Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

S38 do E28

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#1 Příspěvek od ACDC »

Dělal někdo prosím? Konkrétně elektro zapojení motorového konektoru S38 a jak zredukovat na konektor E28. Hledáním nic nenalezeno dík
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#2 Příspěvek od ACDC »

Nikdo nic? Mimo hlavního konektoru (X20) jsou na svazku ještě zelený, černý a bílý konektor. Nevíte k čemu? 34ku jsem nikdy neměl nastudovanou. 28, 39, 46 jo..
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#3 Příspěvek od RomanM3 »

ahoj,
s timto ti neporadím, ale našel jsem třebas toto:
http://www.m5board.com/vbulletin/e28-m5 ... y-e28.html
a podle tohoto se to dokonce tak i vyrábělo pro severoamerický trh:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bmw_m5
jinak ještě pohledat na http://www.mye28.com
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#4 Příspěvek od ACDC »

Jo, díky. Swap dělá jeden kluk, já pouze elektro, naštěstí. Schemata E34 jsou hrozně nepraktická, nepřehledná. Zapojení motorového konektoru jsem musel propípat, takže už vím co a jak. Pouze asi nepůjde spotřeba, ta běhá po busu.
Odpovědět