Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 520i - prasklé svody

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matess
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 08.04.2009 00:00
Bydliště: Č.T.-City
Klubové ID: 2775
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od matess »

Zdravím přátelé, mám 520i 110kw je to verze s těmi dvěma katy hned na svodech výfuk ua řve to jako presklý fývuk a jde to někde od svodů, tak počítám , že jak jsou plechové, tak jeou někde prasklé, tak si říkám ja kto vyřešit a jak ty svody dostat z auta ven?? :( už to někdo dělal?? díky za info
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#2 Příspěvek od Perunwit »

musíš podle mě rozestrkat celej vejfuck a normálně je vytáhnout důle... jinak doporučuju, když už to budeš dělat, koupit si i těsnění pod svody a dát tam nové. já měl loni svody taky prasklé, ale ono to spíš prdělo... a nechaly se zavařit. Zatím to drží.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY
Klubové ID: 2684

#3 Příspěvek od _milan_ »

někdy umí prasknout i samotnej katalyzátor...
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#4 Příspěvek od Perunwit »

já to měl kombinovaný :-) utrhnul se svod v katu a volně se v něm protáčel. Takže se milimetrovym kotoučkem rozříznul kat po obvodu, proběhla kontrola jestli je v katu všechno ok a zavařilo se :twisted:

dneska už bych asi sehnal svody z E60/E61, kde to bylo u třílitra údajně stejný.
matess
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 08.04.2009 00:00
Bydliště: Č.T.-City
Klubové ID: 2775
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matess »

tak přátelé bylo to přesně jak jste říkali, akorád že to byla výrobní vada... jak je kat svařenej ze dvou kusů, tak svár byl jakoby vedle a né vystředěnej a upadlo to těsně vedle sváru v prostřed katu... tak jsem to nechal svařit tigem a šlo to z5, musel dolu i držák motoru, práce nechutná a odporná.. nechápu proč to není jako u 528i... tam to dává větší smysl..
Odpovědět