Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Teplota motoru 535d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Ahoj, tak jsem dneska zkoušel měřit teplotu motoru pomocí hidden menu a ujistil jsem že auto po 35km ohrálo max na 73st. teplota se pohybovala v rozmezí 65-73st. Je to malá vzdálenost pro ohřátí moturu, nebo je něco špatně?někdo mi říkal, odchází teromstat na EGR. Kolik má být zhruba správná teplota motoru a zhruba jak dlouho by se měl zahřívat?děkuji
Při této teplotě bude v hajzlu i termostat hlavní. Správná teplota by měla být okolo 90 stupňů
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Po 7 km musíš mít zahřáto. Ten EGR termostat stojí kolem 500,- a ten velký termostat 1300 +- EGR jde vyměnit dobře ale velký už je tak na hodinku práce. Já měl v háji oba.martingrif píše:Asi ho budu muset nechat vyměnit. Nevzpomeneš si kolik tě vyšli oba dva?Jinak po kolika km se ti to zahřálo?Já jel asi jen 35km, taková ouračka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Tak to není tak hrozné. Asi budu mít v háji také oba, teďka jízda po dálnici a teplota 70 - 80st. Nejprve tedy zkusím vyměnit ten na EGR a pokud nepomůže vyměním a hlavní. Popíšeš mi prosím tě kde je najdu? je potřeba komplet vypustit chlad. kapalinu. A termostaty jsi kupoval origo, nebo druhovýroba?děkuji
Druhovýroba je vlastně origo protože když jsem je kupoval v Elitu tak po rozbalení jsem zjistil že na obou je vybroušené místo kde byl znak BMWmartingrif píše:Tak to není tak hrozné. Asi budu mít v háji také oba, teďka jízda po dálnici a teplota 70 - 80st. Nejprve tedy zkusím vyměnit ten na EGR a pokud nepomůže vyměním a hlavní. Popíšeš mi prosím tě kde je najdu? je potřeba komplet vypustit chlad. kapalinu. A termostaty jsi kupoval origo, nebo druhovýroba?děkuji

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Už jsem se na to někde někoho ptal... Jak jsi ho odstavil? Rád bych udělal to samý. Auto mam 3 roky a už mam třetí termostat. Samozřejmě ten současnej už je zase v prdeli.kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
Předpokládám, že odstavení nemá na nic dalšího funkci (DPF a EGR off)
No prave ze to ma spojitost s EGR a DPF off, jinak by to neslo zaslepit, protoze by se jinak nespustila regenerace DPF. Ten kdo vymyslel dpf by zaslouzil ......Teddy píše:Už jsem se na to někde někoho ptal... Jak jsi ho odstavil? Rád bych udělal to samý. Auto mam 3 roky a už mam třetí termostat. Samozřejmě ten současnej už je zase v prdeli.kadli píše:Kdyby nekdo chtel, tak mam jeden EGR termostat novy doma, pouze jsem ho jen vybalil a nakonec jsem ho nepouzil, protoze jsem egr termostat uplne odstavil.
Předpokládám, že odstavení nemá na nic dalšího funkci (DPF a EGR off)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
přemluv se rychle...ono to motoru zrovna neprospívá, když jezdí na 75°CJirke píše:ja mam teplotu na dalnici v lete 88° a ted v rijnu (nebo zkraje jara) .sotva 75°
uz pred letem jsem menil EGR termostat, tim to nebylo...
ted se premlouvam k vymene hlavniho porad...
...kazdopadne na miste pri volnobehu se to dostane klidne na 95°
No já tam právě ani jedno z toho nemam, proto jsem psal EGR a DPF off.
Spíš mi šlo o to, aby se to zaslepením termostatu někde netlakovalo, nebo nechladilo blbě, abych nepropálil ten bazmek na vejfuku.... Nebo SW. Aby tam třeba nebylo někde nějaký čidlo teploty a motor si nemyslel, že je pořád studenej a nepouštěl bohatou směs.... či jiný fičury. Víte jak to u tohohle auta je. Všechno souvisí se všim.
Jinak mě zaslepení nějakym tmelem apod. přijde hrozně sprostý (sorry těm co to tak maji). Přemejšlel jsem, že bych upravil termostat tak, aby neotevíral. Zůstala by v něm alespoň ta odvzdušňovací dirka (doufam, že v něm je) a taky by nehrozilo, že mi nějakej špunt vlítne do chladícího okruhu.
Spíš mi šlo o to, aby se to zaslepením termostatu někde netlakovalo, nebo nechladilo blbě, abych nepropálil ten bazmek na vejfuku.... Nebo SW. Aby tam třeba nebylo někde nějaký čidlo teploty a motor si nemyslel, že je pořád studenej a nepouštěl bohatou směs.... či jiný fičury. Víte jak to u tohohle auta je. Všechno souvisí se všim.
Jinak mě zaslepení nějakym tmelem apod. přijde hrozně sprostý (sorry těm co to tak maji). Přemejšlel jsem, že bych upravil termostat tak, aby neotevíral. Zůstala by v něm alespoň ta odvzdušňovací dirka (doufam, že v něm je) a taky by nehrozilo, že mi nějakej špunt vlítne do chladícího okruhu.