Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 INCREASED EMISSIONS - pomoc

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#1 Příspěvek od jiririder »

takze na aute sem vycistil EGR, nevim jestli to ma s tim problemem nejakou spojitost, ale asi dva dny potom se mi rosvitila zluta kontrolka motoru s vystrahou INCREASED EMISSIONS (zvysene emise). Auto se mi zda ze jede normalne, vse ok. Diagnostika mi vypsala nize uvedene. Prosim o pomoc či nejakej napad co s tim. Diky vsem...



4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelab
weichung
P0401 Abgasrückführung 1 - Durchsatz zu gering
Fehlerhäufigkeit: 53
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179768
km
Motordrehzahl 661.9
8 1/min
Kühlmitteltemperatur 74.2
2 °C
Raildruck Ist 307.2
1 bar
Einspritzmenge 8.2
7 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 384.4
0 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Tastverhältnis Abgasrückführsteller 74.8
3 %
Tastverhältnis Ladedrucksteller 94.5
3 %
Umgebungsdruck 905.8
4 mbar
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1323.9
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 74.2
2 °C
Raildruck Ist 315.0
8 bar
Einspritzmenge 5.9
1 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 523.0
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1014.1
5 mbar
Linearisierter APP1 7.0
9 %
Tastverhältnis Abgasrückführsteller 74.8
3 %
Tastverhältnis Ladedrucksteller 92.9
5 %
Umgebungsdruck 915.6
9 mbar
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits ge
speichert
Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe ver
ursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 01 A2 06 04 01 35 28 57 C7 18 7C 27
15 3D 5E
00 5F 78 5C 57 DC 30 7C 28 0F 53 67 09
5F 76 5D
---------------------------------------------------
----------
4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1268.7
9 1/min
Kühlmitteltemperatur 28.0
4 °C
Raildruck Ist 559.2
8 bar
Einspritzmenge 22.8
4 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 510.4
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Linearisierter APP1 23.6
2 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 7.9
0 km/h
Zustand der Glühanzeige 163.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 2013.5
2 1/min
Kühlmitteltemperatur 57.1
5 °C
Raildruck Ist 322.9
6 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 346.5
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14337.5
1 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 40.4
7 km/h
Zustand der Glühanzeige 140.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 52 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2E 4E 47
3A 51 5D
1E 57 08 A3 57 DC 49 6B 29 00 37 5E 00
58 29 8C
---------------------------------------------------
----------
4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1268.7
9 1/min
Kühlmitteltemperatur 28.0
4 °C
Raildruck Ist 559.2
8 bar
Einspritzmenge 22.8
4 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 510.4
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Linearisierter APP1 23.6
2 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 7.9
0 km/h
Zustand der Glühanzeige 163.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 2013.5
2 1/min
Kühlmitteltemperatur 57.1
5 °C
Raildruck Ist 322.9
6 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 346.5
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14337.5
1 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 40.4
7 km/h
Zustand der Glühanzeige 140.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 62 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2E 4E 47
3A 51 5D
1E 57 08 A3 57 DC 49 6B 29 00 37 5E 00
58 29 8C
---------------------------------------------------
----------
4212 4212 Gluehkerze Zylinder 1, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 12 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 22 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 32 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 42 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4587 4587 Kraftstofffilter
Fehlerhäufigkeit: 5
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179824
km
Motordrehzahl 689.5
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 99.3
2 °C
Raildruck Ist 299.3
3 bar
Einspritzmenge 5.5
1 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 403.3
0 mg/Hub
Ladedruck Istwert 896.0
0 mbar
Vorfördermenge Sollwert 130.8
7 l/h
Batteriespannung 11893.6
2 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.0
0 km/h
Kraftstofftemperatur 43.1
0 °C
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179928
km
Motordrehzahl 689.5
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 84.2
6 °C
Raildruck Ist 299.3
3 bar
Einspritzmenge 6.7
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 434.8
1 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Vorfördermenge Sollwert 130.8
7 l/h
Batteriespannung 11567.7
7 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.0
0 km/h
Kraftstofftemperatur 38.0
8 °C
Filter verstopft
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 87 04 06 00 00 05 28 57 CE 19 95 26
0E 40 5B
83 49 00 5D 57 DB 19 86 26 11 45 5D 83
47 00 58
===================================================
=========
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#2 Příspěvek od Miguel »

