Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota motoru 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#41 Příspěvek od mi00wa »

je to těsnici kroužek do EGR termostatu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
číslo 10. nasadíš na EGR termostat, přiložíš k chladiči a zašrubuješ, Nic těžkýho.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#42 Příspěvek od martingrif »

JJ to vím, jde mi o to, jestli se ten kroužek dává na tu užší část, nebo na tu na konci širší.
ivih
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 25.10.2014 00:00

#43 Příspěvek od ivih »

Dává se na tu, co jde dolů, nejde do snad ani dát blbě. Kdyžtak to vyfoť :)
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#44 Příspěvek od martingrif »

Všem děkuji a za pomoc. Oba termostaty vyměněny. Teplota 90- 95st. ale při couračce po městě 95 -99st, není to zas moc?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Pazdi »

není to moc...
já na to včera ze zajímavosti koukal - když jsem ujel cca 10km, pohodičkou 70-80, tak jsem měl nějakých 89, když jsem sjel na dálnici šlo to k nějakým 95...průtah zlínem na "zelené vlně" zase k 90, pak nahoru na svahy do kopce, couračka a už to bylo u 100...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#46 Příspěvek od martingrif »

Tak to jsem rád, že to je konečně v pořádku, snad to i nějakou dobu vydrží. a hlavně, aby proběhla regenerace dpf
mates5
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: úte 01.07.2014 00:00

#47 Příspěvek od mates5 »

Taky mam po vymeně termostatů teplotu kolem 90 predtim kolem 75, akorat by mě zajimalo jak poznam ze probiha regenerace DPFka?Někde jsem tu četl že se zmeni zvuk motoru a trochu vykon ale ja nic takoveho nepozoruju akorat to obcas kazdych asi 800 km jakoby zaškubne ale jinač nic...
Abra
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18.10.2014 00:00

#48 Příspěvek od Abra »

Před týdnem jsem měnil hlavní termostat u 530D 160kW a při normální jízdě teplota 97-100°C, při výjezdu na kopec i 104°C .... neni tohle trošku moc? Jinak neví někdo kdy má spínat ventilátor a otevírat se klapky v ledvinkách?
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#49 Příspěvek od Jirke »

Hoši, včera jsem si slavnostně nechal vyměnit i druhý/hlavní termostat, protože po výměně malého EGR termostatu (letos v létě) se nic nezměnilo (konkretne jsem jel před vymenou hlavního termostatu trasu Liberec - HK s teplotou porad okolo 60°...a to už ten motor dostava asi dost na prdel..)

Vysledek vymeny - dostanu motor uz na 66° :evil:

Bohuzel jsem ten hlavni nekoupil original, ale SWAG... Stal 1600,-

Mam ho reklamovat a koupit original, nebo jakej postup byste volili vy ?
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#50 Příspěvek od gsicbr »

a víš jistě, že je špatnej a propouští nebo otevírá brzo?
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#51 Příspěvek od Jirke »

no nevim zejo, to je to nejhorsi... ale když se o tom bavim se servisakem co dela vicemene jen BMW, tak ten pochybuje...
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#52 Příspěvek od gsicbr »

když je v háji hlavní termostat tak to cítíš na trubce před ním. Vem to do pořádnýho kopce, aby byl motor v zátěži a ohřál se na tich tvých 65 a jestli bude teplá tak propouští. Jestli bude studená šel bych po tom na výměníku(EGR).
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#53 Příspěvek od Jirke »

jasne anebo skripnout hadičku od EGR termostatu a jet se projet do kopce a sledovat jestli se to ohreje na vic...
Abra
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18.10.2014 00:00

#54 Příspěvek od Abra »

Ja mel u 3.0D 160kw stejny problem, kdy jsem se na dalnici pri 130km/h dostal maximalne na 67 stupnu. Vymenil jsem termostat u EGRu bez vysledku. Potom jsem vyndal hlavni a kdyz jsem ho vyzkousel, zacal otevirat uz pri 53 stupnich. Koupil jsem novy od Febi a ted se dostanu az na 105 stupnu pri zatezi :-( Nevite kde by mohl byt problem, kdyz vic ohrejva? Nebo je to normalni? :roll:
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#55 Příspěvek od JH76 »

Jirke: Jakou máš na autě převodovku? Automat nebo manuál? Pokud automat, je tam ještě třetí termostat u automatické převodovky a může to třeba způsobovat právě on. Já mám manuál, kamarád automat, oba jsme dávali ve stejný okamžik nové termostaty (hlavní + EGR), kupované v autorizáku, já to pak měl bez problémů a kamarád ani pak neměl optimální teplotu, i když to bylo lepší, než předtím. Až po výměně toho termostatu u automatické převodovky se dostal na hodnoty, jaké tam mají být.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#56 Příspěvek od Jirke »

delas si fakt prdel ? :D
to slysim poprve ...

no mam automat ZF no..
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#57 Příspěvek od JH76 »

Prdel si nedělám ;-) Je to termostat u výměníku tepla automatické převodovky. Koukni třeba sem: https://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5GuRg
Pokud trochu vládneš angličtinou, tak uslyšíš, že autor videa tam říká něco v tom smyslu, že dvakrát vyměnil hlavní termostat a EGR termostat a nic, až přišel na to, že problém je v tom třetím termostatu. No a pak je tam i jeden z komentářů autora pod videem, že po výměně už má teplotu až 92 °C :-)
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#58 Příspěvek od Jirke »

mam z anglictiny statnici, ale moc sem mu nerozumel :)

to je jedno - pochopil jsem o co jde... dekuju ti za tip, jeste to cely proverim, jestli neni problem v mych stavajicich vymeneneych termostatech... a pak bych do toho sel.. ono ostatne mam najeto 342.xxx km, takze me nemuze prekvapit zavada snad zadnyho z dosud puvodnich komponent ;)
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#59 Příspěvek od JH76 »

OK, dej pak pro zajímavost vědět, jestli to bylo tím.

Já mám teda nalítáno "jen" 270 tis. km, ale jinak jsem na tom podobně, jako ty, jak jsem se tu dočetl. Auto mám taky prodané jako nové v ČR, pořízeno taky díky přízni u prvního majitele (velká firma, jezdili i po záruce do autorizáku) a taky v podstatě všechny díly (vyjma běžného spotřebáku, kam počítám i ty termostaty) mám pořád úplně původní a neměněné. Ale v těch kilometrech může opravdu už odejít cokoli a kdykoli, u mě to po bezproblémově najetých 30 tisících km od koupě letos začalo K.O. rozvodovkou a tím pádem nefunkčním pohonem 4x4, ABS, ESP, HDC... (koupě nového servomotoru rozvodovky nepomohla, vyřešeno až jinou rozvodovkou). Zase mě ale těší, že i při tvém nájezdu máš pořád původní turbo, vstřiky atd., to mi dává trochu naděje, že by to snad i mně mohlo při dobrém zacházení ještě pěknou porci kilometrů vydržet...
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#60 Příspěvek od Jirke »

nevis za kolik mel ten tvůj kamos ten vymenik ?

mne rekli v BMW cenu 4600,- bez DPH


BTW: na mym aute se dělala převodovka a ta pomocna xDrive rozvodovka nebo co při 280.000km ;)
Odpovědět