
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 rozdíl ve výšce
Tím to právě začalo. Za jízdy po prašné silnici mi praskl levý zadni měch. Tak jsem koupil origo u BMW dealera oba a namontoval je. Auto se zvedlo a vše vypadalo že bude ok. Po čase jsem si všiml, že si výška zadku dělá co chce. Jednou byl výš jednou zas pod normálem, ale jezdil jsem dál, až do té doby, Když jsem přejel od baráku k dílně, chcípnu, a koukám že celé auto se naklonilo doprava. Rozdíl byl tak 5cm na obou nápravách. Auto jsem napích a žádná chyba. Tak jsem ho projel v ulici a lehce se srovnal. Napích jsem ho znova a zjistil, ze zadní čidla měří tak nějak stejně. Nevím jak zjistím že kecá? Na zemi ukazovali malý rozdíl, ale když bylo auto na vzdviži tak ukazovaly 60 oda. Tak jsem ještě otestoval Dynamic Drive. Vše proběho v pohodě, auto se naklánělo na obě strany stejně. Rozjedu se a najednou zadek na zemi
. Nedokázal jsem to rozchodit, Tak jsem musel do BMW servisu. Nahráli nové hodnoty a přeflashovali jidnotku na nivo regulaci. Auto už si drží výsku ale pořád je rozdíl ve stranách. U řidiče je výš nez u spolujezdce. Tak jsem koupil nové regulační tyčky na čidla a to nepomohlo tak nevím.

No tak já musím říst, že to vidím jako závadu. Nikdy jsem E61 nahnutou na stranu neměl, je až teď po návratu ze servisu po výměně zadních silentbloků, taky se vytahovala CCC jednotka, takže je auto bez ní...ale ani v jednom nevidím souvislost.
Auto je nahnuté na spolujezdcovu stranu. Když auto stojí (nejméně jsem vypozoroval 5 hodin) tak se zadní pravý měch (strana spolujezdce) vyfoukne a to úplně na doraz. Po odemknutí auta se zase dofouká, ale auto zůstane nahnuté na jednu stranu.
Jako důvod k tomu aby auto bylo nahnuté na jednu stranu, že když si do něj sedne řidič, tak se srovná
a co když si sedne i spolujezdec? tak bude zase nahnuté? no a nedej bože aby spolujezdec byl těžší než řidič
to snad ani nikdo nemůže myslet vážně
. Když si do něj sednu já se svými 80kg, tak to auto ani nemůže pořádně poznat a určitě nepoklesne o 2cm.... takže bych to vyděl na závadu čidla nebo tak něco.
Auto je nahnuté na spolujezdcovu stranu. Když auto stojí (nejméně jsem vypozoroval 5 hodin) tak se zadní pravý měch (strana spolujezdce) vyfoukne a to úplně na doraz. Po odemknutí auta se zase dofouká, ale auto zůstane nahnuté na jednu stranu.
Jako důvod k tomu aby auto bylo nahnuté na jednu stranu, že když si do něj sedne řidič, tak se srovná






přesně
tady mám kamaráda který má E60 a druhej E61....a jsou rovně...tak to bych jim měl říct, že mají závadu, že správně to auto má být nahnuté na stranu spolujezdce
Logicky: proč by to tak bylo? To jako každý auto se nastaví podle váhy řidiče? Jinak teda nebude asi v rovině pokaždé, protože jinak tu řidičovu stranu zatížím já se svojí váhou a jinak to zatíží např přítelkyně se svojí váho nebo někdo jiný kdo váží třeba 2x tolik
Prostě je to hloupost a to že je auto nahnuté na jednu stranu, je prostě závada...
Je to jednoduché, ti co tvrdí, že "auto čeká na řidiče" ať si do něj sednou a někdo ať se mrkne zepředu, jestli se srovnalo (somo na rovné silnici
)...dám ruku do ohně za to, že se ani nehne a bude pořád nahnuté na stranu 


