Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota motoru 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#21 Příspěvek od martingrif »

kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
ivih
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 25.10.2014 00:00

#22 Příspěvek od ivih »

martingrif píše:
kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
Mám origo, mail na me je ivan.tichy@gmail.com
ivih
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 25.10.2014 00:00

#23 Příspěvek od ivih »

Teddy píše:No já tam právě ani jedno z toho nemam, proto jsem psal EGR a DPF off.
Spíš mi šlo o to, aby se to zaslepením termostatu někde netlakovalo, nebo nechladilo blbě, abych nepropálil ten bazmek na vejfuku.... Nebo SW. Aby tam třeba nebylo někde nějaký čidlo teploty a motor si nemyslel, že je pořád studenej a nepouštěl bohatou směs.... či jiný fičury. Víte jak to u tohohle auta je. Všechno souvisí se všim.

Jinak mě zaslepení nějakym tmelem apod. přijde hrozně sprostý (sorry těm co to tak maji). Přemejšlel jsem, že bych upravil termostat tak, aby neotevíral. Zůstala by v něm alespoň ta odvzdušňovací dirka (doufam, že v něm je) a taky by nehrozilo, že mi nějakej špunt vlítne do chladícího okruhu.
No pokud máš DPF a EGR off, tak můžeš EGR termostat zaslepit, mám to tak a je to bez problémů.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#24 Příspěvek od martingrif »

ivih píše:
martingrif píše:
kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
máš origo?nebo jaká je to značka?můžem se nějak domluvit, stejně ho musím koupit.
Mám origo, mail na me je ivan.tichy@gmail.com

děkuji, byl jsem již domluvený s Kadli.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#25 Příspěvek od martingrif »

Tak jsem vyměnit termostat EGR a teplota se mírně zvýšila na 75 - 76st, takže objednávám hlavní termostat. Poradíte mi kde ho najdu?už ho někdo z vás měnil?jde to dobře?díky
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Pazdi »

no, je to trošku horší přístup, ale jde to...koukni sem: http://www.youtube.com/watch?v=FH26_SGx_PM
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#27 Příspěvek od Teddy »

Koukam, že správně se má vyndat i ventilátor chladiče. Tohle jsem bohužel nevěděl. Myslel jsem, že se vyndavá společně s chladičem. Takže jak hlavní termostat, tak i vodní pumpu jsem dělal jak gynekolog. :(

Užitečnej odkaz.... Teď mě čeká hlavní termostat znova. Vydržel jen 2 roky. Zaslepil jsem EGR termostat, ale chová se to pořád stejně, takže ten byl evidentně dobrej.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#28 Příspěvek od martingrif »

ještě bych se chtěl zeptat, kolik se vejde do systému celkem chladící kapaliny, jak to mám naředit a jakou kapalinu tam mám dát?rovnou to totiž vyměním
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Pazdi »

další odkaz z archivu: http://www.youtube.com/watch?v=FH26_SGx_PM :-)
vejde se tam necelých 10l, kupoval jsem nedávno - modrý fridex 1:1 s vodou
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Pazdi »

Pazdi píše:další odkaz z archivu: http://www.youtube.com/watch?v=FH26_SGx_PM :-)
vejde se tam necelých 10l, kupoval jsem nedávno - modrý fridex 1:1 s vodou
ok - tentokráte správný odkaz: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

BTW - kam zmizelo tlačítko EDIT???
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#31 Příspěvek od martingrif »

Právě že modrých je několik druhů někde jsem se dočetl, že by to mělo být typ G48?je to správně?
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#32 Příspěvek od kadli »

Ano, g48 je spravne, je to zelena kapalina nikoliv modra!
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Pazdi »

za sebe jsem neřešil barvičky - zelená / modrá - jestli se nepletu, tak jsem někde na netu četl, že modrá, zelená je mísitelná - je to tuším K11, G48 a já nevím jaké další označení...jsou starší a novější...důležité je, že by se neměla míchat červená a modrozelená...

tady na foru jsem tuším viděl, že někdo tam dával K11 od StarLine http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... nJWSKkww==

btw i prodejci jsou někdy "barvoslepí" - http://www.dilyfiatov.cz/p2551-antifree ... zelena-1l/

jinak kadli, skutečně je to modrá - i BMW originál je modrá;-)
http://www.voton.cz/cz/e-shop/1043509/c ... a-15l.html
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#34 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já bych neřešil barvy, ale specifikaci. Když jsem měnil termostaty, kupoval jsem kapalinu v BMW,. prodávají , litrové balení, je to již naředěné a jen o něco málo dražší, než G48. Tady je celekm pěknej článek o chladicích kapalinách (je to teda G12, ale ty nežádoucí účinky rozpouštění těsnění jsou i G11): http://www.auto.cz/test-chladicich-kapa ... nout-78004
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#35 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

1,5 litrové (nevím, proč nejde příspěvek editovat)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#36 Příspěvek od martingrif »

tak nakonec jsem koupil G48, tak doufám, že to bude v pohodě. Koupil jsem sheron, viděl jsem nějaké testy a sheron vyšel nejlépe. Jinak kdo si pamatuje při výměně EGR termostatu, kde přesně má být ten O-kroužek? Má být na té první dosedací ploše termostatu nebo a na konci termostatu?díky
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#37 Příspěvek od martingrif »

Koukám, že v testu, který uveřejnil Vlasta taky zvítězil sheron. Tak snad je opravdu dobrá
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#38 Příspěvek od mi00wa »

ano je lepší to vyměnit, mám nahradní dva, jinak stoji v BMW 34kč
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#39 Příspěvek od mi00wa »

myslím ten žlutý kroužek. (nejde upravit a ani editovat)
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#40 Příspěvek od martingrif »

a kam přesně ten O-kroužek patří?na jakou plochu?
Odpovědět