Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ztráta oleje BMW 545i rok2005
ahoj, chtěl bych poradit mám BMW 545i rok výroby 2005 mám již dva roky a začal se mi ztrácet olej byl jsem s tím u BMW krotil proběhla výměna membrán na sání ale problém trvá a dokonce se mi zdá že se ztrácí víc. Tak jsem tam jel znovu auto bylo na diagnostice celkem 14 dní a bylo mi řečeno že olej spaluje motor a že by se tu takového motoru do opravy nepouštěl auto má najeto teď 211 000 km ale na takoví objem si myslím že to není až tak moc. Z výfuku mi jde modrý kouř ale jenom když se rozjedu a to hrozně málo člověk by to ani nepoznal musel by se na to soustředit ale nejvíc kouří když ho nechám běžet a stojím někde delší dobu (cca např 5 minut) a pak se rozjedu tak se za mnou zakouří a to docela solidně těď je ztráta cca 2,5 litru oleje na 4500 km. Kouř je jenom při rozjezdu při delším stání potom vůbec nekouří i když ho vytočím do červeného pole i když se rozjedu z 50 km/h na plno a auto podřadí a dostane se do velkých otáček tak z výfuku ani obláček. Prosím o radu případně o servis kde by si věděli rady???
pokud to dela taky pri brzdeni motorem (sjezd z kopce bez plynu pres kvalt-koukat na ukazatel spotreby) a naslednem pridani, jsou na vine stiratka ventilu, pravdepodobne v dusledku prehrati motoru, tzn. vymenit=opruz na V8 a dost penez za 32 novych o-krouzku...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
- Bydliště: Třešť
- Kontaktovat uživatele:
čau,
já mám 545i 2004 a taky mi to žere olej, ale myslím si, že tak 0,5L na 1500km - 2000km... nebo žere, zakouří mi to jen při nastartování a při rozjezdu po dlouhém stání (ale to bude možná i tím, že mám na autě otevřený výfuk Eisenmann)... ale všiml jsem si, už i na jiné 545i že často teče olej ven kolem podtlakové pumpy na motoru... tak to teď budu zkoušet přetěsnit, je tam jeden o-kroužek (viz. odkaz níže), tak to zkusím a dám vědět, jak jsem dopadl...
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTI5NjkwX3A=.png
doplněno:
teď se koukám, že už je to pěkně starý příspěvek... tak třeba napíšeš, jestli jsi to vyřešil a případně jak
já mám 545i 2004 a taky mi to žere olej, ale myslím si, že tak 0,5L na 1500km - 2000km... nebo žere, zakouří mi to jen při nastartování a při rozjezdu po dlouhém stání (ale to bude možná i tím, že mám na autě otevřený výfuk Eisenmann)... ale všiml jsem si, už i na jiné 545i že často teče olej ven kolem podtlakové pumpy na motoru... tak to teď budu zkoušet přetěsnit, je tam jeden o-kroužek (viz. odkaz níže), tak to zkusím a dám vědět, jak jsem dopadl...
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTI5NjkwX3A=.png
doplněno:
teď se koukám, že už je to pěkně starý příspěvek... tak třeba napíšeš, jestli jsi to vyřešil a případně jak

U tý vakuový pumpy to teče často a hodně. Většinou to ale teče přímo tou pumpou mezi tělesem a víkem, je tam taky o-kroužek. Ale nejde to objednat v BMW je to součást tý pumpy, kterou BMW kupuje od LUK. Kdyby někdo chtěl, tak ten jeden o-kroužek do vakuový pumpy mám....
Často teče olej i čidlem tlaku oleje.
Často teče olej i čidlem tlaku oleje.

- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
Tady jsou samé příspěvky, že 530d je náročnej na servis a že je poruchový, ale benzin taky není úplně bez chyby a případnej servis taky není zrovna zadarmo...to že benzin 530i a 545i žere tolik oleje mě nepřijde normální. Já za celou výměnu oleje nedolívám u mé 530d žádný olej-drží hladinu pořád stejně a v mém okolí další tři 530d E60 co znám to mají stejně...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
- Bydliště: Třešť
- Kontaktovat uživatele:


...to že to žere olej a že někde uniká je trochu rozdíl (nějaký "o" kroužek a podobně)... ono až se ti na "nafťáčku" zasere separátor, tak uvidíš, jak nebudeš stačit dolévat olej a budeš to mít jak komín od chemičky

Nebo nedejbože, aby byl problém s CR čerpadlem, turbem, váhou, filtrem pevných částic... všechno to jsou jen mechanismy, kde se občas objeví nějaká závada... to ale nikomu nepřeju a nehaním naftu, ani benzín
atmosferickým benzínem se jen některým nemocem snažíš předejít. Ale řeknu ti, měl jsem e36 325TDS, e46 320D, 330D, e60 525D i s 530D jsem jezdil často... A jak jsem říkal, že bych si neekonomický benzín nekoupil, že jedině naftu v BMW. Suprové svezení, než se ale svezeš s 545i a podobnými víceválci v benzínu, ten neodolatelný zvuk vidlicového motoru, ta neumírající síla, atd. atd. Ve finále to jsou všechno pokladničky

Ale hlavně si myslím, že tvůj příspěvek zde je úplně zbytečný, není k problému... je to jen takové to vychloubání...A mezi námi mám to na LPG a jezdím výkonněji a úsporněji, jak ty s 530D, a to mám 450NM a 245kw


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
aj mne zral olej. Vymena vakuovej pumpy.... no nepomohlo, podomnou stale mlacka oleja.... Nakoniec to bol tecuci snimac tlaku oleja...
Ale vraj tie motory zvyknu pozierat olej. Dovodom su vraj strvrdnute semeringy na ventiloch, ktore prepustaju olej do valcov (potom po nastartovani ten modry dym...... vraj ich vymena problem vyriesi......
Ale vraj tie motory zvyknu pozierat olej. Dovodom su vraj strvrdnute semeringy na ventiloch, ktore prepustaju olej do valcov (potom po nastartovani ten modry dym...... vraj ich vymena problem vyriesi......
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...žádný ego si neléčím - jen reaguju na to, jak někteří tady na foru tvrdí, jak je benzin bez chyby a on není. V dnešní době není bez chyb prostě nic. Samozřejmě má nafta víc možných potencionálních poruch a souhlasím s tím, že svezení a pro mě hlavně zvuk benzinovýho osmiválce je super... 

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
to je asi kus od kusu a rozne skusenosti. Ja som mal aj E39 530d 2002, velka spokojnost, a nasledne E60 530d a s tym som mal problemov viac nez dost. Tecuci vstrek prepalil piest a nastala totalna demolacia motora, skoncilo to vymenou motora za iny, repas hlavy, nove turbo, 6x novy vstrek, komplet rozvody a dalsich supustu malickosti popri tomu. Asi 3 mesiace bez auta a vysledna cifra opravy cca 6000eur. Takze aj 530d vie pekne potrapit....m.deejay píše:...žádný ego si neléčím - jen reaguju na to, jak někteří tady na foru tvrdí, jak je benzin bez chyby a on není. V dnešní době není bez chyb prostě nic. Samozřejmě má nafta víc možných potencionálních poruch a souhlasím s tím, že svezení a pro mě hlavně zvuk benzinovýho osmiválce je super...

Ahojte,
nedávno jsem si koupil taky 545i a bohužel mi také teče olej. Teče to na spolujezdcové straně v přední části motoru. Vůbec není vidět odkud to teče, ale možná to bude někde kolem té pumpy, možná z krytu rozvodového řetězu. Teče to docela dost, v garáži mám pod autem už docela loužičku i když ještě nebylo nutné olej dolévat (ujel jsem zatím asi jen 1500-2000km..).
Může to přes ten o-kroužek co píšete téct opravdu hodně?
A máte číslo dílu, nebo typ, popř. přímo odkaz kde by se ten kroužek dal objednat? Abych tam mohl dát rovnou nový když to rozeberu.
Jinak je to hodně slušné auto
Oproti přechozí 540 jede o poznání lépe a žere o dost méně. Po dálnici dokonce žere méně než e39 530i při shodném stylu jízdy (1000km cesta z německa průměr 9,4l. Půlku jsme jeli tak 150-160, zbytek 120-130)
Kuba
nedávno jsem si koupil taky 545i a bohužel mi také teče olej. Teče to na spolujezdcové straně v přední části motoru. Vůbec není vidět odkud to teče, ale možná to bude někde kolem té pumpy, možná z krytu rozvodového řetězu. Teče to docela dost, v garáži mám pod autem už docela loužičku i když ještě nebylo nutné olej dolévat (ujel jsem zatím asi jen 1500-2000km..).
Může to přes ten o-kroužek co píšete téct opravdu hodně?
A máte číslo dílu, nebo typ, popř. přímo odkaz kde by se ten kroužek dal objednat? Abych tam mohl dát rovnou nový když to rozeberu.
Jinak je to hodně slušné auto

