Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Velikost výřivích klapek E60 530d 2003 22mm nebo 33mm?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#1 Příspěvek od Kalimerooo »

Nemůžu to nikde najít, tak se ptám, někdo určitě zaslepoval 2003 E60.
Dík
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#2 Příspěvek od kadli »

Melo by to byt 22mm. Ale je lepsi se ujistit sundanim sani.
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#3 Příspěvek od Kalimerooo »

No právě bych to chtěl vědět předtím než to budu dělat ať vím co za záslepky koupit, psal jsem právě kdyby to někdo věděl z vlastní zkušenosti.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#4 Příspěvek od kadli »

Ono je to podle auta, ale 2003 by mela mit 22 mm. Ja mam 7/2004 a taky jsem myslel, ze mam 22mm, tak jsem je objednal, vyndal sani a uz jsem objednaval 33mm. Vsichni tvrdi, ze do 2005 jsou 22mm klapky, ale neni to tak.
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#5 Příspěvek od Kalimerooo »

Aha a nemá sání nějaký kod nebo něco díky cěmu to poznám bez demontáže?
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#6 Příspěvek od Kalimerooo »

Aha a nemá sání nějaký kod nebo něco díky cěmu to poznám bez demontáže?
maxiik01
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#7 Příspěvek od maxiik01 »

pravidlo je to ,že v roce 2004 se měnily velikosti , 2003 by měla mít na 99% pr.22 první polovina roku 2004 je nejhorší to je džungle , druhá polovina roku 2004 tedy spíš její konec je na jisto pr.33

jak tu zaznělo , nejlíp se k tomu nějak dostat , změřit alespoň rozteč šroubků , kterýma je klapka přišroubená a podle toho se dá krásně velikost rozpoznat , není nutné demontovat klapku.
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#8 Příspěvek od Kalimerooo »

Takže abych téma uzavřel. Klapky zaslepené, díky Horys, a byly to ty 22mm, pro ty kteří nebudou vědět jaké mají tak tam jde vidět kolem egru jde to změřit, a hlavně ty menší jsou na motorech které mají ještě podtlakovou regulaci turba.
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#9 Příspěvek od Kalimerooo »

Tak ujeto 3000km od zaslepení a chod motoru, výkon, spotřeba, vše bez změny, jenom jediná změna je že auto začalo kouřit, nevím zda se stím dá něco dělat?
PeqpeK
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 18.07.2013 00:00
Bydliště: Bratislava
Klubové ID: 3592

#10 Příspěvek od PeqpeK »

Kalimerooo píše:Tak ujeto 3000km od zaslepení a chod motoru, výkon, spotřeba, vše bez změny, jenom jediná změna je že auto začalo kouřit, nevím zda se stím dá něco dělat?
a dymi ti to iba pri nizkych otackach alebo aj pri vyssich?
ked som kuchal ja, tak to spravilo iba taky maly dymovy sliz pri nizkych otackach, vo vyssich uz nie

ak to robi aj vo vyssich tak to s klapkami nema nic spolocne a hladal by som chybu v dodavke vzduchu
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#11 Příspěvek od Kalimerooo »

Kouří to jak kdy, při plynulé jízdě nic, ale při prudkém rozjezdu to kouří při cca 2000ot, když jsem jel v německu plnej třeba 230kmh tak to kouřilo, a to nejsou už malé otáčky.
Vahu vzduchu mám novou.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#12 Příspěvek od knedlifek »

Jak je to stima novýma plastovýma? Zapojit nebo vypojit?
Kalimerooo
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: stř 23.04.2014 00:00

#13 Příspěvek od Kalimerooo »

Nerozumím otázce?
Odpovědět