Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60/61-ukazatel teploty chlad. Kapaliny a oleje???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hele, nema, protoze v bme se usmysleli ze to proste neni dulezita informace... Jde se na ni dostat nekolika zpusoby, budto v skrytem menu budiku nebo diagnostikou.
Hledej, nekde to tady bude tisickrat, mozna tri tisice krat. Ja ti to nenapisu, protoze hledat se mi to nechce a neumim to, pro mne je mnohem jednoduchsi to auto napichnout a podivat se na vsechno co jej trapi.
Hledej, nekde to tady bude tisickrat, mozna tri tisice krat. Ja ti to nenapisu, protoze hledat se mi to nechce a neumim to, pro mne je mnohem jednoduchsi to auto napichnout a podivat se na vsechno co jej trapi.
Dik za tip. Auto jeste nemam, ale az ho budu mit tak ho urcite pokazde kdyz pojedu a budu chtit znat tuto nevyznamnou informaci napichnu.matiz píše:Hele, nema, protoze v bme se usmysleli ze to proste neni dulezita informace... Jde se na ni dostat nekolika zpusoby, budto v skrytem menu budiku nebo diagnostikou.
Hledej, nekde to tady bude tisickrat, mozna tri tisice krat. Ja ti to nenapisu, protoze hledat se mi to nechce a neumim to, pro mne je mnohem jednoduchsi to auto napichnout a podivat se na vsechno co jej trapi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
takové drobné info je u otáčkoměru - takové čárky, které vyskočí z pravé strany a jakmile se motor zahřívá, tak klesají (a lezou k větším otáčkám), ale žádný zázrak to není no...jinak tedy ten odkaz je zde: http://www.youtube.com/watch?v=JkP0VEgyutw
Diky, tomu rikam rozumnej tip. Pokazde kdyz pojedu tak se mi nebude chtit napichavat diagnostika. Diky proverim to!!!!Pazdi píše:takové drobné info je u otáčkoměru - takové čárky, které vyskočí z pravé strany a jakmile se motor zahřívá, tak klesají (a lezou k větším otáčkám), ale žádný zázrak to není no...jinak tedy ten odkaz je zde: http://www.youtube.com/watch?v=JkP0VEgyutw

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
matiz: jasně, ale já třeba když auto koupil, tak jsem na to kouknul (poučen z fora a xy témat, co jsem řetl) a když jsem dojel od předchozího majitele domů, tak jsem měl po 150km cca 73°C...takže uvařit asi nejde, ale jezdit s "neprohřátým" motorem se dalo no...samozřejmostí bylo vyměnit oba termostaty a pak zase klid:)
faceliftove budiky nemaju ani to pole co sa otaca okolo otackomeru (u predface). Jedina moznost je bud pouzit budiky z modelu ktory ma teplomer oleja (napr 650i alebo M5 atd....). Je mozne aj povodne budiky prerobit aby mali namiesto spotrebomeru teplomer oleja ktory bude realne zobrazovat. Viem to spravit, ale je to draha zalezitost (nove stupnice, preprogramovanie, kalibrovanie atd).filiposvw píše:Zdravim vsechny odborniky. Vcera jsem testoval a projizdel E60 530i a porad jsem cekal az se motor zahreje at ji muzu nalozit, ale oha budik a ukazatel teploty nikde. Neni to doufam jak u fabie, ze tato informace neni dulezita a tak se budik uz do pristrojovky nevesel.
Je to nekde k zijsteni????
To nedokaze zobrazit ani ten mega display uprostred???? Nevim jak pro koho, ale pro me je dulezite veďet, ze je auto zahrato na provozni teplotu a muzu mu v klidu slapnout. To, ze si pohlida prehrati to chapu, ale nemit permanentni info o prubehu zahrivani je blbe, to ma mozna dvojka fabia, ale 60ka hm smula.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Hlavně je zajímavý, že pokaždý co 530i nastartuju studenou jak chcete tak ty čárky sahají leda max. ku 5500ot. Ono to má logicky ukazovat do kolika motor můžete točit a se zahřátím se rozsah samozřejmě postupně zvětšuje. Ale to jako znamená, že studený to jde hnát do 5000ot. ? Magořina co..
Asi dobrá metoda vývojářů jak tu životnost co nejvíc zkrátit, abych si musel shánět jiný vozeň.
A ještě teda hlavně když je K.O. termostat tak to diag. nějak ohlásí
Asi ne, že.

Asi dobrá metoda vývojářů jak tu životnost co nejvíc zkrátit, abych si musel shánět jiný vozeň.
A ještě teda hlavně když je K.O. termostat tak to diag. nějak ohlásí