Kuba
Byl jsem se teď podívat pod kapotu a vypadá to, že ten olej asi vázně uniká mezi vakuovou pumpou a motorem. To je celkem dobrá zpráva, protože o-kroužek je korunová položka a práce je taky relativně snadná oproti např. přetěsnění krytu rozvodů 
U mě to vypadá na díl č.2: 11667509080
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ith_tubes/
Chip ale píše, že kroužek nejde objednat u BMW, je tam tedy ještě někde schovaný nějaký jiný kroužek než na obrázku?

U mě to vypadá na díl č.2: 11667509080
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ith_tubes/
Chip ale píše, že kroužek nejde objednat u BMW, je tam tedy ještě někde schovaný nějaký jiný kroužek než na obrázku?
Tak podle tohoto http://www.bmwland.co.uk/forums//viewtopic.php?t=134590 vidím ještě jeden velký okroužek přímo v pumpě, asi myslíte tento. Píšou tam, že tam přesně pasuje přesně o-kroužek co je k olejovému filtru e90, resp. že je ještě malinko silnější a o to lépe těsní, zkusím ho objednat a uvidím.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava / E60 545i
- Klubové ID: 900
Zdravím, také mi tekl olej na zem pod motorem u E60 545i 2004 a už mám delší dobu klid vyřešilo se to přetěsněním obou vík ventilů, přitom výměna svíček a odvzdušňovací hadičky v autorizovaném servisu asi za 20.000,-Kč. Stále ale také žere dost oleje a po delší době stání na semaforu po rozjezdu někdy zakouří - nepomohlo ani aditiva do paliva ani super vysokooktanový benzín. Teď jsem vyměnil olej v motoru 5W30 Castrol za 5W40 Castrol a budu to kouření po rozjezdu sledovat (při svižné nebo sportovní jízdě to není vidět že by motor kouřil). Rád sleduji vlákno V8 545i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
- Klubové ID: 2754
řešil jsem spotřebu oleje na E65 735 také.. při delším stání to trochu zakouřilo a olej se trochu ztrácel--cca- 1 L na 3tkm. -- což ještě neni extrém.
Motor byl kompletně přetěsněnej -- protože jsem dělal tu trubku v motoru ( vodní)
a furt jsem řešil spotřebu oleje-- nic nepomohlo --membrány jsem dělal 2X
těsnění sání, vzduchovou pumpu, odvětrání kliky atd..
prostě furt stejné cca --
jedině co pomohlo bylo přejít z 5W30 oleje na 5W40 a 98oct. benzín -- poté se spotřeba výrazně snížila-- cca 1L na 10tkm. ---
Po 2 letech už jsem to ani moc neřešil protože se to celkem srovnalo a auto šlo na prodej-- z několika zdrojů vím, že se jednalo asi o stírací kroužky na ventilech a že je to častý problém motorů N62
Jinak motor perfektní najel jsem s ním spoustu KM
Motor byl kompletně přetěsněnej -- protože jsem dělal tu trubku v motoru ( vodní)

a furt jsem řešil spotřebu oleje-- nic nepomohlo --membrány jsem dělal 2X
těsnění sání, vzduchovou pumpu, odvětrání kliky atd..
prostě furt stejné cca --
jedině co pomohlo bylo přejít z 5W30 oleje na 5W40 a 98oct. benzín -- poté se spotřeba výrazně snížila-- cca 1L na 10tkm. ---
Po 2 letech už jsem to ani moc neřešil protože se to celkem srovnalo a auto šlo na prodej-- z několika zdrojů vím, že se jednalo asi o stírací kroužky na ventilech a že je to častý problém motorů N62
Jinak motor perfektní najel jsem s ním spoustu KM