Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 535i vs 530 V8
Kup tuto,pokud tedy nechceš vyloženě V8 a manuál,už po ní koukám hooodně dlouho ale nemám jí v současné době kam dát.Majitel v pohodě komunikuje,má tam i svůj příběh takže se o e34 i ledacos dozvíš.V něměcku si za podobný stav připlatíš.
http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/b ... 93945.html

http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/b ... 93945.html
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
S 3l V8 bych vůbec neztrácel čas. Buď 4l, nebo nic. Z V osmiček.
M30B35 je pak mnohem lepší vobou, když teda není k mání M60B40.
Motor M30B35 s uspokojivými výkonostními charakteristikami se s 2,5l nedá moc srovnávat - 3,5l je o hodně lepší. Spotřebu má v průměru tak o 2l vyšší. Stejně tak ale 4l. 3l V8 poskytne za cca stejnou spotřebu jako 4l V8 a 3,5 R6 znatelně méně muziky.
Na 3,5l se nesere skoro nic. Na motorech M60 se už toho sere docela dost. Motor M60 je samozřejmě technologicky o několik pater výš. Je to nej technologie začátku 90. let. Návrat k V8.( BMW už V8 dělalo před tím ) Motor M30 je vyspělá technologie začátku 80. let. Přičemž ale navazuje na předchozí motory, takže je spíše velmi dobře proveřenou evolucí. Než nevyzkoušenou novinkou, jako spousta současných motorů, u kterých se dá předpokládat, že toho moc nevydrží. O nájezdech půl milionu a více se dnešním motorům, hlavně teda jejich majitelům, může jen zdát. Zatímco M30 jsou při těchto kilometrech, často hrubého zacházení, ježdění na méně kvalitní oleje ve výborné kondici. M60 už v tak dobré kondici na půl mega už nejsou. Mechanické části jsou skoro vždy OK, pokud neupadne olejové čerpadlo a další prkotiny, o kterých zkušený mechanik ví a včas je podchytí. Co selhává na těchto motorech jsou plasty. Zkřehnou, zeserou se,...
To, co je na motorech M60 velkou výhodou ( plastové sání je mnohem lehčí než litinové, jako např u M30, má dokonale hladký povrch,... ) se pak stává jejich Achilovou patou.
Takže, když by nebyla 540i 6q E34 - kterých je už opravdu jen jako šafránu, tak já bych, kdybych....
si chtěl vybírat - tak za mě jedině 535i - na konci 80. to byla vrcholná verze E34 ( samozřejmě, dkyž nepočítáme M5). Často s nejbohatší výbavou, skoro vždy se samosvorem... - tu bych bral všema 20.
Tak a teď do mě, odborníci.
je mi to jedno
M30B35 je pak mnohem lepší vobou, když teda není k mání M60B40.
Motor M30B35 s uspokojivými výkonostními charakteristikami se s 2,5l nedá moc srovnávat - 3,5l je o hodně lepší. Spotřebu má v průměru tak o 2l vyšší. Stejně tak ale 4l. 3l V8 poskytne za cca stejnou spotřebu jako 4l V8 a 3,5 R6 znatelně méně muziky.
Na 3,5l se nesere skoro nic. Na motorech M60 se už toho sere docela dost. Motor M60 je samozřejmě technologicky o několik pater výš. Je to nej technologie začátku 90. let. Návrat k V8.( BMW už V8 dělalo před tím ) Motor M30 je vyspělá technologie začátku 80. let. Přičemž ale navazuje na předchozí motory, takže je spíše velmi dobře proveřenou evolucí. Než nevyzkoušenou novinkou, jako spousta současných motorů, u kterých se dá předpokládat, že toho moc nevydrží. O nájezdech půl milionu a více se dnešním motorům, hlavně teda jejich majitelům, může jen zdát. Zatímco M30 jsou při těchto kilometrech, často hrubého zacházení, ježdění na méně kvalitní oleje ve výborné kondici. M60 už v tak dobré kondici na půl mega už nejsou. Mechanické části jsou skoro vždy OK, pokud neupadne olejové čerpadlo a další prkotiny, o kterých zkušený mechanik ví a včas je podchytí. Co selhává na těchto motorech jsou plasty. Zkřehnou, zeserou se,...

Takže, když by nebyla 540i 6q E34 - kterých je už opravdu jen jako šafránu, tak já bych, kdybych....

