při 15°C: 0.874
Kinematická viskozita při 100°C: 13.84cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 94.5cSt
Viskozitní index: 149
Bod skápnutí: -33°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -25°C (CCS): 7, 000cP max
mrkni se sem....vypadá to dobře.

http://www.mazeme.cz/mazeme/5-TECHNOLOGIE/3-Testy
Společnost EB Motorpsort provedla porovnání olejů Millers Oils Motorsport CFS 10w60 s novým CFS 10w60 NT
Podrobnosti o autě v testu:
Porsche 911 RSR, r.v.1973, motor 2994 ccm, počet válců 6
Motor byl připraven Tuthill Porsche Wardington, Oxfordshire, Velká Británie
Test s olejem CFS 10w60
Výkon motoru 268 koní
Výkon přenášený na kola 218 koní
Maximální točivý moment 296 Nm
Po následné výměně oleje na CFS 10w60 NT test ukázal
Výkon motoru 283 koní
Výkon přenášený na kola 223 koní
Maximální točivý moment 307 Nm
Takže v tomto případě, změna oleje z CFS 10w60 na CFS 10w60 NT přinesla o 5,6 procent více výkonu a 3,7 procent točivého momentu.
Sice to není žádnej zázrak ale další drobnost která ve výsledku udělá hodně.
Staré auto má prostě už nižší výkon než když bylo fungl nové. Budeme rádi když se běžnými metodami přiblížíme výkonu nového auta.
Ideální je vytáhnout motor a udělat repase všeho co je špatné. Všechny hadice těsnění a vše co se netváří ok.

Ale to dělá jen pár nadšenců tady.
Zase pak mají na dlouhé roky klid a vše šlape jak švýcarské hodinky.
Bejt to M5 nebo M3 tak tam to chápu to je srdcovka na dosmrti.
tady dokonce v Autosalonu na primě taky nějaká zmínka.
https://www.youtube.com/watch?v=6Iy0Qwg4H-Q