Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
545i bazar - info
Já myslím, že u takového auta jde skoro jakýkoli problém řešit do cca 30tis. ať je to cokoli (krom nejasného původu, havárie a.t.d.), ale záleží jestli je to jeden problém a zbytek je top a nebo vylítané auto s jedním "hlavním problémem" a dvacet dalších problému k tomu 
Hlavně když už 545, tak musí mít dynamic drive! Je to úplně jiný pocit při průjezdu zatáčkou. Vůbec se nenaklání a přitom je pořád komfortní.
Auto na věky to není, jak se znám tak nejpozději do 3 let budu mít zase potřebu vyměnit
Spíše jsem to bral jako možná poslední pořádnou V8, vypadá to že za pár let nadobro vymizí... Až budu za několik let pořizovat F11, tak nevím jestli ještě půjdu do V8. A pak do nové pětky se má dávat dokonce už tříválec vyhoněný turby + tenčí plechy aby to vůbec šlo rozjet. Na druhou stranu jsem si projel 428 a na dvoulitr je to vážně super, jela jako má bývalá 540, přitom umí jezdit úsporně.

Hlavně když už 545, tak musí mít dynamic drive! Je to úplně jiný pocit při průjezdu zatáčkou. Vůbec se nenaklání a přitom je pořád komfortní.
Auto na věky to není, jak se znám tak nejpozději do 3 let budu mít zase potřebu vyměnit

Jo a ještě u takového auta je někdy problém i výhodou
Hlavně když to prodává někdo, kdo tomu až tak nerozumí a je zvyklý jezdit do autorizáku.
Může se klidně stát, že auto píše chybu dynamic drive, aktivního řízení a.t.d., v BMW řeknou majiteli že by byla oprava za desítky tisíc, tak se rozhodne to prodat pod cenou a přitom je to třeba jen přerušený kablík, nebo jiná prkotina. Dynamic drive např. může házet chybu když blbne regulátor napětí nebo jedno levné relátko

Může se klidně stát, že auto píše chybu dynamic drive, aktivního řízení a.t.d., v BMW řeknou majiteli že by byla oprava za desítky tisíc, tak se rozhodne to prodat pod cenou a přitom je to třeba jen přerušený kablík, nebo jiná prkotina. Dynamic drive např. může házet chybu když blbne regulátor napětí nebo jedno levné relátko

Hele pocity naprosto perfektní, jede to krásně, je to díky parametrickému a aktivnímu řízení krásně ovladatelné, komfortní sedačky dělají také svoje a co jsem řešil tak přetěsnění ventil víka a nějakých prsou, ale jak všichni psali že to stojí ránu mě to stálo 4800 a auto jede nádherně, dal jsem to do plynu a dnes jsem jel dálku za 8-9 benzínu při rychlosti 140+ spíš tak 170 se musím přiznat a jel jsem skoro zadarmo.... Takže za mně jedině chvála a musím uznat, že jak jsem si ze začátku říkal, že to nechci tak jsem rád, že jsem tu volbu udělalempeel píše:
Turkys: kdybys mi vylíčil podrobněji tvoje pocity z té nové 545, budu rád. Případně co řešíš za problémy?

Hele je otázka jak ti seřídili to LPG.. pokud tam nastavili příliš bohatou směs, ŘJ motoru pak ubere a na BC máš až moc nízkou spotřebu.
Při správně seřízeném LPG by měla být spotřeba na BC stále stejná jako bys jel na benzín a v reálu pak cca o 15% vyšší než na BC.
(jinými slovy benzínová řídící jednotka nesmí vůbec poznat, že auto jede na plyn a začít dělat nesmyslné korekce, které se LPG jednotka snaží kompenzovat přesně naopak:-) )
Zkus jet po rovince konstantní rychlostí a přepnout párkrát mezi benzínem a plynem. Palivoměr by se neměl pohnout.
Při téhle rychlosti ale není problém mít reálnou spotřebu 12l LPG a při ekojízdě se dá dostat i pod těch 10l (tedy cca 8,5 podle počítače).
Při správně seřízeném LPG by měla být spotřeba na BC stále stejná jako bys jel na benzín a v reálu pak cca o 15% vyšší než na BC.
(jinými slovy benzínová řídící jednotka nesmí vůbec poznat, že auto jede na plyn a začít dělat nesmyslné korekce, které se LPG jednotka snaží kompenzovat přesně naopak:-) )
Zkus jet po rovince konstantní rychlostí a přepnout párkrát mezi benzínem a plynem. Palivoměr by se neměl pohnout.
Při téhle rychlosti ale není problém mít reálnou spotřebu 12l LPG a při ekojízdě se dá dostat i pod těch 10l (tedy cca 8,5 podle počítače).
Všem díky za rady a postřehy...
Já se zatím nikam nepohnul, 390 tisíc, jak jsem to spočítal, se mi zdá nesmysl dávat za 10 let starou káru, kde člověk navíc nikdy neví co dalšího umře...
To Turkys to vyřešil nejlíp, cenu za auto měl skvělou, opravy taky minimální.
Navíc jsem ještě začal, když už teda přemýšlím o sedanu, uvažovat o sedmě, kde je přece jenom v benzínech větší výběr a navíc jsou snad i levnější než pětky...jedna 750i, 2006, i s plynem by byla za 299000,-
V8 taky chci ještě zažít, dokud je dostupná.
Tak uvidím co dál...
Já se zatím nikam nepohnul, 390 tisíc, jak jsem to spočítal, se mi zdá nesmysl dávat za 10 let starou káru, kde člověk navíc nikdy neví co dalšího umře...
To Turkys to vyřešil nejlíp, cenu za auto měl skvělou, opravy taky minimální.
Navíc jsem ještě začal, když už teda přemýšlím o sedanu, uvažovat o sedmě, kde je přece jenom v benzínech větší výběr a navíc jsou snad i levnější než pětky...jedna 750i, 2006, i s plynem by byla za 299000,-
V8 taky chci ještě zažít, dokud je dostupná.
Tak uvidím co dál...
empeel: Pokud můžeš a máš na to 3kila jdi do 750i e65 je to super auto a já osobně mít 3kila na BMW jdu jedině do 750i. Ale zkus vybrat dobrej kus a někým kdo tomu tady rozumí. Třeba Snejk nebo Jarax. Oni oba znají tyto auta moc dobře protože je servisují. Co se týče výbavy je toho tady v 7er sekci mraky.
Počti si

Počti si


Na tu sedmu mám dojem jsem tuhle koukal, zajímavý auto, taky jsem řešil dost 7er, nicméně s příhlédnutím ke svému věku mi přišla 5er trošku lepší volba, sedma už je fakt na pohodový ježdění, mě se u té pětky líbí, že člověk v ní má neuvěřitelné pohodlí, ale když za to vezme to auto se dovede chovat "sportovně" prostě střed mezi 3er a 7er nicméně další auto bude 750Li nebo 760Li.


