Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dálkové světla e39 před fl.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
carda111
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#1 Příspěvek od carda111 »

Čau klubáci řeším dálkové světla. Majtel předemnou vyvedl drátky na vypínač, že mu odešly dalkáče. Na vypínač zvlášť svítí. Takže Když dám páčku pod volantem na dálkové světla tak se na přístrojovce akorát rozsvítí že normálně svítí. Takže kam dál po čem mám jít? Nějaké relé nebo něco? Díky moc, v elektrice docela plavu, ale mam lidi kteří mi s tím pomůžou.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#2 Příspěvek od horan »

Pokud ten vypinac hodis do hajzlu a zapojis to tak jak to ma byt, tak co to dela? Predpokladam, ze to bude svitit porad. I s vypnutym zapalovanim. Tedy minimalne jedno svetlo. Pokud ano, tak se to tu resilo mockrat. Je to umrela jednotka svetel. Pak uz tady pohledas, co a jak udelat.
Kazdopadne, kdyz vidim vselijaky dodelavany zapinace, vypinace, alarmy..... Nejlepe s pouzitim KROUTILOVA spoje (ti lepsi dokazi pouzit uz i cokolady), tak je me trosku zle.
carda111
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#3 Příspěvek od carda111 »

Ne, je tam natvrdo vyvedeno z baterie +/- na dalkové světla. Když to odpojim a dám dálkové tak se pouze rozsviti na pristrojovce toď vše.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#4 Příspěvek od horan »

Ja to pochopil, ze je to bastl. Uvest do puvodniho stavu jsem myslel tak, ze najdes, kde ten dement ucvakl draty, ktery vedou ke svetlum, kde je zamotal v lepsim pripade izolackou a kam je schoval. Ty pak zase podle barev napojis na svetla tak, jak patri. No a pak zjistis, proc to ten dobytek udelal a budes mit sanci to opravit.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#5 Příspěvek od horan »

Pokud se nelisi barvy kabelu u FL a predFL, tak hledej bilo-modry kablik pro prave svetlo a bilo-zeleny pro leve svetlo. Kostru urcite necvakal a nechal puvodni.
Tak me napada, ze ti auto musi hlasit i poruchu zarovek.
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 3348
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Falcon »

cardo, máš klasickou závadu E39 Lichtmodulu :)

Není mrtvý, je odpálený spínací tranzistor jednoho dálkového světla a tak zůstává obvod trvale sepnutý a dálka rozsvícená, i když auto zamkneš. Poměrně známá závada E39 a týká se jen dálkových světel...

Jelikož kromě mě LCM prakticky nikdo neopravuje (nevím o nikom) a tudíž se o této možnosti neví, tak to ten šikula před tebou místo výměny modulu prostě ohavně přemostil/přebastlil :)

Oprava vyjde na plusmínus tisíc, dostaneš rovnou oba dálkové tranzistory nové a máš vystaráno nafurt. Navíc ti zůstane tvůj nakódovaný LCM. Zvaž to...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Odpovědět