Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Teplota motoru 535d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Hoši, včera jsem si slavnostně nechal vyměnit i druhý/hlavní termostat, protože po výměně malého EGR termostatu (letos v létě) se nic nezměnilo (konkretne jsem jel před vymenou hlavního termostatu trasu Liberec - HK s teplotou porad okolo 60°...a to už ten motor dostava asi dost na prdel..)
Vysledek vymeny - dostanu motor uz na 66°
Bohuzel jsem ten hlavni nekoupil original, ale SWAG... Stal 1600,-
Mam ho reklamovat a koupit original, nebo jakej postup byste volili vy ?
Vysledek vymeny - dostanu motor uz na 66°

Bohuzel jsem ten hlavni nekoupil original, ale SWAG... Stal 1600,-
Mam ho reklamovat a koupit original, nebo jakej postup byste volili vy ?
Ja mel u 3.0D 160kw stejny problem, kdy jsem se na dalnici pri 130km/h dostal maximalne na 67 stupnu. Vymenil jsem termostat u EGRu bez vysledku. Potom jsem vyndal hlavni a kdyz jsem ho vyzkousel, zacal otevirat uz pri 53 stupnich. Koupil jsem novy od Febi a ted se dostanu az na 105 stupnu pri zatezi
Nevite kde by mohl byt problem, kdyz vic ohrejva? Nebo je to normalni? 


Jirke: Jakou máš na autě převodovku? Automat nebo manuál? Pokud automat, je tam ještě třetí termostat u automatické převodovky a může to třeba způsobovat právě on. Já mám manuál, kamarád automat, oba jsme dávali ve stejný okamžik nové termostaty (hlavní + EGR), kupované v autorizáku, já to pak měl bez problémů a kamarád ani pak neměl optimální teplotu, i když to bylo lepší, než předtím. Až po výměně toho termostatu u automatické převodovky se dostal na hodnoty, jaké tam mají být.
Prdel si nedělám
Je to termostat u výměníku tepla automatické převodovky. Koukni třeba sem: https://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5GuRg
Pokud trochu vládneš angličtinou, tak uslyšíš, že autor videa tam říká něco v tom smyslu, že dvakrát vyměnil hlavní termostat a EGR termostat a nic, až přišel na to, že problém je v tom třetím termostatu. No a pak je tam i jeden z komentářů autora pod videem, že po výměně už má teplotu až 92 °C

Pokud trochu vládneš angličtinou, tak uslyšíš, že autor videa tam říká něco v tom smyslu, že dvakrát vyměnil hlavní termostat a EGR termostat a nic, až přišel na to, že problém je v tom třetím termostatu. No a pak je tam i jeden z komentářů autora pod videem, že po výměně už má teplotu až 92 °C

mam z anglictiny statnici, ale moc sem mu nerozumel
to je jedno - pochopil jsem o co jde... dekuju ti za tip, jeste to cely proverim, jestli neni problem v mych stavajicich vymeneneych termostatech... a pak bych do toho sel.. ono ostatne mam najeto 342.xxx km, takze me nemuze prekvapit zavada snad zadnyho z dosud puvodnich komponent

to je jedno - pochopil jsem o co jde... dekuju ti za tip, jeste to cely proverim, jestli neni problem v mych stavajicich vymeneneych termostatech... a pak bych do toho sel.. ono ostatne mam najeto 342.xxx km, takze me nemuze prekvapit zavada snad zadnyho z dosud puvodnich komponent

OK, dej pak pro zajímavost vědět, jestli to bylo tím.
Já mám teda nalítáno "jen" 270 tis. km, ale jinak jsem na tom podobně, jako ty, jak jsem se tu dočetl. Auto mám taky prodané jako nové v ČR, pořízeno taky díky přízni u prvního majitele (velká firma, jezdili i po záruce do autorizáku) a taky v podstatě všechny díly (vyjma běžného spotřebáku, kam počítám i ty termostaty) mám pořád úplně původní a neměněné. Ale v těch kilometrech může opravdu už odejít cokoli a kdykoli, u mě to po bezproblémově najetých 30 tisících km od koupě letos začalo K.O. rozvodovkou a tím pádem nefunkčním pohonem 4x4, ABS, ESP, HDC... (koupě nového servomotoru rozvodovky nepomohla, vyřešeno až jinou rozvodovkou). Zase mě ale těší, že i při tvém nájezdu máš pořád původní turbo, vstřiky atd., to mi dává trochu naděje, že by to snad i mně mohlo při dobrém zacházení ještě pěknou porci kilometrů vydržet...
Já mám teda nalítáno "jen" 270 tis. km, ale jinak jsem na tom podobně, jako ty, jak jsem se tu dočetl. Auto mám taky prodané jako nové v ČR, pořízeno taky díky přízni u prvního majitele (velká firma, jezdili i po záruce do autorizáku) a taky v podstatě všechny díly (vyjma běžného spotřebáku, kam počítám i ty termostaty) mám pořád úplně původní a neměněné. Ale v těch kilometrech může opravdu už odejít cokoli a kdykoli, u mě to po bezproblémově najetých 30 tisících km od koupě letos začalo K.O. rozvodovkou a tím pádem nefunkčním pohonem 4x4, ABS, ESP, HDC... (koupě nového servomotoru rozvodovky nepomohla, vyřešeno až jinou rozvodovkou). Zase mě ale těší, že i při tvém nájezdu máš pořád původní turbo, vstřiky atd., to mi dává trochu naděje, že by to snad i mně mohlo při dobrém zacházení ještě pěknou porci kilometrů vydržet...