Logicky: proč by to tak bylo? To jako každý auto se nastaví podle váhy řidiče? Jinak teda nebude asi v rovině pokaždé, protože jinak tu řidičovu stranu zatížím já se svojí váhou a jinak to zatíží např přítelkyně se svojí váho nebo někdo jiný kdo váží třeba 2x tolik

Prostě je to hloupost a to že je auto nahnuté na jednu stranu, je prostě závada...
Je to jednoduché, ti co tvrdí, že "auto čeká na řidiče" ať si do něj sednou a někdo ať se mrkne zepředu, jestli se srovnalo (somo na rovné silnici


- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
I mě to tak funguje,,na rovině rovně,,v bočním náklonu kolo pod urovní je víc zvednuté.Jendix píše:vejška by měla jít doladit přes diagnostiku..
jinak když jsem bývalou e61 odstavil mírně z kopce (myšleno jedno zadní kolo stálo níž než to druhé), taky auto vždycky stálo až přehnaně nakloněný.. asi je to ale normální.. na rovině to ale bylo ok..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nevím zda E66 to má stejně , ale měl jsem stejný problém na zadní nápravě (vzduch s nivem) , jedna strana byla níž než druhá a projevovalo se to víc, čím auto stálo déle ...myslel jsem ,že mě odešel měch ale pomohlo nakonec po x hodinách googlení přepnout podvozek do jakého si transportního módu a zpět ... dělal jsem to přes inpu ...o té doby i při několikadenním stání bez problému.
Takze problem nahnuteho auta vyresen. Pri vymene zadnich silentbloku se pri proveseni ramena odehnula nejaka krabicka a proto bylo auto nahnute na stranu. Kdyz se vratila zpet je vse ok. Jeste nevim jestli to melo vliv i na to ze pravy zadni mech po delsim stani uplne spadnul.
Jeste dotaz...co je to INPA?
Jeste dotaz...co je to INPA?

Když je auto na rovině vždy má stát rovně. Je to dáno 4mi snímači, které smímají polohu, ale pokud je uto na nerovném povrchu, tak se dopočítává do roviny auta aby se nekroutila karoserie. proto je některé kolo zapadlé.
Může to třeba způsobovat prasklá pružina v nejhorších případech na předku, jinak nejčastěji se o to postará adaptace podvozku - např. po výměně čidel (občas se stává, že jsou uvolněná), nebo jakákoliv provádění s nápravami. O rozdělení tlaku do měchu se stará kostka, ve které občas špatně už těsní ventily.
Měch nemusí vždy pokud je vněm díra ujít úplně. Stačí když je díra v ohybu a to se stává bohužel často - k nalezení díry postači po dofouknutí jarová voda.
Toto je za předpokladu, že se jedná o auto se čtyřmi měchy. pokud jsou pouze u kombíka nazadku, tak jsi nejsem jist, zda je rozdělovací kostka.
Může to třeba způsobovat prasklá pružina v nejhorších případech na předku, jinak nejčastěji se o to postará adaptace podvozku - např. po výměně čidel (občas se stává, že jsou uvolněná), nebo jakákoliv provádění s nápravami. O rozdělení tlaku do měchu se stará kostka, ve které občas špatně už těsní ventily.
Měch nemusí vždy pokud je vněm díra ujít úplně. Stačí když je díra v ohybu a to se stává bohužel často - k nalezení díry postači po dofouknutí jarová voda.
Toto je za předpokladu, že se jedná o auto se čtyřmi měchy. pokud jsou pouze u kombíka nazadku, tak jsi nejsem jist, zda je rozdělovací kostka.
Zdravím, děkuji za vaše názory. Nicméně po čase jsem vypozoroval, že když auto parkuji na rovině tak je rozdíl ve stranách cca 1cm. Když delší dobu stoji na nerovném povrchu tak je rozdíl výšší cca 2cm. Je to dáno toleranci BMW 1,5cm na stranu. Po pár kilometrech se vyrovná. Nedalo mě to a zkusil jsem změřit kamarádovu e60 a má také rozdíl ve stranách 1cm. Po sednuti řidiče je auto v rovině, rozdíl pár milimetru. Hold takový druh. 
