Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

VT čerpadlo CommonRail - klasika problém :)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
djbirkoff
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#1 Příspěvek od djbirkoff »

Hoj bramboráci, mam takovej dotaz předevšim na ty zkušenější.Mam 530DA 2003 automat a celkem dlouho točí než chytne.Diagnostika ukázala VT čepadlo a čidlo lišty.Studené to chytne rychleji než teplé a jednou chudík nenaskočil vůbec.Při otočením klíče do 2 pozice slyším podávací čerpadlo. koukal sem na Inpu a tlačí 4.02 baru.VT je na 348 barech na volnoběhu.Divný a co mi zaráží jest, že slyšim při natlačení paliva do VT,jako by od něj ucházel vzuch.
Dotaz zní : je možné, že čerpadlo netlačí dost a chtělo by jen přetěsnit nebo je nutná výměna ? Co bude lepí za postup ? Nebo rovnou vzít love a koupit jiný.
Vim že jsou zde borci, který vědí mnoho.Tudíš Lemplovi, jako já poradí aby neudělal blbost :D
Přílohy
Inpa
Inpa
Inpa.JPG (105.33 KiB) Zobrazeno 557 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Potřebuji přesně vědět, co za chyby vypsala diagnostika ohledně VT čerpadla a čidla na railu? Nebylo tam něco jako "plausibilität - plausibility"?

- pokud ANO, tak udělat "flaštičkový test", ke zjištění, který a kolik vstřikovačů propouští více, než je zdrávo

- k vytvoření potřebného tlaku v railu jsou kromě technického stavu potřebné startovací otáčky - jak je na tom baterka? Zkus si připojit ještě jednu baterku přes kabely. Po výměně baterky mi to najednou točilo 2x rychleji, protože původní baterka stárla velmi pomalu

- nové VT čerpadlo za 25tKč určitě nekupovat, pomůže přetěsnění za 1.900, celková repase (=generálka) vyjde na cca 5tKč. Přetěsnění udělají u BOSCHe za několik dní včetně otestování. Problém je ten, že BOSCH si to čerpadlo z auta nevymontuje a BMW Ti nezamontuje jakýkoliv díl, který nebyl dodán z jejich distribuční sítě. Takže to VT čerpadlo budeš muset vyndat sám nebo někoho požádat o de/montáž - ale problematické to není

- pokud špatně startuje teplé, podíval bych se na čidlo vačky B6219 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102008.png , ale diagnostika nic takového nevypisuje

Postupuj v tomto pořadí a v názvu příspěvku nahraď slovo "klasika" slovem "commonrail". Klasické vstřikovací čerpadlo vypadá trochu jinak. :D
djbirkoff
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: úte 18.12.2012 01:00

#3 Příspěvek od djbirkoff »

Ty seš prostě bourák, co ví co povídá!
Baterku sem koupil zrovna novou.Je pravda, že se to o něco zlepšilo, ale neškrtá to jako dříve.Je tam prodleva 3sec cca.Heleď čidlo na liště říká, že málo tlaku při startu.Když sem to projel diagnostikou v servise.Víc to nenapovědělo...ale co vyžbleptnula Inpa, nebylo o víc srozumitelnější.Nicméně tam plausibilitat, nebylo jisto jistě.Nejsem šílenec,ach běžel koupit nové čerpadlo a dohnal staré vstřiky k sebevraždě :) Zkusim servis Bosch,aby mi sdělily jaké jest jejich stanovisko.5 tisíc není raketa, aby mi bramborák zase krásně vozil.
Najdu papír, kam sem si napsal tu chybu a hodim to sem.Třeba se na to profík, jako ty mrkne a řekne prdlajs.Tohle a tohle und Fertig.
Odpovědět