Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
geometrie předek e39
...čau založil jsem nový téma i když jich tu je spousty podobnejch, protože nechci upadnout v zapomění jako poslední příspěvek u někoho...
...takže preventivně před STKjsem vyměnil celou přední nápravu...celou znamená celou krom tlumičů a ložisek v kolech..všechny ramena, tyčky stabilizátorů, rídící koncové tyče s kuláky....obědnal jsem se na optickou/laserovou geometrii....borec to seřidil v nezatíženým stavu s plnou nádrží dělal to dvakrát kvůli kontrole...vyjedu z gumárny a volant je trochu (cca o 2cm) stočenej doleva aby auto jelo rovně...jakmile ho pustím táhne auto mírně doprava....jsem z toho celkem nasranej ..ani jsem se nevracel páč vím že to nemá cenu jen se tam budem dohadovat a stejni nic.....doplním jenom , že předtím než jsem nápravu vyměnil to nedělalo jelo to perfektně rovně....
myslím si že kámen ůrazu byl pokaždý v tom jak ten borec ustavoval volant do roviny. Pokaždý jsem ho musel trochu nabádat že to nemá asi viditelně přesně ustavený..tak s tím trochu drbnul a zaaretoval to tou tyčí s kolečky.....
...poradil mě kamarád takovej vrták do aut že by volant mohl jít ustavit do roviny pomocí diagu a přitom seřídit geometrii...
...tož tak asi tak, prostě nevím jak kdo to dělá aby mu auto jezdilo rovně..jestli si pomoct tou diag či co.....díky za rady
e39 530D 2002 sedan
...takže preventivně před STKjsem vyměnil celou přední nápravu...celou znamená celou krom tlumičů a ložisek v kolech..všechny ramena, tyčky stabilizátorů, rídící koncové tyče s kuláky....obědnal jsem se na optickou/laserovou geometrii....borec to seřidil v nezatíženým stavu s plnou nádrží dělal to dvakrát kvůli kontrole...vyjedu z gumárny a volant je trochu (cca o 2cm) stočenej doleva aby auto jelo rovně...jakmile ho pustím táhne auto mírně doprava....jsem z toho celkem nasranej ..ani jsem se nevracel páč vím že to nemá cenu jen se tam budem dohadovat a stejni nic.....doplním jenom , že předtím než jsem nápravu vyměnil to nedělalo jelo to perfektně rovně....
myslím si že kámen ůrazu byl pokaždý v tom jak ten borec ustavoval volant do roviny. Pokaždý jsem ho musel trochu nabádat že to nemá asi viditelně přesně ustavený..tak s tím trochu drbnul a zaaretoval to tou tyčí s kolečky.....
...poradil mě kamarád takovej vrták do aut že by volant mohl jít ustavit do roviny pomocí diagu a přitom seřídit geometrii...
...tož tak asi tak, prostě nevím jak kdo to dělá aby mu auto jezdilo rovně..jestli si pomoct tou diag či co.....díky za rady
e39 530D 2002 sedan
pokud auto táhne mírně doprava-samo,pokud jedeš po naprosto rovné silnici,je něco špatně-špatně seřízená geometrie,šišatá guma,disk atd......
Ohledně nastavení volantu-byl jsem ted na 3D s Tourem a po nastavení mám taky volant malinko vpravo-bud to teda neumějí zaaretovat,nebo to dost dobře nejde,což je blbost!Nebudu psát kde jsem byl,stálo mě to patnáct stovek a mám smíšený pocity!Kdybych si nepřipadal s tou starou vránou tak blbě,jel bych asi do BMW na geometrii,tam je velká pravděpodobnost,že to dokážou nastavit.