Tak první chyba která ti rozsvítí žlutou kontrolku motoru je právě ovládání regulace recilkulace výfukových plynů (EGR), tam si něco pokakal při tom čištění. Ostatní jsou žhavičky na všech válcích (to bude spíš v tahu jednotka žhavení) a poslední je chyba palivového filtru.
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#3 Příspěvek od jiririder »

a jakej muze bejt problem s tim palivovym filtrem? ten sem daval novej, je tam cca 3mesice.

ta jednotka zhaveni ma vliv na co? jen na starty v zime, ze to nebude slapat? ted celou zimu v pohode a bez problemu vse slapalo a auto startovalo i v mrazech
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jendix »

jiririder píše:a jakej muze bejt problem s tim palivovym filtrem? ten sem daval novej, je tam cca 3mesice.

ta jednotka zhaveni ma vliv na co? jen na starty v zime, ze to nebude slapat? ted celou zimu v pohode a bez problemu vse slapalo a auto startovalo i v mrazech


chytlo absolutně bez problémů, nebo se párkrát motor otočil a pak to postupně chytlo.. ono bez hževení nastartuješ.. ale neni to jak na jedno drbnutí bez hžavení..

když máš vtahu jednotku hžavení, což je fakt pravděpodobný.. tak budou asi i v háji klapky v sání.. většinou pouštěji olej kterej kape právě na jednotku hžavení.. zkus pohledat na foru, myslim že tu někdo psal že se nechá nějak opravit, jinak stojí asi trojku..
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#5 Příspěvek od jiririder »

no chytalo to hned, no problem !!!

klapky mam vyndany a je fakt ze to tam trosku moci, ale fakt malo...

-hledam ale nemuzu najit :)
ppmajko
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: sob 11.06.2011 00:00
Bydliště: SK, Poprad

#6 Příspěvek od ppmajko »

cau vyriesil si ten problem s tou kontrolkou?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#7 Příspěvek od sedyvlk6 »

jiririder píše:takze na aute sem vycistil EGR, nevim jestli to ma s tim problemem nejakou spojitost, ale asi dva dny potom se mi rosvitila zluta kontrolka motoru s vystrahou INCREASED EMISSIONS (zvysene emise). Auto se mi zda ze jede normalne, vse ok. Diagnostika mi vypsala nize uvedene. Prosim o pomoc či nejakej napad co s tim. Diky vsem...



