Potřebuji přesně vědět, co za chyby vypsala diagnostika ohledně VT čerpadla a čidla na railu? Nebylo tam něco jako
"plausibilität - plausibility"?
- pokud
ANO, tak udělat "flaštičkový test", ke zjištění, který a kolik vstřikovačů propouští více, než je zdrávo
- k vytvoření potřebného tlaku v railu jsou kromě technického stavu potřebné startovací otáčky - jak je na tom baterka? Zkus si připojit ještě jednu baterku přes kabely. Po výměně baterky mi to najednou točilo 2x rychleji, protože původní baterka stárla velmi pomalu
- nové VT čerpadlo za 25tKč určitě nekupovat, pomůže přetěsnění za 1.900, celková repase (=generálka) vyjde na cca 5tKč. Přetěsnění udělají u BOSCHe za několik dní včetně otestování. Problém je ten, že BOSCH si to čerpadlo z auta nevymontuje a BMW Ti nezamontuje jakýkoliv díl, který nebyl dodán z jejich distribuční sítě. Takže to VT čerpadlo budeš muset vyndat sám nebo někoho požádat o de/montáž - ale problematické to není
- pokud špatně startuje teplé, podíval bych se na čidlo vačky B6219
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102008.png , ale diagnostika nic takového nevypisuje
Postupuj v tomto pořadí a v názvu příspěvku nahraď slovo "klasika" slovem "commonrail". Klasické vstřikovací čerpadlo vypadá trochu jinak.