Ohledně nastavení volantu-byl jsem ted na 3D s Tourem a po nastavení mám taky volant malinko vpravo-bud to teda neumějí zaaretovat,nebo to dost dobře nejde,což je blbost!Nebudu psát kde jsem byl,stálo mě to patnáct stovek a mám smíšený pocity!Kdybych si nepřipadal s tou starou vránou tak blbě,jel bych asi do BMW na geometrii,tam je velká pravděpodobnost,že to dokážou nastavit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: úte 03.04.2012 00:00
- Bydliště: Praha/slaný
- Klubové ID: 3372
Máme v práci 3D geometrii a základním předpokladem úspěchu je ze začátku správně zvolit typ auta,motorizaci,rok výroby a v neposlední řadě podvozek sport\normal...údaje musí být správně jinak se může stát,že na počítači budou všechny hodnoty v toleranci,volant bude rovně,ale při jízdě bude problém viz. třeba natočený volant...máme aretaci volantu i s vodováhou,takže se dá volant nastavit dokonale do roviny ikdyž se zadají všechna potřebná data správně,tak se občas stane,že se geometrie podaří naladit až na podruhý...velmi vyjímečně na potřetí...ale nedokážu pochopit,že někdo odevzdá zákazníkovi auto po geometrii,požaduje peníze a ve finále je to po geo horší než před...to bych asi vystřík a reklamoval bych to klidně 100krát,zaplatil jsem a očekávám za své peníze adekvátní výsledek
...máš recht..taky bych jel do bmw ale nějak to nechci podstupovat nevim prostě...snad kurnik nejni problem to udělat někde jinde tak jak má....
..dysky nejsou koplé.. když jsem tam najel na tu rampu tak jsem si nechal ještě převážit a zkontrolovat kola...gumy jsou tak 85% kupoval jsem minulý rok celou novou sadu rozměry dle TP a dysky jsou origo co se prodalo auto z fabriky....prostě všade reklamy typu "nic není problém"...o vono ejhle je...a to je sevším tak...prostě zajedu jinam holt dalších 500 vyhozenejch...
..dysky nejsou koplé.. když jsem tam najel na tu rampu tak jsem si nechal ještě převážit a zkontrolovat kola...gumy jsou tak 85% kupoval jsem minulý rok celou novou sadu rozměry dle TP a dysky jsou origo co se prodalo auto z fabriky....prostě všade reklamy typu "nic není problém"...o vono ejhle je...a to je sevším tak...prostě zajedu jinam holt dalších 500 vyhozenejch...
to geforce: ano tak nějak bych si to představoval pěkne srovnat volant...já právě jsem to měl domluvené jak se říká melouchem a tak nějak jsem mu už nechtěl dělat problémy a vím že je docela ukecanej a tak nějak o tom asi neví všechno co a jak se má dělat..aspoň jsem to teď poznal...myslel jsem si že je větší profík...už jen to jak jsem musel s opodálí jemu říkat že ten volant se mě nějak nezdá v rovině....lítal kolem auta furt jak splašenej sem tam...ty čidla napředku se nechtěli mezi sebou vidět kvůli M-nárazníku ...když už že to pujde tak zase jiný čidlo a firt dokola...vyptával jsem se ho na věcný dotazy kolem geometrie a radši ani nemluvil.....prostě jsem myslel že toto je pro cvičený opice..že to všechno ukáže a on to jen dostaví jak má....kdybych nedával celou nápravu novou tak řeknu že něco je asi špatně na autě...ale totoasi nee...jen se zeptám tedy jestli jste někdo rovnal volant podle diagu a zda byla v autě nějaká zátěž...
..no to je výzva..
..jsem z vysočiny kousek od velkýho meziříčí...jezdim semtam všude ale zrovna těd tam na ty strany cestu mít nebudu....ještě vyskouším jednoho "kamaráda" ale nevim ten má vždycky tak brutálně mylný informace o technice v autech a když to vysvětluje tak se u toho tváří jako vrchní mechanik F1...jak to píšu tak mám z něho taky obavy..asi zajedu do brna renocar...nebo ja nevim...se na to vyseru..asi...ale zase auto mám ještě dost zachovalý tak mě je to škoda to pomalu nechávat neodborně vrakovatět...

