Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kdo přetěsní víka ventilů a.t.d. na 545i na severní moravě?
Chci se zeptat jestli znáte na severní moravě někoho, kdo spolehlivě, za slušnou cenu a rychle přetěsní víka ventilů, možná + možná i kryt rozvodů na 545i (n62)? Ideálně někdo kdo už to vícekrát dělal ... když se tady zeptám "běžných" mechaniků, tak se jim do toho moc nechce, většinou ani netuší kudy to teče.. Kdo zná tyto motory, tak podle mě bude hned vědět o co jde. Taky nechci aby to u někoho zůstalo na měsíc viset když je to práce na den, max 2.
na e65 to není problem, na e60 do toho nejdu, v tom autě není k ničemu přístup, práce o nervy,
u e65 to vyjde tuším kolem 10 000kč (těsnění kolem svíček je hodně drahé),
musel bych to nacenit přesně, ale tuším jedno těsnění svíček stojí 500kč * 8ks, 4000kč, asi 2000kč stojí těsnění ventil vík, tzn 6000kč, další drobná těsnění litr, práce 3000
u e65 to vyjde tuším kolem 10 000kč (těsnění kolem svíček je hodně drahé),
musel bych to nacenit přesně, ale tuším jedno těsnění svíček stojí 500kč * 8ks, 4000kč, asi 2000kč stojí těsnění ventil vík, tzn 6000kč, další drobná těsnění litr, práce 3000
Jo Jarax je guru, toho jsem poptal jako prvního, ale jak už tady píše, v e60 se mu do toho moc nechce..
Nakonec to nechám udělat v místním servise, uvidíme jak se s tím poperou ... Koupím úplně všechna těsnění vč. těch šroubků a.t.d. co je třeba podle tohoto DIY:
https://www.youtube.com/watch?v=u5Tqpk90gU0
Vypadá to docela jednoduše, jen ten blbý přístup v e60, kde mám navíc ještě LPG které zabralo poslední volný prostor ...
Je opravdu nutné měnit i těch 8 trubek na svíčky? Vůbec není vidět odkud to teče. Vlevo to vypadá jakoby někde u vakuové pumpy, tu jsem ale vytáhl a přetěsnil, ale asi to teče ještě někde jinde. Pravá strana někde nad alternátorem. Taky to vypadá jakoby ten olej vůbec netekl za jízdy, ale až zastavím, možná kvůli podtlaku. V garáži už mám pěknou louži
Nakonec to nechám udělat v místním servise, uvidíme jak se s tím poperou ... Koupím úplně všechna těsnění vč. těch šroubků a.t.d. co je třeba podle tohoto DIY:
https://www.youtube.com/watch?v=u5Tqpk90gU0
Vypadá to docela jednoduše, jen ten blbý přístup v e60, kde mám navíc ještě LPG které zabralo poslední volný prostor ...
Je opravdu nutné měnit i těch 8 trubek na svíčky? Vůbec není vidět odkud to teče. Vlevo to vypadá jakoby někde u vakuové pumpy, tu jsem ale vytáhl a přetěsnil, ale asi to teče ještě někde jinde. Pravá strana někde nad alternátorem. Taky to vypadá jakoby ten olej vůbec netekl za jízdy, ale až zastavím, možná kvůli podtlaku. V garáži už mám pěknou louži