4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelab
weichung
P0401 Abgasrückführung 1 - Durchsatz zu gering
Fehlerhäufigkeit: 53
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179768
km
Motordrehzahl 661.9
8 1/min
Kühlmitteltemperatur 74.2
2 °C
Raildruck Ist 307.2
1 bar
Einspritzmenge 8.2
7 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 384.4
0 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Tastverhältnis Abgasrückführsteller 74.8
3 %
Tastverhältnis Ladedrucksteller 94.5
3 %
Umgebungsdruck 905.8
4 mbar
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1323.9
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 74.2
2 °C
Raildruck Ist 315.0
8 bar
Einspritzmenge 5.9
1 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 523.0
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1014.1
5 mbar
Linearisierter APP1 7.0
9 %
Tastverhältnis Abgasrückführsteller 74.8
3 %
Tastverhältnis Ladedrucksteller 92.9
5 %
Umgebungsdruck 915.6
9 mbar
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits ge
speichert
Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe ver
ursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 01 A2 06 04 01 35 28 57 C7 18 7C 27
15 3D 5E
00 5F 78 5C 57 DC 30 7C 28 0F 53 67 09
5F 76 5D
---------------------------------------------------
----------
4252 4252 Gluehkerze Zylinder 5, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1268.7
9 1/min
Kühlmitteltemperatur 28.0
4 °C
Raildruck Ist 559.2
8 bar
Einspritzmenge 22.8
4 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 510.4
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Linearisierter APP1 23.6
2 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 7.9
0 km/h
Zustand der Glühanzeige 163.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 2013.5
2 1/min
Kühlmitteltemperatur 57.1
5 °C
Raildruck Ist 322.9
6 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 346.5
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14337.5
1 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 40.4
7 km/h
Zustand der Glühanzeige 140.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 52 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2E 4E 47
3A 51 5D
1E 57 08 A3 57 DC 49 6B 29 00 37 5E 00
58 29 8C
---------------------------------------------------
----------
4262 4262 Gluehkerze Zylinder 6, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1268.7
9 1/min
Kühlmitteltemperatur 28.0
4 °C
Raildruck Ist 559.2
8 bar
Einspritzmenge 22.8
4 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 510.4
3 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Linearisierter APP1 23.6
2 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 7.9
0 km/h
Zustand der Glühanzeige 163.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 2013.5
2 1/min
Kühlmitteltemperatur 57.1
5 °C
Raildruck Ist 322.9
6 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 346.5
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14337.5
1 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 40.4
7 km/h
Zustand der Glühanzeige 140.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 62 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2E 4E 47
3A 51 5D
1E 57 08 A3 57 DC 49 6B 29 00 37 5E 00
58 29 8C
---------------------------------------------------
----------
4212 4212 Gluehkerze Zylinder 1, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 12 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 22 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 32 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 12
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179808
km
Motordrehzahl 1213.6
3 1/min
Kühlmitteltemperatur 45.1
0 °C
Raildruck Ist 291.4
5 bar
Einspritzmenge 0.0
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 365.4
9 mg/Hub
Ladedruck Istwert 925.5
3 mbar
Linearisierter APP1 0.0
0 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 49.3
5 km/h
Zustand der Glühanzeige 143.0
0 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179936
km
Motordrehzahl 1765.2
7 1/min
Kühlmitteltemperatur 56.1
5 °C
Raildruck Ist 645.9
2 bar
Einspritzmenge 24.0
2 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 579.7
5 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1083.0
7 mbar
Linearisierter APP1 34.6
5 %
Batteriespannung 14174.5
9 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 28.6
2 km/h
Zustand der Glühanzeige 170.0
0 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 42 04 06 00 00 0C 28 57 CC 2C 5F 25
00 3A 5E
00 57 32 8F 57 DC 40 6A 52 3D 5C 6E 2C
57 1D AA
---------------------------------------------------
----------
4587 4587 Kraftstofffilter
Fehlerhäufigkeit: 5
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 179824
km
Motordrehzahl 689.5
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 99.3
2 °C
Raildruck Ist 299.3
3 bar
Einspritzmenge 5.5
1 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 403.3
0 mg/Hub
Ladedruck Istwert 896.0
0 mbar
Vorfördermenge Sollwert 130.8
7 l/h
Batteriespannung 11893.6
2 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.0
0 km/h
Kraftstofftemperatur 43.1
0 °C
2. Umweltsatz
Kilometerstand 179928
km
Motordrehzahl 689.5
6 1/min
Kühlmitteltemperatur 84.2
6 °C
Raildruck Ist 299.3
3 bar
Einspritzmenge 6.7
0 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 434.8
1 mg/Hub
Ladedruck Istwert 915.6
9 mbar
Vorfördermenge Sollwert 130.8
7 l/h
Batteriespannung 11567.7
7 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.0
0 km/h
Kraftstofftemperatur 38.0
8 °C
Filter verstopft
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe ve
rursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 87 04 06 00 00 05 28 57 CE 19 95 26
0E 40 5B
83 49 00 5D 57 DB 19 86 26 11 45 5D 83
47 00 58
===================================================
=========

připojil si po vyčištění podtlakovou hadičku? Nebo může být prasklá.
ppmajko
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: sob 11.06.2011 00:00
Bydliště: SK, Poprad

#8 Příspěvek od ppmajko »

mne pomohla vymena ventilu na ovladanie EGR+hadicky
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#9 Příspěvek od matik »

Řešil jsem nedávno to samé, nakonec mi pomohla výměna měniče tlaku, (na vw vcelku častý problém co jsem zjišťoval)... Rozhodně bych doporučil sundat sání, podívat se na podtlakové hadičky, pokud v nich chyba nebude tak koupit měnič tlaku a preventivně i ty podtlakové hadičky vyměnit..
Zkusil bych se ještě podívat na správnou funkci EGR ventilu... Co jsem to měl rozhozené já tak jediné možnosti mi vyšli že buď EGR ventil špatný nebo hadičky a nebo ten měnič tlaku...
Odpovědět