Mám e39 540i s podvozkem m-technik II, kterej jsem nechal komplet vyměnit i s tlumičema. Pak jsem jel na novou hypermoderní 3D geometrii a poprosil pána jestli bych se mohl dívat. No a přesně jak píšeš jsme narazili na nastavení auta. Už si to nepamatuju přesně, ale vim, že tam u e39 sedan bylo asi patnáct možností podvozku, ale ani jedna z nich nebyla m-technik II. Nakonec jsem to nechal nastavit podle M5, protože tam prostě nebyla rozumnější položka a podvozek m-tech II je kromě stabilizátorů shodný s M5.geforce píše:Máme v práci 3D geometrii a základním předpokladem úspěchu je ze začátku správně zvolit typ auta,motorizaci,rok výroby a v neposlední řadě podvozek sport\normal...údaje musí být správně jinak se může stát,že na počítači budou všechny hodnoty v toleranci,volant bude rovně,ale při jízdě bude problém viz. třeba natočený volant...máme aretaci volantu i s vodováhou,takže se dá volant nastavit dokonale do roviny ikdyž se zadají všechna potřebná data správně,tak se občas stane,že se geometrie podaří naladit až na podruhý...velmi vyjímečně na potřetí...ale nedokážu pochopit,že někdo odevzdá zákazníkovi auto po geometrii,požaduje peníze a ve finále je to po geo horší než před...to bych asi vystřík a reklamoval bych to klidně 100krát,zaplatil jsem a očekávám za své peníze adekvátní výsledek
Pan mechanik vypadal, že to celkem ovládá, ale nastavoval to asi hodinu, protože se mu pořád něco nezdálo. Abych to shrnul, tak auto jede naprosto rovně, volant je taky rovně. Ale stejně pořád myslim na to, že to nemám nastavený přesně na moje auto. Nicméně až teď budu přezouvat kola na zimní a změřim vzorek, tak pokud bude všude stejný, mělo by být všechno v pořádku? Pneumatiky jsem kupoval úplně nové společně s podvozkem.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
tak to bude možná i můj problém..Byl jsem taky na 3D a mám Toura sportovní podvozek,snížení s Nivo-originál.Na geometrii bylo nastaveno M5,co jsem postřehl.Dělal jsem komplet přední i zadní nápravu,takže seřízení včetně zadní osy bylo nutné-pokud teda bylo nastaveno špatně na geometrii,mám to komplet blbě.Moc jsem toho zatím nenajel ale zdá se mi,že to auto je divný,volant mám malinko křivě a pneu zatím nevím

jinak by mě teda hrozně zajímalo,podle čeho podvozek nastavují na seřízení-Vin to těžko pozná aby bylo zřejmý co je tam za podvozek....


jinak by mě teda hrozně zajímalo,podle čeho podvozek nastavují na seřízení-Vin to těžko pozná aby bylo zřejmý co je tam za podvozek....
Tak jsem přezul na zimní kola a už při sundavání jsem viděl, že na předku se gumy nesjíždějí správně. Zadní gumy jsou naprosto v pohodě za 6000km co jsem letos na nich najel ubylo cca 1mm vzorku. Ale přední maj na vnější straně o 2mm míň vzorku než na vnitřní. Navíc na vnější straně je oproti novým asi o 4mm menší vzorek. Takže předek v podstatě na výměnu. Připomínám, že gumy byly na jaře novéada540i píše:Mám e39 540i s podvozkem m-technik II, kterej jsem nechal komplet vyměnit i s tlumičema. Pak jsem jel na novou hypermoderní 3D geometrii a poprosil pána jestli bych se mohl dívat. No a přesně jak píšeš jsme narazili na nastavení auta. Už si to nepamatuju přesně, ale vim, že tam u e39 sedan bylo asi patnáct možností podvozku, ale ani jedna z nich nebyla m-technik II. Nakonec jsem to nechal nastavit podle M5, protože tam prostě nebyla rozumnější položka a podvozek m-tech II je kromě stabilizátorů shodný s M5.geforce píše:Máme v práci 3D geometrii a základním předpokladem úspěchu je ze začátku správně zvolit typ auta,motorizaci,rok výroby a v neposlední řadě podvozek sport\normal...údaje musí být správně jinak se může stát,že na počítači budou všechny hodnoty v toleranci,volant bude rovně,ale při jízdě bude problém viz. třeba natočený volant...máme aretaci volantu i s vodováhou,takže se dá volant nastavit dokonale do roviny ikdyž se zadají všechna potřebná data správně,tak se občas stane,že se geometrie podaří naladit až na podruhý...velmi vyjímečně na potřetí...ale nedokážu pochopit,že někdo odevzdá zákazníkovi auto po geometrii,požaduje peníze a ve finále je to po geo horší než před...to bych asi vystřík a reklamoval bych to klidně 100krát,zaplatil jsem a očekávám za své peníze adekvátní výsledek
Pan mechanik vypadal, že to celkem ovládá, ale nastavoval to asi hodinu, protože se mu pořád něco nezdálo. Abych to shrnul, tak auto jede naprosto rovně, volant je taky rovně. Ale stejně pořád myslim na to, že to nemám nastavený přesně na moje auto. Nicméně až teď budu přezouvat kola na zimní a změřim vzorek, tak pokud bude všude stejný, mělo by být všechno v pořádku? Pneumatiky jsem kupoval úplně nové společně s podvozkem.

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295