Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

správné chování viscospojky ventilátoru-E39 540iA

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#1 Příspěvek od rades »

Ahoj Kluci.Může mi tu někdo prosím poradit,jak se má správně chovat viscospojka na vrtuli? Řešil jsem tu přehřívání motoru a stále nemám vyřešeno.Vyměnil jsem termostat i pumpu,vyčistil chladiče,zkontroloval průchodnost trubek a zatím problém trvá.zdá se mi,že visco nechodí úplně jak má. Při zahřátém motoru ji bezproblému zastvím a i při zahřátém motoru při vytočení motoru jde stále stejnou rychlostí jako za volnoběhu a nerozběhne se víc.Dle mého názoru prokluzuje.Prosím tedy o radu
Přdem Díky moc.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#2 Příspěvek od ACDC »

Záleží, jak zahřátém motoru. Visco spíná při cca 92 stC,? na chladiči
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#3 Příspěvek od rades »

No,když nastartuju,visco jede v podstatě stejně,jako otáčky čerpadla a takto se chová stejně i při plně zahřátém motoru -v mém případě přehřátém motoru na 119 st. Pokud vytočím motor,tak visco i v této teplotě nezmění otáčky a jede v podstatě stejně.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#4 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Pokud nemění otáčky a jde zastavit i při téhle teplotě,tak je špatná.Věř že sepnutou viskospojku poznáš,to je takový hukot že se nedá přeslechnout.
Odpovědět