Tak a teď do mě, odborníci.

je mi to jedno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
to se mi líbí, moc líbí. Díky za dobré info, právě budu kupovat E34 535i s malým nájezdem v pěkném stavu a rad ať koupím 540i, které fakt nejsou nebo za 4x vyšší cenu(sedan,manual) už mám dost. Pokud máš i nějaký tip jak z 535i vymáčknout ještě víc výkonu(spotřebu neřeším do 20l/100km normální jízdy) tak budu jen rád 

Strosek: Máš pravdu ve všem co jsi napsal ale souhlasil bych stím koupit si 540i a udělat preventivně vše co si zaslouží. Ještě bezvanosové 4litry byli dle mě super. Pak až pozdější 4,4 a TUčka tam toho bylo daleko více co se muselo dělat a více poruchových blbustek.
Navíc pokud auto bude v původním stavu bude si držet néli cena půjde nahoru u takového auta. Za 5-10let 540i e34 v krásném opečovávaném stavu bude opravdu rarita.
Tím nechci nijak hanit 535i to určitě ne má své velké plusy ale přeci jen rozdíl výkonu je znát a věk motorů taky.
Asi bych vybíral dle kusu pokud nebude k mání pěkná 540i ale 535i tak bych šel do 535i a holt se dal na úpravy...
U e34 hrozně moc rozhoduje stav jsou to už pomalu veteráni z konce 80let a počátek 90tých mají svůj život z 95procent všechny auta za sebou.
3litr V8 je rarita a je to defakto zbytečnej motor dle mě, žere stejně jako větší bráška 4litr a nejede jako 4litr zdaleka.
Bud 535i a řešit úpravama výkon nebo 540i když už jde po výkonu a udělat motor k obrazu svému a rovnou 0,2mm snížit hlavu a pojede taky jak ďas.
Velké zkušenosti s úpravama a opravama mají na 7er.cz klubu kde jich mají hodně v 7er.
Navíc pokud auto bude v původním stavu bude si držet néli cena půjde nahoru u takového auta. Za 5-10let 540i e34 v krásném opečovávaném stavu bude opravdu rarita.
Tím nechci nijak hanit 535i to určitě ne má své velké plusy ale přeci jen rozdíl výkonu je znát a věk motorů taky.
Asi bych vybíral dle kusu pokud nebude k mání pěkná 540i ale 535i tak bych šel do 535i a holt se dal na úpravy...
U e34 hrozně moc rozhoduje stav jsou to už pomalu veteráni z konce 80let a počátek 90tých mají svůj život z 95procent všechny auta za sebou.
3litr V8 je rarita a je to defakto zbytečnej motor dle mě, žere stejně jako větší bráška 4litr a nejede jako 4litr zdaleka.
Bud 535i a řešit úpravama výkon nebo 540i když už jde po výkonu a udělat motor k obrazu svému a rovnou 0,2mm snížit hlavu a pojede taky jak ďas.
Velké zkušenosti s úpravama a opravama mají na 7er.cz klubu kde jich mají hodně v 7er.
Původně jsem se nechtěl vůbec vyjadřovat,ale srovnáváš hrušky a jablka. 535 je R6 a 530 je V8. Co u tebe znamená "jízda"? To máš jako...je 540i lepší než M5?keecer píše:535i je na jízdu lepší než 530 v8? U 530 mi jde hlavně o ten zvuk to je nenahraditelný.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
100 tis je zrovna taková zlomová hranice, kdy už pomalu pokukovat po 540
záleží, naco to auto chceš, jestli na výkendy jen tak probublávat okresky anebo uloženku pro vnoučata, jednoznačně 540i nebo jestli na výkendy a k tomu trochu zábavy,tak 535i - když ji rozstřelíš a přežiješ to, koupíš druhou a nebude tě to hlavně tolik srát.. když jsem řešil, kterou motorizaci e34, vzpomínám si, že ty motory žerou zhruba stejně, váží zhruba stejně, (takže rychlost průjezdu zatáček ti závisí vpodstaně jen na podvozku a svoru) ale 535 má max. krouťák 305 ve 4t, kdežto 530 má nějakejch 280 ale až ve 4800ot .. tudíž 535 jede ochlup líp. zvukovej projev už záleží na jedinci. mě se ten půllitr navíc a v 6ti válcích líbí víc. ten 3l jasně, v8 to nezapře, ale přijde mi to takový nemastný, neslaný.. když ti výkon nestačí, m30 v dobrý kondici vydrží dloubodobě přifuk o 100 / 150 koní, m60 nevím, to jsem nikdy negůglil.. jinak poznámka ke spotřebě. já s 535i jezdil krátký trasy do 15 km bez zapojený lamdy a bez katů za 12l. s novou lambdou a katama sem to nestihl změřit. za těch 20, co uvádíš s tím budeš jezdit u červenýho 

