Nedavno jsem delal servis, snazim se dodrzovat intervaly v palubnim PC - menil se olej, vzduchovy filtr, mikrofiltry, svicky a brzdova kapalina. Nasledne se vynulovali udaje v PC - az sem je vse OK.
Problem je v tom, ze od te doby sviti varovani, ze mam vymenit zadni brzdove desticky (a interval v PC je -25 tis. KM). Ty jsou ale jeste celkem OK (cca 5mm) a pred servisem bylo v PC jeste nekolik tisic KM. Mechanik si puvodne myslel, ze se interval desticek vymazal spolu s tou brzdovou kapalinou, ale spis mam podezreni na vadnou signalizaci opotrebeni.
Potreboval bych tedy vedet, jak zjistit, kde je chyba. Zkousel jsem (vizualne) prekontrolovat kablik k cidlu a cidlo samotne na pravem zadnim kole, ale vypada to OK. Vite nekdo, na jakym principu to funguje? tzn. co bych na tech pinech mel namerit pokud je cidlo funkcni/nefunkcni. Chtel bych mit jistotu, ze je to opravdu tim, nez vyhodim 500 za ten kablik

A taky mi porad vrta hlavou, ze se to zaclo dit hned po tom servise.
Je to 525i E60.
Predem diky za odpovedi.