Na hlavu to teda fakt je. Někdo tu psal, že to přitom je jen pár řádků ve zdrojáku a šlo by to zobrazit na displeji. Fylosofická otázka tedy je, proč to ještě nikdo nenaprogramoval? Tady se dělaji češtiny a podobný věci, který budou určitě dost náročný. Já bych za to zobrazení teploty určitě pár tisíc dal. A určitě nejsem sám.
Ne, že bych samozřejmě chtěl hnát motor do plných hned, jak se ohřeje voda. K tomu bych tam spíš musel mít teplotu oleje, ale u všech aut jsem si teplotu hlídal. Nejen kvůli přehřátí. Prostě to spoluvypovídá o tom co se děje v motoru.
Ne, že bych samozřejmě chtěl hnát motor do plných hned, jak se ohřeje voda. K tomu bych tam spíš musel mít teplotu oleje, ale u všech aut jsem si teplotu hlídal. Nejen kvůli přehřátí. Prostě to spoluvypovídá o tom co se děje v motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ten nekdo byl nekdo kdo do te elektroniky trochu vidi a chape souvislosti. Proc to jeste nikdo nenaprogramoval? no protoze to v bmw maji v piiiˇi, drtivou vetsinu uzivatelu to naprosto nezajima a tak nemaji duvod neco menit. Dalsi vec proc to nenaprogramoval nikdo jiny je ten, ze je absolutne diametralni rozdil prelozit EN texty za CZ a naprogramovat zdokonaleny firmware, coz je v podstate operacni system tech budiku, potazmo i jine jednotky. A samozrejme ze to par radku kodu je, protoze kdyz to umi zobrazit ve skrytem menu... A kdyz uz jsme u toho, je samozrejme mozne naprogramovat aby vznesl jakykoliv dotaz na stav kterehokoliv cidla nebo senzoru v aute. Jenze proc by to delali. Kolik se proda baworaku a kolik lidi breci a kope okolo sebe ? Promile??? Mene ???? No na to bych se taky vys.al tak akorat kdybych byl v jejich pozici.... Navic, kdyz se neco dojebe, jsou to prachy jak pro servis, tak pro automobilku...Teddy píše:Na hlavu to teda fakt je. Někdo tu psal, že to přitom je jen pár řádků ve zdrojáku a šlo by to zobrazit na displeji. Fylosofická otázka tedy je, proč to ještě nikdo nenaprogramoval? Tady se dělaji češtiny a podobný věci, který budou určitě dost náročný. Já bych za to zobrazení teploty určitě pár tisíc dal. A určitě nejsem sám.
Ne, že bych samozřejmě chtěl hnát motor do plných hned, jak se ohřeje voda. K tomu bych tam spíš musel mít teplotu oleje, ale u všech aut jsem si teplotu hlídal. Nejen kvůli přehřátí. Prostě to spoluvypovídá o tom co se děje v motoru.
Zaver je, smirte se s tim nebo si poridte foobii ktera to udajne ma, eckove baworaky to proste mit nebudou. Taky jsem kricel, zvyknul jsem si. A vlastne uprimne receno ten budik absolutne nepotrebuju. Jsou veci ktere mne merzi mnohem vic.
Takze par riadkov v zdrojaku? Tak preco sa do toho nepustis sam ked vies ake je to jednoduche????Teddy píše:Na hlavu to teda fakt je. Někdo tu psal, že to přitom je jen pár řádků ve zdrojáku a šlo by to zobrazit na displeji. Fylosofická otázka tedy je, proč to ještě nikdo nenaprogramoval? Tady se dělaji češtiny a podobný věci, který budou určitě dost náročný. Já bych za to zobrazení teploty určitě pár tisíc dal. A určitě nejsem sám.
Ne, že bych samozřejmě chtěl hnát motor do plných hned, jak se ohřeje voda. K tomu bych tam spíš musel mít teplotu oleje, ale u všech aut jsem si teplotu hlídal. Nejen kvůli přehřátí. Prostě to spoluvypovídá o tom co se děje v motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Na Tedyho utocit nemusis, to s těma par radkama jsem psal ja a za tim si i stojim, jelikoz vis stejne dobre jako ja ze to mozne a proveditelne lehce je, akorat konkretne tech "par radku" bylo mysleno trochu nadnesene, ale neni to nic co by programatori v mnichove naprosto lehce nezvladli za par hodin. Nebavim se o schvalovacich procesech, testovani, ale do szl by pribylo o jednu polozku "teplota vody" navic a zobrazit ji na displeji budiku neni vubec zadny problem, takzez jako by nebyl problem zobrazovat ji trvale treba v navi v menu palubni pocitac. Kdyby chteli, neni to pro ne problem. jenze absolutni vetsine lidi to je uplne jedno, takze co. Navic ecka jsou uz vlastne zombie, kdyby bmw mohlo, stoplo by i dodavku zasadnich nahradnich dilu -) Nevykladejte si to prosim spatne, ja mam ecka rad, ba mam rad i chrochtave petky, ale prodavat new car se proste musi -))
Nezkusíš si ten muj příspěvek přečíst ještě jednou (klidně i víckrát), než na mě takhle vystartuješ?airbone píše:Takze par riadkov v zdrojaku? Tak preco sa do toho nepustis sam ked vies ake je to jednoduche????Teddy píše:Na hlavu to teda fakt je. Někdo tu psal, že to přitom je jen pár řádků ve zdrojáku a šlo by to zobrazit na displeji. Fylosofická otázka tedy je, proč to ještě nikdo nenaprogramoval? Tady se dělaji češtiny a podobný věci, který budou určitě dost náročný. Já bych za to zobrazení teploty určitě pár tisíc dal. A určitě nejsem sám.
Ne, že bych samozřejmě chtěl hnát motor do plných hned, jak se ohřeje voda. K tomu bych tam spíš musel mít teplotu oleje, ale u všech aut jsem si teplotu hlídal. Nejen kvůli přehřátí. Prostě to spoluvypovídá o tom co se děje v motoru.
